Takie coś powinni rozdawać na dworcach, przynajmniej tych większych . Reklama dźwignią handlu i w przypadku IR jest to stwierdzenie jak najbardziej na miejscu, gdyż te pociągi jeżdżą w większości na zasadach rynkowych.
IR "Barbakan" Kraków - Szczecin (jechałem na odc. Katowice - Ostrów Wlkp.)
ET22-bonanza-2*-2*-bohun
2*- przedziały 6-osobowe
frekw. w bonanzie kilkanaście osób, przedziały po 5-6 osób, w bohunie ok. 10 osób
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
dzisiaj iR Galicja do Rzeszowa na stacji w Gliwicach: ET22+piętrus+2+2+2. Frekwencja około 90% spóźniony 10 minut.
iR A. Mickiewicz do Poznania(Gliwice) EN57-Frekwencja około 20-30%-Szkoda tego pociągu jest fajny ale jakoś ciągle ma problem z frekwencją...
REGIOchłopak, No dziwne.. ja go dość dawno nie widziałem ... ale jak jechał z Krakowa a piątki czy niedzielę to w Ostrowie sorry, ale ludzie stali na korytarzach
Ciekawe czy tak jest nadal. Czyli dojazdy do Poznania z okolic Kluczborka, Ostrowa.
W tych relacjach jeździ wiele osób, zawsze były takie pociągi, natomiast popołudniowy pociag z Katowic do Poznania przez Ostrów to nowość. (nawet jesli kursuje juz drugi rozkład) Do tego jeździ tylko dwa razy w tygodniu - więc potencjalni podróżni już dawno przeniesli się do innych środków transportu czy też ograniczyli do minimum podróże które wymagają takiego połączenia - zakładając, że "tak jak zawsze" ono nie istnieje.
Teraz, nie łatwo Ci ludzi wrócą do kolei. Dwa razy w tygodniu kursujący, nie najwyższej jakości EZT, łatwo tego nie zmieni.
Pociągi kursujące dwa, trzy razy w tygodniu mogą być dobre jako wzmocnienie istniejącychi połączeń - ale jako jedyne połączenie...nie za bardzo. (Barbakan kursuje w zupełnie innych godzinach).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum