nie zgodzę się z chlopiecdobicia "A wypisywanie wszystkich pociągów z całego dnia pod biletem jest kompletnie nie do przyjęcia". Nawet jakby było ich 10 w ciągu dnia to i tak wolałbym mieć taką informację - jest ona wtedy pełniejsza, także jestem za drukowaniem pełnej listy pociągów, bądź jako dodatkowej opcji (np. drukuj też pozostałe połączenia).
Po wprowadzeniu REGIO z wielu przystanków będzie 30+ wpisów w tabelce odjazdów dziennie. Nawet skrócone rozkłady (tylko stacje i godziny od i do) będą zawalały miejsce. Jakoś jestem pewien, że tego akurat nie będzie.
PS: dla Stelli: Zgorzelec-Wrocław już jest.
[ Dodano: 01-02-2011, 17:54 ]
I muszę zjeść własne słowa... od dobrze poinformowanych wróbelków wiem, że jednak ktoś z PR uznał, że takie coś jest potrzebne.
Jak to jest ze zwracaniem niewykorzystanych biletów zakupionych przez Internet? Bo zdarzyło mi się nie zdążyć na interREGIO, a następnego już tego dnia nie było. Wysłałem e-maila z reklamacją, ale mi dzisiaj odpowiedzieli, że muszę wysłać im listownie druk biletu i koniecznie POŚWIADCZENIE o niewykorzystaniu biletu wydane przez osobę upoważnioną przez przewoźnika wydane na stacji wyjazdu. Ewentualnie mogę dostarczyć jakieś DOKUMENTY potwierdzające że nie odbyłem podróży z przyczyn niezależnych ode mnie. Czyli summa summarum z tego wynika że biletu nie zwrócę. I wychodzi na to że najlepiej dalej kupować bilety w kasie przed odjazdem pociągu...
Nie do końca rozumiem pytania... Chciałem jechać wieczornym interREGIO na który niestety nie zdążyłem. I z racji tego musiałem jechać następnego dnia, przez co wcześniejszy bilet został niewykorzystany.
Coś mam wrażenie że bilet z następnego dnia nie do końca byłby udokumentowaniem niewykorzystania biletu z dnia poprzedniego. Przecież mogliby założyć, że pojechałem, wróciłem i pojechałem jeszcze raz...
Idiotyczny system. Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić... Człowiek uczy się na błędach, ale przynajmniej następnym razem nie zaryzykuje przygody z biletem internetowym...
odpowiedzieli, że muszę wysłać im listownie druk biletu i koniecznie POŚWIADCZENIE o niewykorzystaniu biletu
No to pierdoły Ci odpowiedzieli. Poświadczenie w przypadku e-biletu jest absurdalnym pomysłem (możesz sobie poświadczyć o niewykorzystaniu 5 kopii biletu, a pojechać na szóstej).
Oryginałem e-biletu jest PLIK PDF - to plik dostałeś od PR, a nie wydruk, prawda? Jeśli już go usunąłeś z dysku, możesz pobrać kopię z IPR, bo specjalnie do celów reklamacyjnych jest tam udostępniona.
Arizona napisał/a:
Coś mam wrażenie że bilet z następnego dnia nie do końca byłby udokumentowaniem niewykorzystania biletu z dnia poprzedniego. Przecież mogliby założyć, że pojechałem, wróciłem i pojechałem jeszcze raz...
Tak, ale jest uprawdopodobnieniem, że było tak jak zeznajesz
Arizona napisał/a:
Idiotyczny system. Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić... Człowiek uczy się na błędach, ale przynajmniej następnym razem nie zaryzykuje przygody z biletem internetowym...
System nie jest idiotyczny, idioci siedzą w biurze reklamacji. Przyzwyczajeni do starych metod gnojenia klienta.
Zrób tak:
Napisz maila, że
1. załączasz oryginał biletu - plik wystawiony przez system IPR (załącz PDFa)
2. z uprzejmości załączasz skan (ew. wyraźne zdjęcie) biletu na którym pojechałeś następnego dnia
3. z powodu niewykorzystania biletu internetowego wnioskujesz o zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe (ew. adres), po uwzględnieniu potrącenia zgodnego z regulaminem.
Po kilku dniach powinieneś mieć $ na koncie.
Jak zaczną znowu p$%^&*ić o poświadczeniu niewykorzystania, to będziemy interweniować wyżej.
Gdyby były co do tego wątpliwości: tak, też już to ćwiczyłem; tak, też sugerowali mi że powinienem im wysyłać jakieś papiery. Ostatecznie reklamacja przeszła po mojemu. System IPR jest tak pomyślany, że aby odmówić zwrotu, to oni muszą Tobie wykazać że JECHAŁEŚ pociągiem (bilet był wskanowany przez konduktora), a nie Ty - że nie jechałeś.
[ Dodano: 10-03-2011, 22:39 ] Arizona, w sumie nigdzie nie napisałeś, czy masz ten bilet z następnego dnia.
Nic nie szkodzi, jak go nie masz. W takiej sytuacji napisz OŚWIADCZENIE, że jechałeś nastepnego dnia, a poprzedniego dnia nie jechałeś. Do tego czytelny podpis, miejscowość, dnia...
Musimy sobie, Polacy, nareszcie zacząć choć trochę wierzyć na słowo.
Bilet w kasie chyba mogę w większości przypadków zwrócić w kasie bez problemów (lub z małymi problemami, ale zawsze), a z internetowym okazuje się że w takim głupim przypadku jak mój nie mogę nic zrobić...
Nie do końca. Bilet w kasie możesz zwrócić zasadniczo najpóźniej w dniu wyjazdu. Zakładamy, że masz bilet z kasy na poc. o godzinie 18:00, ale na dworcu jesteś o 18:10 i na niego nie zdążyłeś, idziesz więc tego samego dnia do kasy na tym dworcu i oddajesz bilet.
W przypadku internetowego też mogłeś iść do kasy, aby poświadczyli fakt niewykorzystania biletu.
witja, czyli w takim przypadku jak mój bilet zakupiony w kasie mógłbym zwrócić bez problemu. A czy rzeczywiście mógłbym uzyskać poświadczenie niewykorzystania biletu internetowego w kasie? Bo tak jak psim napisał:
Cytat:
Poświadczenie w przypadku e-biletu jest absurdalnym pomysłem (możesz sobie poświadczyć o niewykorzystaniu 5 kopii biletu, a pojechać na szóstej)
No chyba że z danej stacji w danej relacji jechałby tylko jeden pociąg dziennie, a ja poprosiłbym o takie poświadczenie po odjeździe takiego pociągu...
Na stronie www.biletyregionalne.pl można już kupować przez internet bilety na pociągi REGIO uruchamiane przez Przewozy Regionalne.
Już przedtem w sieci można było kupować bilety na interREGIO i REGIOekspresy. Teraz doszły do tego także połączenia REGIO, wraz z 7-dniową przedsprzedażą dla ofert specjalnych: Połączenie w dobrej cenie, Kolej na rower, Bilet Świętokrzyski, Aglomeracyjny bilet BiT City, Balice Ekspress i taryfa specjalna kujawsko-pomorska.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum