Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
1 marca - kolejna rzeź pociągów PKP IC
Autor Wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-01-2011, 16:24   

@sheva17, chcesz nabrać starego misia na sztuczny miód? Mr. Green Rozumiem, że jak najbardziej popierasz muchowozy do Terespola? To jak w końcu jest, popierasz pociągi do tego miasta, czy nie? Bo ja nie wiem. Wiem jedno, o zmianie Twoich poglądów jak Ci zawieje chyba wspominałem, całkiem niedawno nawet, prawda? Very Happy
Przejdź na dół

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 09-01-2011, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Romanek napisał/a:
Tu nic nie jest pewne. To są nasze sugestie, tylko że rzeź nastąpi to pewne, a pociągi o których piszemy bardzo prawdopodobne do uwalenia.

Dokładnie tak. Na dzień dzisiejszy nic jest pewne. Beton PKP IC mota się jak w ukropie. Mnóstwo pociągów jest zagrożonych i szykują się duże cięcia. Pracownicy marketingu PKP IC niemal dzień w dzień biegają do MI i uzgadniają z Masselem marcową korektę, więc jeszcze dużo się może wydarzyć.

Z pewnego źródła wiem, że prawdopodobnie nie ruszy Zamość. Raczej na pewno poleci EIC "Słowacki". Zostaną te dwa TLK wystawione na licytację w ramach WOŚP, aby uniknąć mega kompromitacji. Co do innych połączeń to trudno wyrokować, ponieważ to co na dzień dzisiejszy jest niezagrożone, za tydzień może być przeznaczone na odstrzał, i na odwrót.

Sytuacja taborowa w PKP IC jest dramatyczna, dotyczy to wagonów i lokomotyw. Obecnie więcej wagonów wypada z obiegu z powodu braku ważnej rewizji niż przychodzi z remontów, więc problem będzie się pogłębiał.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Papero Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: Łużyce Górne

PostWysłany: 09-01-2011, 11:40    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Raczej na pewno poleci EIC "Słowacki".


No nieźle, jeśli okaże się to prawdą. Do tej pory EIC uchodziły za "święte krowy" i PKP IC ani myślało chociażby o ograniczeniu terminów kursowania a co dopiero o ich likwidacji.

Ograniczyli/ograniczą sieć TLK do żałosnego minimum, to biorą się za EIC (a przynajmniej za ten jeden wspomniany).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-01-2011, 11:56    Odpowiedz z cytatem

Kuba MK napisał/a:
psim, dlaczego tak się "uwziąłeś" na mieszkańcach Gorzowa i okolic??
Gorzowianom interRegio odpowiadało i to bardzo, co dzień dwa wagony zapełnione po brzegi. Ten pociąg NIE odpowiadał lubuskim parlamentarzystom, którzy "nie mieli jak" dojechać do Warszawy.


Nie uwziąłem się na Gorzowiaków, raczej fascynowało mnie ogólne wrażenie jakie odniosłem na podstawie licznych w swoim czasie publikacji prasowych: że interREGIO z Gorzowa jest beeee, musi być koniecznie Intercity.

Jakoś wtedy nie zauważyłem zbyt licznych głosów sprzeciwu wychodzących "z ludu". Bardzo mnie to dziwiło, bo przecież InterREGIO wychodzi dużo taniej. Doszedłem do wniosku że Gorzowiaki to bogate chłopaki (i dziewczyny), skoro tak narzekają na interREGIO, że złe, że zdezelowane...

No ale teraz wygląda że znów będą biedni. Czy chociaż podziękują swoim wybrańcom za tę niedźwiedzią przysługę? Co to znaczy, zwalać na parlamentarzystów? A od nich to już wyborcy nie mogą wymagać?! Konkretnie, nazwiska:

Juliusz Engelhardt zapewnia, że pociąg Tanich Linii Kolejowych, jednej z ofert PKP Intercity, będzie wyruszał z Gorzowa do stolicy wczesnym rankiem, a wracał do stolicy Lubuskiego późnym popołudniem.

- Warunek jest jeden. Obecne połączenie Interregio z Warszawą musi zostać zlikwidowane. To nie jest prawdziwe połączenie. Dwa wagony doczepiane do składu w Poznaniu. Nam chodzi o prawdziwe połączenie ze stolicą. Szybsze i nieco tańsze – powiedział Radiu RMG senator PO Henryk Maciej Woźniak.


źródło: KOW

Czy Gorzowiaki teraz podziękują temu panu za "prawdziwe połączenie" TLK?

[ Dodano: 09-01-2011, 12:04 ]
Noema napisał/a:
Zostaną te dwa TLK wystawione na licytację w ramach WOŚP, aby uniknąć mega kompromitacji.


Ta, najwyżej puści się samego loka z tabliczką kierunkową pociągu. Wszystko, żeby uniknąć megakompromitacji! Śmiech

(moim zdaniem powyżej pewnego poziomu kompromitacji nie jest już możliwy dalszy jej wzrost)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-01-2011, 12:11   

2 wagony IR to nie było prawdziwe połączenie choć przez Poznań wiadomo szybciej w w nie najgorszych godzinach. Było żle? A macie prawdziwe "prestiżowe" TLK w składzie 3 wagonów w gorszych godzinach dłuższą czasowo trasą. Co zamienił stryjek "siekierkę na kijek?" Chciało się prestiżu to się go ma! To może nauczy choć trochę ludzi że nie odrzuca się pomocnej ręki samorządu a leci się po dwie "pomocne" ręce do rządu i "wspaniałej spółki". Cena w górę a standard znacznie w dół (czas przejazdu). No i utrata połączenia z poznaniem które jednak dla Gorzowa jest ważniejsze niż Piła, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek.
Powrót do góry

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 09-01-2011, 12:26    Odpowiedz z cytatem

@psim:
Cytat:
Jakoś wtedy nie zauważyłem zbyt licznych głosów sprzeciwu wychodzących "z ludu". Bardzo mnie to dziwiło, bo przecież InterREGIO wychodzi dużo taniej. Doszedłem do wniosku że Gorzowiaki to bogate chłopaki (i dziewczyny), skoro tak narzekają na interREGIO, że złe, że zdezelowane...
To nie "lud" marudził tylko gazety. Poza tym jeżeli ktokolwiek marudził to chodziło tylko o to, że wagonów jest za mało (obecnie jeżdżą 4 pustawe wagoniki, wtedy jeździły 2 pełne po brzegi) i że godzina kursu powrotnego z Warszawy była trochę z pupy. A konkretniej - odstęp ok. godziny między przyjazdem a odjazdem to za mało żeby cokolwiek załatwić. A więc jeżeli ktoś planował jednodniową podróż np w celu załatwienia jakichś papierów czy coś to z powrotem musiał jechać już z przesiadką.

@kryniczanin:
Cytat:
Co zamienił stryjek "siekierkę na kijek?
Zamienił.

A co do połączeń z Poznaniem - obecnie szynobusy kursują na trasie Poznań <-> Gorzów bezpośrednio (niektóre kursy) więc nie ma problemu, żeby wysiąść w Poznaniu i skierować kroki do interRegio do Warszawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 09-01-2011, 12:43    Odpowiedz z cytatem

psim, Gorzowiaki chcieli dojechać do Warszawy maksymalnie wcześnie. IR dojeżdżał o 11:30. Wg. nich było to za późno, chcieli by przyszły TLK jeździł tak jak ten, co go uwalili w czerwcu 2010 roku czyli tak, aby u celu meldował się około godziny 10 i wyjeżdżał maksymalnie późno. Tak naprawdę to Engelhard wyrolował Gorzowiaków. Sprawił im TLK, pod warunkiem że IR będzie wycofane, ale zrobił to tak niedulonie że są efekty-pociąg dojeżdża do Warszawy popołudniu-za późno.
Cytat:
A co do połączeń z Poznaniem - obecnie szynobusy kursują na trasie Poznań <-> Gorzów bezpośrednio (niektóre kursy) więc nie ma problemu, żeby wysiąść w Poznaniu i skierować kroki do interRegio do Warszawy.

Pociągi Kostrzyn-Poznań są odwołane na odcinku do Krzyża. Pozatym przeczysz sam sobie. Najpierw twierdzisz że TLK jest za późno, potem że ludzie mają jechać tym bezpośrednim do Poznania i dalej na przesiadkę na IR. R-87420 przyjeżdża do Poznania o 8, potem trzeba czekać półtorej godizny na RE Mewa, która u celu stawia sie około 13. Przecież to prawie na jedno wychodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 09-01-2011, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Ja p***lę, umiesz ty czytać ze zrozumieniem, nie nauczyli w szkole? Ja piszę o interRegio który jeździł wcześniej. To co teraz jeździ to już w ogóle jest nieporozumieniem jeżeli chodzi o godzinę o której stawia się w Gorzowie.
A w rozkład nie chciało mi się zaglądać, przy czym ponad godzina czekania w Poznaniu na przesiadkę nie jest niczym aż tak strasznym, można coś zjeść, przespacerować się Smile.

Nie wiedziałem, że kursy do Poznania są odwołane, ale rozumiem że kiedy sytuacja taborowa się poprawi kursy zostaną wznowione?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-01-2011, 12:52    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
To nie "lud" marudził tylko gazety. Poza tym jeżeli ktokolwiek marudził to chodziło tylko o to, że wagonów jest za mało (obecnie jeżdżą 4 pustawe wagoniki, wtedy jeździły 2 pełne po brzegi) i że godzina kursu powrotnego z Warszawy była trochę z pupy.


Gazety są wtórne i powtarzają to, co mówią ludzie. Wystarczy dostatecznie uporczywie zgłaszać im zastrzeżenia. Naprawdę mam wygooglać te artykuły z lamentami, jaki to syf był w interREGIO? (w rzeczywistości sądzę że Gorzowiaków najbardziej gryzło, że do/ze Szczecina jeżdżą wagony po modernie, a do nich Azety).

Że był zły rozkład? No nic dziwnego, PR na chybcika sklejały to połączenie, żeby Gorzowiakom już raz wyr..nym przez Intercity jakoś pomóc. Zwracam uwagę że po drodze był grudzień, to może trzeba było dopominać się o poprawę rozkładu, a nie pokładać ufność w obietnicach Engelhardta i Woźniaka (który jawnie bredził od samego początku - jakie tańsze TLK!?). A teraz to musztarda po obiedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 09-01-2011, 14:24    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Warunek jest jeden. Obecne połączenie Interregio z Warszawą musi zostać zlikwidowane. To nie jest prawdziwe połączenie. Dwa wagony doczepiane do składu w Poznaniu. Nam chodzi o prawdziwe połączenie ze stolicą. Szybsze i nieco tańsze – powiedział Radiu RMG senator PO Henryk Maciej Woźniak.


To mnie po prostu rozwaliło. Przecież InterRegio zawsze jest tańsze od TLK! Poza tym porównując do obecnego TLK, IR to był luksus. Zdeklasowane jedynki, 6-miejscowe przedziały, wygodne fotele, wiem bo sam jechałem. A ludzi w każdym przedziale: 6. Ciekaw jestem co będzie gdy TLK upadnie ( co jest pewne na 99%), czy PR-y znów uruchomią IR, które mi się bardzo podobało Very Happy

Cytat:
To nie "lud" marudził tylko gazety. Poza tym jeżeli ktokolwiek marudził to chodziło tylko o to, że wagonów jest za mało (obecnie jeżdżą 4 pustawe wagoniki, wtedy jeździły 2 pełne po brzegi) i że godzina kursu powrotnego z Warszawy była trochę z pupy. A konkretniej - odstęp ok. godziny między przyjazdem a odjazdem to za mało żeby cokolwiek załatwić. A więc jeżeli ktoś planował jednodniową podróż np w celu załatwienia jakichś papierów czy coś to z powrotem musiał jechać już z przesiadką.


Zgadzam się z Tobą ET40. To gazetom jakoś to połączenie nie przypadło do gustu, cały czas narzekali. Jednak przesadziłeś z tą przerwą pomiędzy jednym a drugim IR, ponieważ nie wynosiła ona godzinę, lecz 3,5 godziny, a to różnica, chociaż i tak mało, żeby załatwić swoje sprawy w Warszawie.

Cytat:
A w rozkład nie chciało mi się zaglądać, przy czym ponad godzina czekania w Poznaniu na przesiadkę nie jest niczym aż tak strasznym, można coś zjeść, przespacerować się Smile.

Nie wiedziałem, że kursy do Poznania są odwołane, ale rozumiem że kiedy sytuacja taborowa się poprawi kursy zostaną wznowione?


ET40: w Warszawie jestem raz-trzy razy do roku, a podróżuję dokładnie ze Strzelec Krajeńskich Wschód (30 km od Gorzowa w stronę Krzyża). I naprawdę gdybym tą GODZINĘ, którą według ciebie można spędzić na spacerku i żarciu z KFC spędziłbym już w pociągu, miałbym aż o godzinę więcej czasu w Warszawie. Obecnie nie ma takiego połączenia, żeby w tym samym dniu z Gorzowa do Warszawy pojechać i wrócić. Pozostają tylko nocne połączenia z Krzyża w podróży do Warszawy, albo powrót z Warszawy nocką, niestety.

W ogóle nie wiadomo, po co w takim pośpiechu uruchomiono te 2 Regio Kostrzyn-Poznań. Od 12 grudnia jechały może kilka razy, a od ok. 2 tygodni są odwołane. Sytuacja chyba poprawi się dopiero w marcu, kiedy to przyjadą 2 szynobusy z Mińska Mazowieckiego. Oby...

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 09-01-2011, 14:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
TLK z Gorzowa zniknie prawdopodobnie 1 marca

Spokojnie, jest odwilż z ociepleniem Very Happy
Dotyczy to też codziennej współpracy przewoźników, więc mamy hybrydę.
Cztery wagony z IC + SP32 - 201 PR z drużyną trak z Poznania to dzisiejszy premierowy przejazd na TLK 85106
Więc nim uwalą miło popatrzeć Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 09-01-2011, 14:35    Odpowiedz z cytatem

@Kuba, pamiętam że ktoś jojczył kiedyś że w godzinę nic nie załatwi, tym się sugerowałem Wink.

Co do powrotu IR po wylocie TLK - Przewozy Regionalne mogą zrobić myk w postaci zmiany godziny odjazdu Regio do Kostrzyna tak, by ten pociąg był prowadzony w ramach interRegio z Warszawy, z powrotem podobnie. Wtedy byłyby załatwione pieczenie na jednym ogniu.
No ale na zmianę godzin kursowania musi wyrazić zgodę kochana PLK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-01-2011, 14:37    Odpowiedz z cytatem

Kuba MK napisał/a:
To mnie po prostu rozwaliło. Przecież InterRegio zawsze jest tańsze od TLK!


Nie zawsze, jak jesteś wąsatym senatorkiem to jeździsz jednym i drugim za 0 zł. A plebs? Kto by się przejmował plebsem, przecież do wyborów daleko. Zresztą pamięć jego jest krótka, wystarczy coś naobiecywać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 09-01-2011, 14:49    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Cztery wagony z IC + SP32 - 201 PR z drużyną trak z Poznania to dzisiejszy premierowy przejazd na TLK 85106
Więc nim uwalą miło popatrzeć Very Happy


pospieszny: SP32 jechała na TLK Gorzów-Bydgoszcz-Lublin?? Question Exclamation Kiedy? Dzisiaj?

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 09-01-2011, 14:52    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
Ja p***lę, umiesz ty czytać ze zrozumieniem, nie nauczyli w szkole? Ja piszę o interRegio który jeździł wcześniej. To co teraz jeździ to już w ogóle jest nieporozumieniem jeżeli chodzi o godzinę o której stawia się w Gorzowie.

A o czym ja przepraszam piszę? Dobrze wiem że TLK jedzie za późno. Najlepszą godzinę miał ten TLK co jeździł do czerwca 2010 roku. Faktycznie, IR do Gorzowa również był dosyć późno w Warszawie, jendak to co jeździ teraz to już jest śmieszne.
ET40 napisał/a:
A konkretniej - odstęp ok. godziny między przyjazdem a odjazdem to za mało żeby cokolwiek załatwić.

Nie nauczyli w szkole sprawdzać informacje? Odstęp wynosił 3 godziny (przyj. 11:31, odj. 14:48).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl