dla mnie te korekty to jest jakaś żenada...
De facto rozkład nie jest ważny od XII 2010 do XII 2011 roku tylko od grudnia do lutego, potem od marca do maja itd. To jak tu zaplanować urlop skoro o rozkładzie w wakacje dowiemy sie na początku czerwca?
Ja nie widział bym problemu z relacją Hel - Wisła.
W Wiśle panie sprzątają składy, a co do serwisu proszę bardzo jedziemy według planu:
Hel - Wisła - Warszawa - Wisła - Hel.
Nie ma co liczyć na jakiekolwiek dodatkowe połączenia w zamian za likwidowane międzynarodowe. Poniżej fragment pisma od MZPR Kraków ws. likwidacji tychże połączeń i zapytania, dlaczego nie ma nic w zamian, choćby na krótszym odcinku. Nie do końca ich rozumiem, ale to mnie nie dziwi. Zadowalająca frekwencja, to min. 150%?
Niestety od ŚZPR pismo przyszło bardzo ubogie i pełne ogólników. W zasadzie "nie da się" ale krócej opisane.
Wg tego co piszą na trojmiasto.pl od czerwca do Gdańska będzie kursować znacznie mniej pociągów lokalnych i dalekobieżnych niż obecnie.Powodem jest remont linii nr 9 na odcinku Tczew-Gdynia.Szczegółów na razie brak.Zastanawiam się,czy pociągi TLK i ekspresy będą kończyć bieg w Tczewie,czy też będą puszczane starą węglówką z pominięciem Gdańska.http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/SKM-zawiesza-kolejki-do-Pruszcza-do-konca-maja-Pozniej-bedzie-jeszcze-gorzej-n47194.html
kowal akurat ZLK Gdynia/Gdańsk (?) od roku się stara z tymi rozkładami. Bardzo zachowawczo, ale się stara i widać że da się. Co prawda czasem lecą przy tym najlepsze skomunikowania, ale sie stara
Dlatego info najwcześniej ok. 15 maja spodziewałbym sie.
Kilka TLK mogliby przetrasować przez Letnicę -> Gdańsk Południe. 50minut ekstra, ale może to pomóc slot jakiś znaleźć w rozkładzie.
Chyba, że zakończą w Pszczółkach a dalej PRy 3-4xEZT. Rok temu wszystkie szczytówki na 3xEZT jezdzily (15.03 - 15.05 jak jednotor Pryszcz-Pszczółki był).
A kto wie czy będą jakieś nowe pociągi od 1 czerwca z Łodzi Kaliskiej
Z Łodzi Kaliskiej zapomnij PIC kombinuje gdzie by tu urwać połączenie a nie gdzie dołożyć nowe. W ostatnich dwóch rocznych RJ - masz tego największy dowód z całej gamy pociągów macierzystych pozostało ranne połączenie pozasezonowe do Gdyni Głównej 15102/35506.
Jedyne do wyszło Łodzi na dobre to likwidacja starego Reymonta a wprowadzone dwóch połączeń z Kaliskiego do Krakowa jadących przez CMK.
Scotty napisał
Cytat:
Ja bym widział Bieszczady Krynica/Zagórz/Zakopane - Warszawa Wsch. w Krakowie Płaszowie wymiana wagonami ze Śnieżką Przemyśl Gł. - Wrocław Gł./Warszawa Wsch. oraz dodatkowo Zakopane - Wrocław Gł.
Jest mały problem PKP PLK planuje zamknąć od 1 czerwca 2011 do 1 września 2011 KRYNICZANKĘ bo jakaś bardzo mądra głowa zaplanowała na komunikacyjny szczyt linii, remont odcinka Tarnów - Stróża.
_________________ Naczelnik Wydziału Spraw Zbędnych i Niepotrzebnych
[Podzielam zdanie obiezykraja o korektach... Bez sensu to kompletnie i tylko pogłębia wrażenie zupełnego chaosu. Ale czasem wychodzą z tego - nieopatrznie - tak pozytywne sprawy jak przywrócenie połączenia Lublin-Zamość/Bełżec, o którym pisał lubelak.
Prawdopodobnie jednak bilans ogólny będzie jak zwykle ujemny - więcej wytną niż dołożą.
_________________ EX "Groźny Fanatyk"
Łomża - Ostrołęka - Tłuszcz - Warszawa - Łowicz - Łódź - Ostrów Wkp - Grabów nad Prosną
Wg tego co piszą na trojmiasto.pl od czerwca do Gdańska będzie kursować znacznie mniej pociągów lokalnych i dalekobieżnych niż obecnie.Powodem jest remont linii nr 9 na odcinku Tczew-Gdynia.Szczegółów na razie brak.Zastanawiam się,czy pociągi TLK i ekspresy będą kończyć bieg w Tczewie,czy też będą puszczane starą węglówką z pominięciem Gdańska.http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/SKM-zawiesza-kolejki-do-Pruszcza-do-konca-maja-Pozniej-bedzie-jeszcze-gorzej-n47194.html
Pomysł jest taki żeby uwalić od 01.06.d0 31.08 na odcinku W-wa- Gdynia ( Kołobrzeg) poc 3501/38401 i powrotne. Propozycja wyszła z PLK-i. Oprócz tego ,,Słoneczny'' KM-ów jest planowany tylko do Gdańska.
Sama ilośc zamknięć na IDDE 5 zajmuje w telegramie 2 kartki formatu A4. Sam telegram z propozycjami 238 stron.
Jak znam życie - te propozycje staną się w większości obowiązującym rj.
Prawda jest taka że ,,Lajkonik'' będzie z Krakowa do W-wy Wschodniej od 01.06 dopiero o 10:27 ( wyjeżdżając z Krakowa o 07:00).
Generalnie nie jestem jakimś tam fanatykiem PIC-u ale uważam ze ktoś w PLK-a powinien zażyć stoperan.
Czy na pewno pociąg będzie na odcinku Jelenia Góra-Wrocław Główny w taryfie Regio? Na razie jest tak wprowadzony, że wpisując połączenia np. Wałbrzych - Wrocław wyskakuje nam jako IR, więc i jest droższy.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Zauważ, że pociąg zatrzymuje się na każdej stacji na odcinku Jelenia Góra- Wrocław więc taryfa regio będzie obowiązywała na pociąg InterRegio na tym odcinku.
Chodzi mi o to, żeby wybierając połączenie w internetowym rozkładzie np. Jaworzyna Śląska - Mietków wyskakiwało to jako połączenie Regio, z taryfą Regio, bo na razie pokaże, że jest to IR więc droższy. Powinno się umiejętnie wprowadzić te zmiany, bo tak to wprowadzą zamieszanie wśród pasażerów.
Oczywiście jestem ZA tymi połączeniami - w końcu powracają pociągi dalekobieżne na linie do Wałbrzycha i Jeleniej Góry. Oby było ich jak najwięcej.
Trzeba jednak pamiętać, że większość osób korzysta przy wyszukiwaniu połączeń z neta - więc musi być on tam dobrze wprowadzony.
Na razie np. w niektórych dniach występują 2 pociągi obok siebie - 2 odstępie 2-minutowym - jeden do Wrocławia, drugi do Rzeszowa.
Ale to już w sumie dyskusja do działu o błędach w hafasie. Wracajmy do tematu.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Bardzo, bardzo mnie zaskoczyły plany zawieszenia na okres wakacyjny, a jak to się skończy to chyba nie wątpliwości, "Lajkonika". Przepraszam, ale chyba kogoś chyba naprawdę poniosło. PLK chyba nie wie co się dzieje w każde wakacje w pociągach między Warszawą a Trójmiastem. W przypadku gdyby rzeczywiście te plany okazały się rzeczywistością to po południu z Gdańska do Warszawy będzie jeden Ex "Jantar" i ewentualnie "Słoneczny". Każdy pamięta, co się działo każdego roku w "Jantarze", dostanie miejscówki na ten pociąg graniczyło z cudem. A zawsze jeszcze po południu/wieczorem kursował dodatkowo "Neptun", "Lajkonik" i do 2008 roku "Posejdon ". Tymczasem w tym roku "Neptun" ma jeździć jako "Jantar", "Lajkonika" ma nie być, o "Posejdonie" już dawno każdy na E65 zapomniał. Niech wreszcie ktoś oprzytomnieje bo za rok z Warszawy do Trójmiasta będą jeździć sami konduktorzy i obsługa wagonów barowych!! Nie dość, że podróż E65 przez niekończący się remont przypomina horror, to niedługo nie będzie czym jej odbyć. Niech łaskawie ci, którzy decydują o zmianach nie zapominają, że dla 99,9% normalnych ludzi nie ma znaczenia kto stoi za likwidacją pociągu. Czy to PLK czy PIC czy PR czy nie wiadomo kto jeszcze. Dla nich ważny jest fakt, że nie ma jak się dostać z miejsca A do miejsca B. I za to obwiniać będą PKP. A na E7 pojawi się jeszcze więcej hardcorowych relacji przewoźników autobusowych, zarówno komunikacji prywatnej jak i państwowej. Oby potem nie było za późno na łzy. Że ciężko będzie się podróżowało z Warszawy na Wybrzeże jak zaczynał się remont E65 wiedział każdy, ale takich cudów chyba nikt nie przewidywał, że będzie się wycinało jeden z najpopularniejszych pociągów, nie wspomnę o czasie przejazdu dochodzącym do 6-7 godzin raptem 330 km. Dla dobra polskiej kolei i nas wszystkich to całe PLK powinno się rozgonić na cztery strony świata.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum