najlepsze rozwiazanie dla EX to taryfa TLK + cena miejscowki jak w IC - mysle ze to przyciagneloby klientow do tych pociagow i na niektorych relacjach odelzyloby zatloczone TLK
powrot nazw dla wszystkich pociagow PKP IC jak najbardziej wskazane
Jak dla mnie 111Arow nie nadają się na ICki. Nie wytłumiają tak dobrze hałasu jak Z.
Zgadza się. Zwłaszcza jeśli cały skład jest z tych wagonów. Ale jak napisałem jeden wagon na końcu składu z najnowszej serii mógłby w skrajnym przypadku być.
18 = 9 par... No, wrocławskich nie wymieniłem (itp. napisałem). Może im mniej, tym lepiej?
W takim razie myślę, że zostawią:
KRAKUS
ONDRASZEK
KASZUB
FREDRO
LECH
CHROBRY
KOŚCIUSZKO
PANORAMA
GÓRNIK
ew. jeśli chodzi o 18 par:
ŚLĘŻA
LAJKONIK
NORWID
PRUS
MODRZEJEWSKA
PILSKO
NEPTUN
KORFANTY
?
To wspaniała wiadomość !!!! Jeśli ceny będą niższe (no chyba na pewno) to i więcej ludzi zacznie korzystać z pociągów.
Ja tam bardzo się cieszę, że wracają Ekspressy !!!!
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
I bardzo dobrze. Ex powinny ciągnąć wagony 140A i 141A oraz 111Arow. A InterCity to: Z21 i Z2B oraz takie wagony, które są z klimatyzacją, po modernizacji itd.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
sprawa prosta podniosa cene miejscowki do 25 lub 30 zlotych i po sprawie przedtem obnizyli miejscowke a podniesli cene biletu teraz sobie trzeba odbic co stracone
a znając życie pociąg EX będzie w cenie EIC + tańsza miejscówka (koło 5zł) a wagony w najlepszym wydaniu to SPOT. Będą to pociągi o największej frekwencji do największych miast.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
_________________ Bojkotuję forum z powodu uprawiania tam polityki oraz przez faworyzowanie danej opcji politycznej . Pozdrawiam .
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-04-2011, 21:41
siwiutki91 napisał/a:
a znając życie pociąg EX będzie w cenie EIC + tańsza miejscówka (koło 5zł) a wagony w najlepszym wydaniu to SPOT. Będą to pociągi o największej frekwencji do największych miast.
Tak... A dobre zmodernizowane lub nowe wagony, których jest dużo, dużo więcej niż na 9 par EIC odstawimy w krzaki, bo wkoncu IC jest złe i okropne. SPOTowych wagonów nawet tyle nie ma jakbys chcial wiedziec...
Sugerowanie, że po przemianowaniu EIC na Ex WSZYSTKIE Ex otrzymaja gorsze wagony jest zwykłym trollowaniem.
Amnouzy Bmnouzy na IC
Anouzy Bnouzy i najnowsze Arowy na Ex
PKP InterCity ma szansę zbudowac bardzo ładną rzeczywistośc - czy się uda - zobaczymy
Oczywiście to będzie fiasko jeśli Ex na CMK dostaną najlepsze wagony a Arowy wciąż będą śmigać na IC
_________________ Bojkotuję forum z powodu uprawiania tam polityki oraz przez faworyzowanie danej opcji politycznej . Pozdrawiam .
Ciekawe czy powrócą jakieś ex przemianowane na TLK?
Raczej nie. Dlaczego chciałbyś zabierać możliwość dojazdu mieszkańcom mniejszych miejscowości? Bo gdyby gros TLK przemianowali na EX (imho nie ma z czego, to już nie zeszły RJ gdzie Mewa i Lubuch jeździły w składach EX), to zlikwidowaliby postoje w mniejszych miejscowościach ponownie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum