Według oficjalenje informacji uzyskanej z UMWD Wrocław, Ministerstwo Infrastruktury będzię prowadzić rozmowy na temat powrotu od 1.06.2011 ORLIC spółki IC w rel. Wrocław Główny- Kłodzko- Pardubice. Może coś z tego wyjdzie.
@Scotty z tym może być drobny problem, bo IC tak w Wiśle jak i na Helu nie mają zaplecza do obsługi składu. Do Wisły bardziej możnaby było w sezonie wydłużyć pociąg TLK 14103 Białystok - Katowice.
@Szymek chyba źle mnie zrozumiałeś. Składy, które przyjeżdżają na Hel, są to relacje z miejsc które mają zaplecze techniczne tj. Warszawa, Bielsko, Lublin, Kraków.
I moim zdaniem to jest ból podziału na spółki.
Co by komu szkodziło aby Hel-Wisła, po przyjeździe do Wisły ruszał jako REGIO do Bielska? No co by szkodziło? Albo do innego miasta z zapleczem.
Tak właśnie było, wtedy jak połączenia pośpieszne należały do PRów. Skład przyjeżdżał jako pośpieszny np na Hel, potem wracał jako osobowy do Gdyni. W drodze powrotnej podobnie jechał jako osobowy Gdynia - Hel, a wracał jako pośpieszny gdzieś w Polskę. W chwili obecnej takie manewry można wykonać jedynie z pociągami IR.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-03-2011, 16:29
Posty dotyczące propozycji wydłużenia pociągu IR Bursztyn do Gliwic przeniosłem do tematu "Dokąd jeszcze InterRegio". Tutaj wracamy do dyskusji na temat czerwcowej korekty rozkładu jazdy.
Najlepiej jakby PKP IC przywróciło łącznik do pociągu TLK Warszawa-Przemyśl, relacji Gliwice-Przemyśl od zawsze Bieszczady jeździły w relacji Gliwice-Przemyśl i tak powinno pozostać, to nie porozumienie że 1 marca łącznik z Katowic zlikwidowano. Ale ważne że stolica ma połączenie...
Po cholerę taki łącznik na 78 km, skoro od 2 godziny wcześniej na tej samej trasie jedzie TLK d. "Przemyślanin"? Gdyby toto jeszcze jeździło - jak dawniej - do Zagórza, to OK, ale do Przemyśla?
Ja bym widział Bieszczady Krynica/Zagórz/Zakopane - Warszawa Wsch. w Krakowie Płaszowie wymiana wagonami ze Śnieżką Przemyśl Gł. - Wrocław Gł./Warszawa Wsch. oraz dodatkowo Zakopane - Wrocław Gł.
Nikt nie napisał to ja będe pierwszy- od czerwcowej korekty ruszają pociągi Lublin-Zamość/Bełżec w ilości trzech par codziennie do Zamościa i jednej w D.
Do Bełżca 2 pary codziennie już w weekend majowy później codziennie w wakacje.
Dodatkowo para pociągów Chełm- Zamość kursujących codziennie od początku wakacji do wrześniowej korekty.
Ta informacja jest pewna, gdyż UMWL podpisał umowę z LZPR, w której była mowa o tych pociągach.
Oficjalnej informacji o rozkładzie nie ma podanej. Oby czas nie był znacznie wydłużony, bo wg. RJ co miał być od grudnia to pociągi miały jeździć 2g. 20 min., a spokojne mogą ten dystans pokonywać w 1g. 50 min., gdyż w wakacje na tej linii był remont torów.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Dave, a po to że ja np. z Bytomia mam trudnośc w zdązeniu na Przemyślanina, kiedyś było tak że byl z Katowic Przemyślanin i potem Bieszczady niestety twoja spółka umie tylko likwidować połączenia teraz jest duża przerwa mam nadzieje że PR uruchomią IR San codziennie bo nie sądze ze PKP IC przywróci dawne Bieszczady Katowice-Przemyśl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum