Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 15-06-2007, 08:59    Odpowiedz z cytatem

Kuszeta napisała:
Cytat:
Firma ma naprawdę dobrze rozpoznawalne logo - a to jest ogormny skarb, jak pisze pan Andrzej! Wars jest synonimem wagonu barowego! Nie mówi się: idę do restauracyjnego, tylko idę do Warsu... Mało kto wie że sypialne i kuszety to także Wars. O tym wie tylko pewna grupa osób, czyli tak zwani lojalni klienci, bo rzeczywiście tymi wagonami podróżuje w dużej mierze lojalny klient i o niego oraz tę grupę rynku trzeba dbać.

Zgadza się. Wars ma rozpoznawalne logo i dlatego zdziwiony byłem, gdy zarząd ogłosił konkurs na nowe. Z drugiej strony to logo z wagonów spółki PKP Intercity obsługiwanych przez Wars znika. We wszystkich nowych i modernizowanych wagonach IC umieszczono je w mało widocznych miejscach przy wejściach pod dachem - trzy razy mniejsze niż poprzednio. Pytanie, czy słusznie?

Moim zdaniem tak. Od kiedy firma przestała prowadzić działalność na własny rachunek a świadczy jedynie obsługę wagonów na rzecz IC i PR (teraz i to staje się nieaktualne), obaj przewoźnicy powinni zadbać o to, żeby pasażer identyfikował się z nimi. Wars natomiast powinien wykorzystać posiadaną markę do odbudowy rynku usług gastronomicznych na dworcach, czyli tego z czego tak lekkomyślnie w latach 90. zrezygnowano o czym wielu młodych ludzi nie wie. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że pasażer powinien wiedzieć, że spał w Warsie.

Powiem coś śmiesznego o lojalnych klientach. W Krakowie mieszka pani (emerytowana nauczycielka), która co roku jeździ do sanatorium w Kołobrzegu. Jeździ wagonami sypialnymi. Po powrocie co roku składa reklamację, że obsługa nieuprzejma, że w wagonie brudno, że okna nie można było otworzyć, że.... Co roku Wars zwracał jej pieniądze. Teraz robi to Intercity, bo pani jest bardzo przekonująca. Z drugiej zaś strony, wszyscy doskonale wiemy, że wagony sypialne i kuszetki to trupy a ich stan techniczny pozwala uwzględnić każdą reklamację. Dziwę się, że tego jeszcze pasażerowie IC nie kupili. Byłaby większa frekwencja.

Ps. Kuszeta, zadałem pytanie o pracę w sezonie, bo to już 15 czerwca i kwestia ta powinna być rozstrzygnięta. Pofatyguj się więc osobiście do Jaje, bo to on a nie dyrektor Kaźmierczak decyduje, który z jego znajomych będzie jeździł. O Jaje napisaliśmy tutaj wiele, o Kaźmierczaku przy okazji. Ciekaw jestem nowych spostrzeżeń - człowieka zafascynowanego Warsem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-06-2007, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Kuszeto, aby ochłodzić twój zachwyt pomysłami pana Buczkowskiego dodam tylko, że istnieją artykuły sponsorowane, w których w formie wywiadu (fikcyjnego oczywiście) przekazuje się śliczne treści w okrągłych zdaniach (patrz np. "Puls Biznesu"), co szczególnie dotyczy propagandowego i probetonowego "Kuriera PKP". Przekazywane myśli z podpisaną osobą mają wspólną jedynie autoryzację i myślę, że tak jest i w tym przypadku.

Przytoczę jedną wypowiedź z forum "Rynku Kolejowego"
http://rynek-kolejowy.pl/forum/viewtopic.php?t=16

Przeczytałem wlasnie wywiad z panem Andrzejem Buczkowskim - od dwoch miesiecy Dyrektorem ds. marketingu i rozwoju spolki WARS, w Kurierze PKP nr 21.
Kazde ze zdan tam wypowiedzianych bylo juz wypowiedziane jakies 15 lat temu. Zreszta mozna porownać teksty z tamtego okresu i ten dzisiejszy. I świeze posilki, i wizerunek, i modernizacja wagonow gastronomicznych, itp.itp...
Ani jednego nowego rozwiązania.
Standaryzacja, franchising gastronomii w wagonach zostały wprowadzone prawie 16 lat temu.
Jesli pan dyrektor wlasnie odkryl , ze marka firmy to dobrze rozpoznawalne logo, a dzialalnosc przewozowa w wagonach sypialnych i kuszetkach jest dominujacą czescią aktywnosci WARS, to serdecznie gratuluje!


Odnośnie WARS-u dla mnie sprawa jest oczywista i prosta jak budowa dzidy: WARS do likwidacji! Istnienie tej spółki, w której patologie, przekręty, złodziejstwo, mobbing, alkoholizm, przemyt, łamanie praw pracowniczych, nepotyzm i kumoterstwo to normalność (jak w żadnej innej spółce PKP), przynosi więcej strat niż korzyści. WARS to po prostu wzorzec absurdu do sześcianu - utrzymywany z naszych podatków! Oczywiście jestem realistką i wiem, że WARS istnieć będzie, bo Jaje i paru innych cwaniaków z Solidarności muszą mieć ciepłe i wygodne posadki. Jednak prędzej czy później znajdzie się ktoś odważny, kto zlikwiduje ten burdel i rozgoni warsowską mafię pod przewodem Jaje. PKP PR już włożyły WARS-owi nóż w plecy i uważam to za początek nieuniknionego końca. Okazuje się, że ktoś w PKP PR jednak ma jaja, czego nie można powiedzieć ani o Warsewiczu (PKP IC), ani o Wachu (PKP SA).

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 16-06-2007, 17:48    Odpowiedz z cytatem

Już taki był, który próbował zlikwidować Wars w obecnych strukturach (i nawet był bliski), ale zapewne łatwiej tego kogoś opluć na forum - czepić się byłego KOW-u gdzie sytuacja wyglądała niemal tak samo jak w Warsie - niż dostrzec rzeczywiste próby poprawy sytuacji.

Ludzie mają krótką pamięć - jak mam dłuższą.

Pozdrawiam
Robert Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 16-06-2007, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Nic nie wiem o zamiarach prezesa Jacka Prześlugi likwidacji Warsu. Wiem natomiast, że dał zarządowi Wars sześć miesięcy na przedstawienie planu restrukturyzacji spółki. Plan ten miał uwzględniać nową rolę - operatora przewozów pasażerskich oraz powrót do działalności gastronomicznej na dworcach. Okres ten mijał z końcem czerwca 2006 r. Tak to nam przedstawiał zarząd na comiesięcznych odprawach. W kwietniu ku zaskoczeniu wszystkich prezes Zubrzycki został zastąpiony przez Terka a w maju Jacek Prześluga złożył rezygnację.

Wiem również, że wywieszałem do wiadomości konduktorów pismo prezesa Prześlugi o naborze do drużyn konduktorskich w Intercity. Zapewne na tym miała polegać likwidacja Warsu, bo gdyby konduktorzy wykazali zainteresowanie tą ofertą, to operacja odbyłaby się bezboleśnie. Odnoszę jednak wrażenie, że nie wszystko pan Prześluga miał do końca przemyślane.

Czy Wars powinien dalej istnieć? W tej sytuacji, gdy PR zrezygnowały z jego usług, gdy obsługą wagonów gastronomicznych zajmują się franczyzobiorcy a etatowymi pracownikami są jedynie konduktorzy i administracja, nie ma to sensu i ekonomicznego uazasadnienia. Opowiadania pana Buczkowskiego o planach na przyszłość faktycznie są powtarzaniem haseł z przeszłości, ale wypowiadanych, gdy Wars prowadził działalność na własny rachunek, gdy musiał zdobywać klienta, gdy miał własny tabor (dzierżawiony od PKP), za który odpowiadał, gdy jego przychodem była sprzedaż biletów na miejsca sypialne i do leżenia oraz prowizja od sprzedaży biletów PKP. Dzisiaj konduktorzy Wars nie obsługują wagonów warsowskich tylko wagony PKP Intercity Sp. z o.o. Równie dobrze mogą oni pracować w IC. I zupełnie inny system czasu pracy nie stanowi żadnej przeszkody. Potrzeba tylko odważnej decyzji a objęcie konduktorów Wars uprawnieniami kolejowymi samo problem rozwiąże.

Jedynymi oponentami takiego rozwiązania będą panowie: Terek, Buczkowski i Kowalczyk z zarządu Wars, Antoni Jaje, który siebie nazywa Solidarnością, parę osób z rozrastającego się biura zarządu, dyrektorzy oddziałów i garstka pracowników biurowych. Reszta z konduktorami na czele znajdzie zatrudnienie w IC i jest im to na rękę. A, więc do dzieła panie Warsewicz. Starczy panu odwagi by zaoszczędzić kilkadziesiąt milionów rocznie? Na Supę nie liczę, bo to tchórz jakich mało. On pilnuje tyko stołka - po co mu kłopoty i dodatkowa robota? Oczywiście trzeba pamiętać o drugim właścicielu - skarb państwa się nazywa.

Podejrzewam, że gdyby Michał Zubrzycki został prezesem Intercity w 2005 r., to dawno by to zrobił. Miał to wszystko przemyślane już wtedy, gdy wynegocjował umowę z IC na obecnych zasadach. Nominacja pana Prześlugi spowodowała, że przestało go to interesować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-06-2007, 08:14    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1, dlaczego w każdym wątku musisz cmokać Prześlugę (jak to już ktoś napisał) w czekoladowe oko? To już jest nudne i śmieszne. Rozumiem, że wg Ciebie dozwolone jest pisanie tylko dobrze na temat Prześlugi? Wszelka krytyka, nawet uzasadniona i oparta na faktach to temat tabu, nagonka i opluwanie go? Rozumiem też, że opluwanie np. Warsewicza jest dozwolone a nawet wskazane, bo jakoś ani razu nie zaprotestowałeś. Dlaczego odbierasz komuś prawo do innego zdania niż twoje? To że Ty jesteś zapatrzony w Prześlugę jak w obrazek nie oznacza, że np. Krycha też musi mieć klapki na oczach. Ma dziewczyna jaja, bo wbrew wszystkim i ogólnym trendom (tj. wchodzenie Prześludze w 4 litery) ona jako jedyna stara się być obiektywna i porusza również niewygodne dla Prześlugi tematy, który z tego powodu nazywa ją agentką PiS-u. Doceń czyjeś starania dociekania do prawdy zamiast krytykować i inne zdanie niż twoje nazywać nagonką!

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fenix Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Lut 2007

PostWysłany: 17-06-2007, 23:25    Odpowiedz z cytatem

Kuszeta napisał/a:
Czytam też o sławnym dyrektorze Jerzym Kozie... Szkoda że nie znam tego człowieka. Podobno to był dobry dyrektor, ponoć przychodził na peron, odwiedzał załogę, przywitał się, podał rękę, zapytał jak się pracuje... Niestety to nie moja bajka - znam to tylko z opowieści, ale jeśli prawie cała załoga o tym mówi to ziarno prawdy w tym jest, a pewnie nawet i ze dwa Wink.
Czy Pan Panie Dyrektorze Marczak był kiedyś na peronie i rozmawiał z załogą, zapytał jak się pracuje?

Koza był faktycznie dobrym dyrektorem i wszystko można było z nim załatwić-pod jednym tylko warunkiem,że to będzie JUTRO!Wszystko obiecał,ale niczego nie realizował.Na początku działało bo każdy był zadowolony,ale ludziska szybko się zorientowali że to zwykła ściema.
Dyrektor nie jest od chodzenia po peronach i wypytywania jak się czują pracownicy,ma inne ważniejsze zadania.
Kuszeta obawiam się że jeśli do tej pory nie zostałaś jeszcze zatrudniona na sezon to może już być za póżno bo fala wielkich powrotów wszelkiej maści znajomych Jajego trwa i nie długo zabraknie już miejsca.
Wróciła Renia Kotarba,konduktorka zwolniona za nie zgłoszenie się do pracy w Kołobrzegu bo podobno zaspała sobie na plaży.Wagon wyruszył bez obsługi i bez pasażerów bo ludzie na darmo czekali aż do odjazdu żeby zająć w nim miejsca i spokojnie wrócić z wakacji.
Ewa Rzemyk została ponownie zatrudniona do pomocy Jajemu w biurze bo biedula rady już nie daje tyle ma obowiązków.Problem polega tylko na tym że może mu ewentualnie ołówki strugać bo posiada tylko zasadnicze wykształcenie.Ale jak mamy już sprawdzone w tej firmie nie trzeba mieć kompetencji i specjalnych umiejętności,wystarczy że jest się kolesiem.lub dziewczyną kolesia i można wszystko załatwić.

_________________
fenix
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 18-06-2007, 04:52    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1, dlaczego w każdym wątku musisz cmokać Prześlugę

Przede wszystkim NIC nie muszę. Nie pracuję na pekapie, abym cokolwiek musiał. Dlaczego cmokam? Już pisałem nie raz - bo Go lubię (za dokonania i kosmiczną mentalność). Lubie różnych ludzi. Siebie też lubię i cmokam. Lubie to co robię, bo lubię to robić. I to cmokam. Swoją robotę (lub bardziej zabawę w robotę) też lubię i cmokam.
A już najbardziej to cmokam swoją Przyjaciółkę, jeżeli tylko zechce do mnie przyjechać.

No... jak to przeczyta, to chyba mnie cmoknie Śmiech

Nikomu żadnych praw nie odbieram - wszyscy tu piszą co chcą - takie ich prawo. Ewentualnie komentuję, bo mi na wolnym forum wolno.

[/i]Ma dziewczyna jaja, bo wbrew wszystkim i ogólnym trendom

Jaja to ja wiem że ma. Jak każda baba zresztą. A Jądrka Leppera słyszałeś? Język

Pozdrawiam
Jądrek Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 18-06-2007, 08:03    Odpowiedz z cytatem

Fenix napisał:
Cytat:
Kuszeta obawiam się że jeśli do tej pory nie zostałaś jeszcze zatrudniona na sezon to może już być za póżno bo fala wielkich powrotów wszelkiej maści znajomych Jajego trwa i nie długo zabraknie już miejsca.

Kuszeta nie jest tym, za kogo chciałby przed nami uchodzić. Tak sobie zapytałem o stwierdzenie sprzed dwóch miesięcy, żeby sprawdzić czy ma dobrą pamięć, bo czasami ludzie w potoku słów wypadają ze swojej roli. Reakcja była natychmiastowa. Nawet dostałem wiadomość na PW z podejrzeniami, że coś wietrzę. A tak naprawdę mnie to g... obchodzi. Śmieszy mnie jedynie, że niektórzy na tym forum bawią się w podchody.

Co do Ewy Rzemyk, to wcale się nie dziwię, że wróciła do pracy. Jaje ma przecież wobec niej ogromny dług wdzięczności. Wcześniej pisałem jak to pani Ewa lizała go z ran i zastępowała w pracy, gdy wracał poturbowany przez partnerów biznesowych z Rumunii po nieudanych rozliczeniach z kontrabandy. A potłukli go mocno, bo ledwo dychał. To zdarzenie było przełomowe w jego życiu. Dlatego postanowił przestać być konduktorem i został kierownikiem, żeby już więcej po mordzie nie dostać. Oczywiście bez szyldu Solidarności byłoby to niemożliwe.

To, co piszesz o Kozie, też słyszałem. Słynne "jutro" lub "nie teraz" charakterystyczne jest dla ludzi, którzy nie mają własnego zdania i każdą decyzję muszą konsultować. Koza był takim samym figurantem jak Kaźmierczak. Decydował i decyduje Jaje. Kaźmierczak na początku też wychodził na peron zgodnie z instrukcją Jaje. Teraz mu się nie chce tak wcześnie wstawać.

Ale to co najważniejsze, to na koniec. Dochodzą do mnie informacje o poważnych rozważaniach właścicieli, żeby Wars zlikwidować. Podobno ma to nastąpić z końcem roku. Dziwi mnie zatem aktywność pana Buczkowskiego, który na łamch "Kuriera PKP" wciska ludziom kit o tym, jaki Wars miałby być. Pytanie, kto ma rację: Buczkowski czy ci, którzy o Warsie decydują? A może to właśnie Buczkowski zostanie likwidatorem Warsu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-06-2007, 08:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale to co najważniejsze, to na koniec. Dochodzą do mnie informacje o poważnych rozważaniach właścicieli, żeby Wars zlikwidować. Podobno ma to nastąpić z końcem roku.

Brzmi to trochę sensacyjnie. Ciekawe na ile do takich rozważań przyczyniło się nasze Forum? Bo "odwiedzają" nas różne instytucje, a ten temat czytają również pracownicy Ministerstwa Skarbu Państwa.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 20-06-2007, 19:45    Odpowiedz z cytatem

20 czerwca to w WARS-ie bardzo ważny dzień. W Oddziale Południe w Krakowie dzisiejszy dzień to niemal święto.
Oto dziś są urodziny człowieka, który trzęsie całym WARS-em - 57. urodziny Antoniego Marii Jaje!

Jakieś życzenia z tej okazji?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Śpioch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2007
Skąd: W-wa

PostWysłany: 25-06-2007, 22:32   Prośba o informacje Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, że wcinam się w tak poważną dyskusję, ale jako pasażer SKM w Warszawie jestem żywotnie zainteresowany informacjami o pewnej osobie.
Jak wynika z http://www.skm.warszawa.pl/?id=1 SKM ma nowego prezesa zarządu nazwiskiem Leszek Walczak.
Wg plotek zasłyszanych od kierownika pociągu jest to człowiek do niedawna pracujący w WARS.
Szukając w necie jakichś o nim informacji trafiłem na to forum. Nazwiska nie udało mi się znaleźć.
Ciekawy jestem co sobą reprezentuje aktualny prezes, bo poprzedni był byłym dyrektorem Zarządu Oczyszczania Miasta i nagle zniknął. Zastanawiam się czy następny jest też takim fachurą od kolei i czy postawiono go na tym stanowisku żeby rozwijał kolejkę czy żeby ją zwijał.
Czy ktoś z pacowników WARS-u słyszał takie nazwisko?

_________________
Pozdrawiam
Śpioch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 25-06-2007, 23:00    Odpowiedz z cytatem

W Google znalazłem coś takiego:

No cóż, Garou wysiadł

Nie było problemów z podróżą pociągiem Garou. Sam się rozmyślił - wynika z raportu Warsu.

- To chyba żart?! - mówi Andrzej Korczak, opiekun gwiazdy w Polsce. - Wars kpi z nas w żywe oczy. My wymyśliliśmy tę awanturę?! Rzadko spotyka się takich ludzi jak tamten pracownik Warsu.

O skandalu pisaliśmy dwa tygodnie temu. W Katowicach konduktor Warsu wyrzucił z pociągu piosenkarza Garou, bo ten nie miał czeskich koron. Żądał od niego zapłaty tą walutą za bilet do Pragi.

Wars nie zamierza zwolnić upartego konduktora z pracy, mimo iż był niemiły dla klienta i wprowadził go w błąd. - Konduktorzy dostali nagany, ale o zwolnieniu nie może być mowy - mówi Leszek Walczak, członek zarządu Warsu. Nie potwierdziło się, że nie wykonali polecenia kierownika pociągu.

To on usiłował załagodzić sytuację i namawiał konduktora do przyjęcia euro. Wars jest przekonany, że klient sam zrezygnował z podróży i po prostu wysiadł.

źródło: Metro (czerwiec 2004)

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 26-06-2007, 06:46    Odpowiedz z cytatem

Leszek Walczak to ten trzymający dyplom. Był członkiem zarządu Wars do sierpnia 2005 r. Odszedł, nie przyjmując nowych warunków płacy, gdy rada nadzorcza po objęciu stanowiska prezesa PKP IC przez Jacka Prześlugę postanowiła zarządowi Wars obniżyć wynagrodzenia. Stanowisko po nim objęła pani Beata Chyczewska-Pokój.

Leszek Walczak.jpg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 49.36 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 26-06-2007, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Ten cały Walczak przypadkiem nie ma powiązań z Solidarnością? Bo jakoś tak mi się kojarzy to nazwisko... Zresztą bez poparcia Jajejowej "S" nie byłby członkiem zarządu WARS-u.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 26-06-2007, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Leszków Walczaków w internecie jest wielu, ale to nie ten... Specjalnie dałem jego zdjęcie, żeby go ludzie nie mylili ani z lekarzem z Leszna Wlkp, biegaczem i chodziarzem, ani komendantem straży miejskiej w Trójmieście, ani z działaczem Solidarności i kontrkandydatem Śniadka. Na tego niektórzy mówią "major". On był w zarządzie prezesa Zubrzyckiego a to kadencja SLD. Jaje, był ich wrogiem nr 1. Z tego okresu zapamiętałem inne ciekawe nazwiska: Grzegorz Rurarz - prezes Wars Cateringu i Wiesław Kosacki - dyrektor organizacyjny. Gdzieś się chłopaki zapodziali, jak i sam prezes...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 30 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl