Darek, Ten pociąg to istna tragedia. Nie dość, że odjeżdża z Katowic o 13:16 ( o 13:25 odjeżdża inny tlk do Poznania, który jest tam po 19 a nie jak TLK 84100/48101 po 20) poza tym postoje, których do samego Poznania jest łącznie 47 MINUT. Dodatkowo skład wlecze się na Odcinku KĘPNO-OSTRZESZÓW torem nr.1 z oszałamiającą prędkością 30km/h (dzięki czemu dystans 18 km pokonuje tylko w 38 minut, gdzie pociąg REGIO jedzie max 20 minut ) Na osłodę czas przejazdu na odcinku Ostrów-Poznań trwający 2:06 (gdzie w zeszłorocznym rozkładzie jazdy było to max 1:35) Obecnie nawet Regio do Poznania jedzie ~~1:57, IR ~~1:34.
Postój w Kępnie jest zrobiony chyba tylko po to by ten pociąg dublował sie z REGIO ,,Koziołek". Zresztą nie oszukujmy się. Sam wolałbym jechać składem REGIO odjazd z Ostrowa o 18:35 na wagonach niż tą pożal się boże TLKą.(( Chyba trzeba będzie znów zrobić jakiś szum wokół tego pociągu, aby PKP IC zmieniło godzinę odjazdu z Katowic na 15:00)) W Ostrowie szału nie ma, średnio na ten pociąg czeka ~~20 osób, ((natomiast IR Barbakan ma się świetnie )
Wg aby poprawić frekwencję w tym pociągu należałoby wydłużyć go do Bielska, a w sezonie nawet do Wisły.
Sorki za OT.
Dobry pomysł, przydałoby się, szczególnie gdyż Bielsko Biała nie ma chyba dobrych połączeń z Pomorzem, poza Trójmiastem. Wówczas nawet wyjazd o tej 14 z Bielska byłby super, szczególnie w sytuacji, kiedy IR jeździ tylko 2 razy w tygodniu.
A co do zestawienia, to zamieszczę dziś filmik składu z Katowic do Szczecina, zobaczymy, co dziś pojedzie.
Dziś TLK-37101 Przemyśl-Zielona Góra porządnie opóźniony. Dlaczego ? A no w Tarnowie wściekli ludzie, którzy nie zmieścili się do składu zablokowali odjazd pociągu. Zestawienie - EU07+B+B+A+B. Jak widać 4 mędzne wagoniki to idealne zestawienie na powroty z sylwestrów.
Właśnie, cztery wagony to już prawdziwy luksus!
83102 (d. Krakowianka) opóźniona 60 minut. Może z podobnego powodu, co Ślązak? Od kilku dni próbuję upolować Krakowiankę i za każdym razem pojawia się jakaś przeszkoda...
Dziś tlk relacja Lublin - Szczecin. Wsiadałem w Warszawie Wsch. Cztery wagony, dwie dwojki, jedynka i wars. Masakra, co sie działo na centralnym. Ludzie nie mogli wejść do wagonów. W zachodniej chyba nie wsiadł nikt bo nigdzie nie bylo miejsca. W moim wagonie z jednej toalety zrobiono przechowalnie bagażu. W Sochaczewie, Łowiczu, Kutnie, Kole, Koninie i Słupcy prawie nikomu nie udało się wsiąść do pociągu. Podobno gdzies podrodze doczypili dwie dwojki ale nie zauwazylem bo spieszylem sie na przesiadke w Poznaniu.
Znalezione w necie- TLK 84100 Szczecin-Katowice w dniu 29.12.2010 z dwoma wagonami
- niedługo IC samą lokomotywę puści.
BUHAHAHA po co 1 klasa w takim pociągu? Przy dwóch wagonach to 50% przestrzeni niedostępnej dla większości pasażerów!
Może niektóre krótsze relacje niech PKPIC odda dobrowolnie PR-om, a oni zrobią na tych trasach to co należy puszczając ezety. Ewentualne dotacje PR dostawałyby od PIC w ramach wykonywania niechcianego połączenia (przy niższych cenach biletów, wszak IR). Ale wiem, że to niemożliwe .
@pitagoras23
Jak wysyłasz to zestawienie 48101 zawsze, to możesz dodawać czy był opóźniony? Mi to się bardzo przyda, a Tobie zajmie tylko kilka sekund - spojrzeć na zegarek i zapamiętać dzięki z góry.
Może po prostu myśleli że jak zapłacą więcej to będą jechać bardziej komfortowo
może do Wielkopolanina też się nie zmieścili? To by tłumaczyło dlaczego drugiemu pociągowi już nie chcieli odpuścić.
Poza tym w niektórych relacjach na E30 TLK bywa tańszy od IR.
[ Dodano: 02-01-2011, 22:35 ]
audrin napisał/a:
Właśnie, cztery wagony to już prawdziwy luksus!
83102 (d. Krakowianka) opóźniona 60 minut. Może z podobnego powodu, co Ślązak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum