No to jest z deka luda. Kochani wpadł mi do głowy pomysł Wszyscy są za transportem zintegrowanym prawda? A co byście powiedzieli gdyby podczas podjazdu do Tych Miasta na wiadukcie w Tychach Zachodnich zapozował nowiusieńki SOLARIS URBINO 18 jeszcze lśniący i pachnący nowością a za Nim SOLARIS TROLLINO AC. Przystanek jest wspólny więc oba mogłyby stanąć na wiadukcie , na stacji nasz klop i mamy system autobus+pociąg. Takie małe urozmaicenie:D Co Wy na to? Mała sugestia.
_________________ PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 02:42
A więc wstępny plan i mniej więcej oszacowany koszt imprezy jest już gotowy.
ODCINEK 1:
Katowice – Katowice Zawodzie – Katowice Szopienice Południowe – Sosnowiec Południowy – Sosnowiec Dańdówka – Sosnowiec Porąbka
Długość: 15,853 km.
Koszt: 71,37 zł.
ODCINEK 2:
Sosnowiec Porąbka – Sosnowiec Kazimierz – Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia
Długość: 9,744 km.
Koszt: 41,10 zł.
ODCINEK 3:
Dąbrowa Górnicza Wschodnia – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Jaworzno Szczakowa
Długość: 9,044 km.
Koszt: 39,95 zł.
ODCINEK 4:
Jaworzno Szczakowa – Jaworzno Szczakowa Lokomotywownia – Sosnowiec Maczki – Dąbrowa Górnicza Południowa – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice
Długość: 15,760 km.
Koszt: 69,82 zł.
ODCINEK 5:
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Sosnowiec Główny – Katowice Szopienice Południowe
Długość: 19,900 km.
Koszt: 102,91 zł.
ODCINEK 6:
Katowice Szopienice Południowe – Szabelnia – Katowice Szopienice Północne
Długość: 2,52 km.
Koszt: 11,69 zł.
ODCINEK 7:
Katowice Szopienice Północne – Katowice Dąbrówka Mała – Siemianowice Śląskie – Chorzów Stary – Bytom
Długość: 17,280 km.
Koszt: 72,56 zł.
ODCINEK 8:
Bytom – Bytom Bobrek – Zabrze Biskupice – Zabrze Północne – Gliwice
Długość: 18,245 km.
Koszt: 84,29 zł.
ODCINEK 9:
Gliwice – Gliwice Sośnica – Zabrze Makoszowy – Gierałtowice – Knurów
Długość: 18,786 km.
Koszt: 77,80 zł.
ODCINEK 10:
Knurów – Zabrze Makoszowy – Ruda Bielszowice – Ruda Kochłowice – Panewnik – Katowice Ligota
Długość: 28,571 km.
Koszt: 116,43 zł.
ODCINEK 11:
Katowice Ligota – Katowice Ochojec – Katowice Kostuchna – Tychy
Długość: 15,174 km.
Koszt; 63,77 zł.
ODCINEK 12:
Tychy – Goczałkowice Zdrój – Zabrzeg – Skoczów – Goleszów – Cieszyn
Długość: 65,965 km.
Koszt: 363,59 zł.
ODCINEK 13:
Cieszyn – Goleszów – Skoczów – Chybie – Pawłowice Śląskie – Żory – Rybnik
Długość: 67,087 km.
Koszt: 277,22 zł.
ODCINEK 14:
Rybnik – Orzesze – Mikołów – Katowice:
Długość: 44,935 km.
Koszt: 208,37 zł.
Łączna długość trasy: 348,864 km.
Łączny koszt dostępu do infrastruktury: 1600,87 zł.
Łączny koszt maszynisty i kierownika pociągu: 8 godzin*20 zł. (szacowany zarobek maszynisty w przeliczeniu na godzinę pracy) + 8 godzin*15 zł. (szacowany zarobek kierownika pociągu w przeliczeniu na godzinę pracy)= 160 zł.+120 zł.= 280 zł.
Łączny koszt energii: niestety nie jestem w stanie tego policzyć, ale będzie to dość droga usługa, zważywszy na dużą ilość "foto stopów". Zakładam, że koszt energii będzie się wahać w granicach 1500 zł.
Łączny koszt wynajmu składu przez PR Katowice: trudno powiedzieć, gdyż zależy to od dobrej woli dyrekcji ŚZPR, zakładam, że zażądają sobie z 150 zł. za godzinę, tak więc mamy 8*150 zł.=1200 zł.
Całkowity koszt imprezy: 1600,87 zł.+280 zł.+1500 zł.+1200 zł.=4580,87~5000 zł. Zakładam również błąd w szacunkach na korzyść Przewozów Regionalnych i PKP PLK w wysokości 1000 zł., wtedy też koszt imprezy wyniósłby 6000 zł. Jeżeli na wyjazd zdecydowałoby się 100 osób, bilet "na łebka" kosztować będzie 60 zł. Oczywiście czym więcej chętnych osób, tym cena biletu będzie niższa, tak więc w naszym interesie być powinno, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej imprezie i przejechało się razem z nami po nieużywanych w ruchu pasażerskim szlakach kolejowych województwa śląskiego.
Termin imprezy zaplanowałem na sobotę 25 czerwca 2011 roku. Start o godzinie 8:00 z katowickiego dworca. Proponowana przeze mnie jednostka to EN57-1035.
Uprzedzam, że użyte przeze mnie dane potrzebne do wyliczenia kosztu imprezy mogą się nie pokrywać z rzeczywistymi kosztami PR-ów, PLK-i i Energetyki. O ile koszt dostępu do infrastruktury liczyłem na podstawie kalkulatora PLK-a (@kryniczanin raz jeszcze dzięki za link), o tyle pozostałe dane to tylko moje spekulacje. Jeśli ktoś ma wtyki w PR-ach i Energetyce, proszę się zgłosić i skorygować błędy.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 07:08
mk1992,
Szacunek pięknie napisane i podane.
Ale teraz mała uwaga godziny pracy Mechanika i Kierownika to do 12h rozmawiałem wczoraj 3h przez telefon wieczorem z @Nynusiem i nie ma szans w tym czasie na trasy 12,13,14 pozostałe są dość blisko "średnicówki" więc jest szansa że się uda. No i dzień od 8 do 20 jest ok ale jazda póżniej to bezsens. Należy pamiętać że będziemy podporządkowani całkowicie normalnemu ruchowi plus liczne zmiany czoła fotostopy i następny problem - znajomość szlaku większość tych szlaków to zgroza ale jak będzie v max 60km/h to i tak na towarowym szlaku pojedziemy v max 40km/h - brak znajomości szlaku Mechanicy z PR nie znają tych szlaków bo nimi nie jeżdzą.
mk1992, Wielkie ukłony w stronę kolegi - samo czytanie tej rozpiski trasy powoduje dreszcz emocji a co dopiero fizycznie w niej uczestniczenie.
Rozumiem, że termin jest ruchomy? W punktu widzenia marketingowego 25 czerwca to niezbyt dobry termin. To sam środek długiego weekendu - wiele ludzi wyjedzie już w czwartek, albo w środę - do tego miesiąc czyli piękna pogoda...Poza forum może być problem ze znalezieniem większej liczby chętnych. Może tak tydzień wcześniej?
_________________ ...w górach jest wszystko co kocham... - tylko pociągów coraz mniej...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-04-2011, 08:54
Kuba Wie-Wiór,
Racja z tym terminem problem.
[ Dodano: 2011-04-05, 09:08 ]
To mnie trochę stresuje ale to już jest chyba cena za wszystko
Autor:RysiekChaszcz forumkolejowe.pl
Cytat:
Witam - dawno mnie tu nie było. Policzyć możecie sobie łatwo. Koszt EN57 jest 50 PLN za km brutto full service. Informacja od byłej szefowej marketingu ŚZPR w Katowicach p. Rogowskiej. Informację taką nam dała podczas naszych imprez z przedszkolakami na SPOTACH i wizytą "FLIRTA" w Cieszynie.
Więc za całą trasę ponad 17000pln a możliwą do zrealizowania bez 12,13,14
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum