Nictylko walczyć, żeby IREK na kochaną 14stke wjechał. Ja musze dodać ,że w Głogowie pojawi się około godziny 23, kiedy to odjeżdża PkSz Głogowa do Warszawy.
Także jest to godzina jazdy dawnego Warszawiaka przez Głogów, sądze że obłożenie pociągu będzie przyzwoite.
Jestem jak najbardziej za utworzeniem takiej relacji. Cieszyłbym się na skład IR na tej linii. W tym roku z Ostrowa ubyło kilka połączeń z Warszawą i myślę, że pociąg taki miałby duże szanse na powodzenie, o ile znajdą się podróżni z Zielonej Góry, którzy będą chcieli jechać do stolicy przez Ostrów, bo czas przejazdu będzie wtedy 2-krotnie większy niż teraz przez Poznań
QbaOSW, dlatego kieruje się czasem przejazdu, i pomyślałem nad sensem utworzenia nocnego połączenia, rozkład jest prowizoryczny. Tu się liczy czas przyjazdu na stacje końcową. To jest urok nocnych połączeń.
Widzę że Głogów posiada połączenie PKS z Warszawą, czas przejazdu to 7:42, koszt biletu 72PLN, więc iR Lubuszanin będzie bardzo konkurencyjny Szacuje że koszt iR tej relacji nie przekroczy 60PLN od pasażera? Ten kto posiada REGIOkarte, to jeszcze taniej pojedzie.
1 Przyjazdy do Zielonej Góry jak i Warszawy są za wczesne, nie wiem czy znaleźli by się chetni by być w Warszawie przed 7, proponowałbym przesuniecie o ok. 1,5h
2. Aby taki pociąg mógł wystartować przynajmniej na odcinku niezelektryfikowanym musiałby dostać dofinansowanie (np od marszałka województwa) tak jak to było w przypadku IR do Gorzowa.
W Zielonej Górze jest uniwersytet, nie zapominaj że w Wielkopolsce jest wiele osób które się tam uczą i połączenie bezpośrednie, zapewniające przyjazd do Zielonej Góry na poranną godzinę to też jest plus. (nie mówię że codziennie będą jeździć ale obłożenie w 5 i 7/1 na pewno by ten pociąg miał z ich strony)
Przecież w tej samej godzinie odjeżdżałyby z Głogowa zarówno PKS do Warszawy, i iR.
Wiadomo że iR byłby tańszy, wygodniejszy, i w podobnym czasie jazdy więc chętnych z samego Głogowa by nie brakowało.
W Lesznie w przedziale od 19 do 5 rano, nie ma żadnego połączenia do Warszawy(sensownego a zarazem taniego) więc tam też chętnych by nie brakowało.
Leszno zyskuje wtedy bezpośrednie połączenie z Kaliszem którego nie ma (połączenie dwóch z największych miast woj. Wielkopolskiego) i bezpośrednie połączenie z Łodzią.
Dla Ostrowa Wielkopolskiego to jest kolejne połączenie z Warszawą, kolejne tanie połączenie. którego tam w nocy nie ma. Poza tym ten iR jechałby szybciej do Warszawy niż TLK które jadą 5 godzin, nasz iR jechałby 3:40.
Nie orientuję się w Kaliszu, Sieradzu, Łodzi.i
_________________ zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Tak nawiasem jeszcze mówiąc moim skromnym zdaniem trzeba zadbać o skomunikowania tego składu IR z innymi pociągami na stacjach. Godziny by może dla mieszkańców Zielonej są ok, dla Ostrowa ... trudno mi cokolwiek powiedzieć. Faktem jest, że chętnych w ciagu roku na TLK (Prosna) odjazd do Wrocławia ok 21:50 jest tylu, że na palcach 1 ręki można zliczyć... Nie zapominajmy, że większość osób panicznie boi się nocnych połączeń i z nich nie korzysta
1 Przyjazdy do Zielonej Góry jak i Warszawy są za wczesne, nie wiem czy znaleźli by się chetni by być w Warszawie przed 7, proponowałbym przesuniecie o ok. 1,5h
Przyjazd do Zielonej Góry jest w sam raz, niektórzy maja szanse na dojazd do pracy na godzinę 6 rano. Przyjazd do Warszawy wg mnie też jest dobry, urzędy otwarte od godziny 7:00 więc pasażer ma godzinę żeby dojść do Siebie
Cytat:
2. Aby taki pociąg mógł wystartować przynajmniej na odcinku niezelektryfikowanym musiałby dostać dofinansowanie (np od marszałka województwa) tak jak to było w przypadku IR do Gorzowa.
Tego się najbardziej boje, spalinowóz, zmora naszej kolei.
Cytat:
A zapomniałem jeszcze o jednym, za krótki czas przejazdu odcinka z Koluszek do Warszawy. Według tego projektu są to 53 minuty....
Według obecnie obowiązujących rozkładów jest to 1h 28 min dla pociagów łódzkich, dla dalekobieżnych 1:52 z powodu objazdu przez Sochaczew.
Kierowałem się rozkładem TLK Ostrów - Warszawa, i robiłem czasowo tak samo.
Jeżeli już nie uda sie z tym IR w relacji Zielona - Warszawa, to może chociaż jakiś Regio/Regio +/ InterREGIO z Ostrowa do Zielonej. Mam nawet rozkład gdzieś na kompie tabeli 350 z 1 parą do Zielonej Góry
Dla mnie rozkład do Warszawy powinien wyglądać tak. Nie wiem czy Krotoszyn ma szopę, żeby podmieniać tam loka ? Nie mniej jednak w mojej propozycji podmiana jest w Ostrowie i jest skomunikowanie z TLK 68510 Szklarska Poręba Górna - Szczecin
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum