Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
Zakup biletu PR przez Internet
Autor Wiadomość

chlopiecdobicia Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lip 2010

PostWysłany: 31-01-2011, 18:48    Odpowiedz z cytatem

1762 napisał/a:
nie zgodzę się z chlopiecdobicia "A wypisywanie wszystkich pociągów z całego dnia pod biletem jest kompletnie nie do przyjęcia". Nawet jakby było ich 10 w ciągu dnia to i tak wolałbym mieć taką informację - jest ona wtedy pełniejsza, także jestem za drukowaniem pełnej listy pociągów, bądź jako dodatkowej opcji (np. drukuj też pozostałe połączenia).

Po wprowadzeniu REGIO z wielu przystanków będzie 30+ wpisów w tabelce odjazdów dziennie. Nawet skrócone rozkłady (tylko stacje i godziny od i do) będą zawalały miejsce. Jakoś jestem pewien, że tego akurat nie będzie. Wink

PS: dla Stelli: Zgorzelec-Wrocław już jest.

[ Dodano: 01-02-2011, 17:54 ]
I muszę zjeść własne słowa... od dobrze poinformowanych wróbelków wiem, że jednak ktoś z PR uznał, że takie coś jest potrzebne. Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arizona Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2010

PostWysłany: 08-03-2011, 15:53    Odpowiedz z cytatem

Jak to jest ze zwracaniem niewykorzystanych biletów zakupionych przez Internet? Bo zdarzyło mi się nie zdążyć na interREGIO, a następnego już tego dnia nie było. Wysłałem e-maila z reklamacją, ale mi dzisiaj odpowiedzieli, że muszę wysłać im listownie druk biletu i koniecznie POŚWIADCZENIE o niewykorzystaniu biletu wydane przez osobę upoważnioną przez przewoźnika wydane na stacji wyjazdu. Ewentualnie mogę dostarczyć jakieś DOKUMENTY potwierdzające że nie odbyłem podróży z przyczyn niezależnych ode mnie. Czyli summa summarum z tego wynika że biletu nie zwrócę. I wychodzi na to że najlepiej dalej kupować bilety w kasie przed odjazdem pociągu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

egon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sie 2008

PostWysłany: 08-03-2011, 19:19    Odpowiedz z cytatem

Kolego a jakim pociągiem pojechałeś,bo jakoś mi się to nie podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arizona Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2010

PostWysłany: 08-03-2011, 20:26    Odpowiedz z cytatem

Nie do końca rozumiem pytania... Chciałem jechać wieczornym interREGIO na który niestety nie zdążyłem. I z racji tego musiałem jechać następnego dnia, przez co wcześniejszy bilet został niewykorzystany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 08-03-2011, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Arizona, więc powinieneś zachować bilet z poprzedniego dnia i tym udokumentować fakt nie wykorzystania biletu.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arizona Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2010

PostWysłany: 08-03-2011, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Coś mam wrażenie że bilet z następnego dnia nie do końca byłby udokumentowaniem niewykorzystania biletu z dnia poprzedniego. Przecież mogliby założyć, że pojechałem, wróciłem i pojechałem jeszcze raz...

Idiotyczny system. Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić... Człowiek uczy się na błędach, ale przynajmniej następnym razem nie zaryzykuje przygody z biletem internetowym...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 08-03-2011, 23:17    Odpowiedz z cytatem

Arizona, ja miałem podobny problem ale ja pojechałem tego samego dnia autobusem i przedstawiłem bilet. Reklamacje mi uznano.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 09-03-2011, 13:58    Odpowiedz z cytatem

Arizona napisał/a:
odpowiedzieli, że muszę wysłać im listownie druk biletu i koniecznie POŚWIADCZENIE o niewykorzystaniu biletu


No to pierdoły Ci odpowiedzieli. Poświadczenie w przypadku e-biletu jest absurdalnym pomysłem (możesz sobie poświadczyć o niewykorzystaniu 5 kopii biletu, a pojechać na szóstej).

Oryginałem e-biletu jest PLIK PDF - to plik dostałeś od PR, a nie wydruk, prawda? Jeśli już go usunąłeś z dysku, możesz pobrać kopię z IPR, bo specjalnie do celów reklamacyjnych jest tam udostępniona.

Arizona napisał/a:
Coś mam wrażenie że bilet z następnego dnia nie do końca byłby udokumentowaniem niewykorzystania biletu z dnia poprzedniego. Przecież mogliby założyć, że pojechałem, wróciłem i pojechałem jeszcze raz...


Tak, ale jest uprawdopodobnieniem, że było tak jak zeznajesz Smile

Arizona napisał/a:
Idiotyczny system. Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić... Człowiek uczy się na błędach, ale przynajmniej następnym razem nie zaryzykuje przygody z biletem internetowym...


System nie jest idiotyczny, idioci siedzą w biurze reklamacji. Przyzwyczajeni do starych metod gnojenia klienta.

Zrób tak:

Napisz maila, że
1. załączasz oryginał biletu - plik wystawiony przez system IPR (załącz PDFa)
2. z uprzejmości załączasz skan (ew. wyraźne zdjęcie) biletu na którym pojechałeś następnego dnia
3. z powodu niewykorzystania biletu internetowego wnioskujesz o zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe (ew. adres), po uwzględnieniu potrącenia zgodnego z regulaminem.

Po kilku dniach powinieneś mieć $ na koncie.

Jak zaczną znowu p$%^&*ić o poświadczeniu niewykorzystania, to będziemy interweniować wyżej.

Gdyby były co do tego wątpliwości: tak, też już to ćwiczyłem; tak, też sugerowali mi że powinienem im wysyłać jakieś papiery. Ostatecznie reklamacja przeszła po mojemu. System IPR jest tak pomyślany, że aby odmówić zwrotu, to oni muszą Tobie wykazać że JECHAŁEŚ pociągiem (bilet był wskanowany przez konduktora), a nie Ty - że nie jechałeś.

[ Dodano: 10-03-2011, 22:39 ]
Arizona, w sumie nigdzie nie napisałeś, czy masz ten bilet z następnego dnia.

Nic nie szkodzi, jak go nie masz. W takiej sytuacji napisz OŚWIADCZENIE, że jechałeś nastepnego dnia, a poprzedniego dnia nie jechałeś. Do tego czytelny podpis, miejscowość, dnia...

Musimy sobie, Polacy, nareszcie zacząć choć trochę wierzyć na słowo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arizona Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2010

PostWysłany: 18-03-2011, 17:36    Odpowiedz z cytatem

psim, zrobiłem tak jak napisałeś i tym razem się udało. Dzisiaj pieniądze pojawiły się na moim koncie. Dzięki za radę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

witja Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lis 2008

PostWysłany: 18-03-2011, 18:29    Odpowiedz z cytatem

Arizona napisał/a:
Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić...

Nie do końca. Bilet w kasie możesz zwrócić zasadniczo najpóźniej w dniu wyjazdu. Zakładamy, że masz bilet z kasy na poc. o godzinie 18:00, ale na dworcu jesteś o 18:10 i na niego nie zdążyłeś, idziesz więc tego samego dnia do kasy na tym dworcu i oddajesz bilet.
W przypadku internetowego też mogłeś iść do kasy, aby poświadczyli fakt niewykorzystania biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arizona Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2010

PostWysłany: 18-03-2011, 18:59    Odpowiedz z cytatem

witja, czyli w takim przypadku jak mój bilet zakupiony w kasie mógłbym zwrócić bez problemu. A czy rzeczywiście mógłbym uzyskać poświadczenie niewykorzystania biletu internetowego w kasie? Bo tak jak psim napisał:
Cytat:
Poświadczenie w przypadku e-biletu jest absurdalnym pomysłem (możesz sobie poświadczyć o niewykorzystaniu 5 kopii biletu, a pojechać na szóstej)

No chyba że z danej stacji w danej relacji jechałby tylko jeden pociąg dziennie, a ja poprosiłbym o takie poświadczenie po odjeździe takiego pociągu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 28-04-2011, 23:13    Odpowiedz z cytatem

Bilety na pociągi REGIO już w sprzedaży on-line!
http://regiochlopak.blogspot.com/2011/04/zakup-biletu-on-line-na-pociagi-regio.html

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-04-2011, 12:00    Odpowiedz z cytatem

Bilety na pociągi REGIO można już kupić w sieci

Na stronie www.biletyregionalne.pl można już kupować przez internet bilety na pociągi REGIO uruchamiane przez Przewozy Regionalne.

Już przedtem w sieci można było kupować bilety na interREGIO i REGIOekspresy. Teraz doszły do tego także połączenia REGIO, wraz z 7-dniową przedsprzedażą dla ofert specjalnych: Połączenie w dobrej cenie, Kolej na rower, Bilet Świętokrzyski, Aglomeracyjny bilet BiT City, Balice Ekspress i taryfa specjalna kujawsko-pomorska.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-04-2011, 13:10    Odpowiedz z cytatem

Super! Teraz tylko czekać na bilety z przejściem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

agent70 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Gru 2009

PostWysłany: 29-04-2011, 14:34    Odpowiedz z cytatem

W końcu długo czekałem, aby można było kupić bilet poprzez internet na pociągi Regio Very Happy
Przyda się Wink

_________________
Korzystam z REGIOkarty Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 22 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl