Dzisiaj miła odmiana po ostatnich miesiącach jazdy w zestawie SA103 + SA132-007
REGIO "TUR" 77426 / 77427 Chojnice - Gdynia Główna (przez Starogard Gdański, Tczew, Gdańsk)
SU42 - xxx + 4xBh + 1xBdhpumn
Jeszcze dzisiaj widziałem inny skład na tymże połączeniu:
REGIO 58339 Chojnice - Szczecinek (przez Człuchów, Czarne)
SA131-001
Co oznacza zapewne, że na następny dzień na Regio Szczecinek - Słupsk będzie jeździła Pesa, a nie jak dotychczas Wadloper. Ciekawe tylko na jak długo.
_________________ Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Nowy pociąg interREGIO w relacji Wrocław-Zakopane-Wrocław wyjedzie w wakacyjne weekendy(SO,ND) na szlak. Pociąg ten będzie wyjeżdżał z Wrocławia o godzinie 6:56, a do stolicy Tatr dojedzie w niespełna 8 godzin. Ciekawostką jest jego trasa przejazdu: Od Katowic pojedzie on trasą dawnego pociągu Ornak. Czyli pojedziemy tym pociągiem przez Bielsko, Żywiec, Suchą Beskidzką.
Z Zakopanego pociąg będzie kursował również w soboty i niedziele, wyjazd z Zakopanego zaplanowany jest na 15:49.
Niebawem więcej nowych informacji o wakacyjnych pociągach interREGIO.
Mogę zdradzić, że zaplanowano pociąg z Lublina do Kołobrzegu ale o tym wkrótce.
Ten skład to jest taki eksperyment. Początkowo jechał do Krakowa i było dobrze, teraz jedzie do Bielska Białej i za ciekawie z frekwencją nie jest, chociaż jedzie o tej samej godzinie, co rok temu.
Również zestawienie pozostawia wiele do życzenia. Jak jechał do Krakowa na trasie pojawiały się SPOTy, teraz marne EN57. W piątek na tak długiej relacji jechał kibel full plastik ;o
Tak więc pewnie w grudniu albo pociąg zniknie albo zostanie przetrasowany i liczę, że pojedzie do Krakowa.
Krix, Widuję czasem ten skład w stronę Poznania w Ostrowie i za każdym razem wsiada do niego z 30 osób. Niby nie dużo ale zawsze coś. Frekwencja w jednostce nie jest tak wysoka jak w zeszłym rozkładzie gdy pociag jechał z Krakowa ( wtedy bardzo często ludzie stali na korytarzach) ale pusty ten skład nie jeździ. Szkoda tylko, że standard tej jednostki w porównaniu z rokiem ubiegłym tak bardzo upadł.
Faktycznie w tym RJ ten pociąg nie cieszy się specjalnie frekwencją, za każdym razem jak go widuje to jest w nim pusto. Powiem szczerze, że dziwne to, że nie został on zlikwidowany lub przetrasowany...Choć szkoda było by tego połączenia.
REGIOchłopak, Głupotą było jego przetrasowanie. Wtedy jak kursował z Krakowa to frekwencję w Ostrowie miał często powyżej normy. Teraz w Ostrowie można w nim spokojnie znaleźć miejsce siedzące. Frekwencja zawsze w granicach 40%
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-05-2011, 12:07
IR Mickiewicz został przetrasowany na Bielsko, bo z Krakowa nikt nie jeździł, frekwencja byla dopiero za Śląskiem. Z Krakowa nikt nie jeździł, bo Poznań to aż 7 godzin drogi, a EN57 na taką trasę to jednak przesada- co ważniejsze, i to jest powód dla ktorego Mickiewicz do Krakowa nie wroci, jest fakt, że po 13 jedzie z Krakowa IR Wielkopolanin na wagonach do .... Poznania, i ludzie wybieraja ten pociag, bardzo licznie zreszta Dodatkowo, o 14:35 leci TLKa do Poznania- też o niebo wygodniejsza niż En57.... Dodatkowo, o 15:35 leci TLK do Poznania przez CMK z bardzo dobrym czasem przejazdu wiec wciśnięcie IR w tych godzinach jak widzicie jest bez sensu- juz lepiej niech jedzie z tego Bielska...
A Mickiewicza w Krakowie widywałem często- na starcie 30-40 osób, w piątki ok. 50-60 osób, co jak na komercyjny produkt InterRegio to po prostu za mało.
Pułtuś, Jak na stacje początkową za mało... w sumie uważam, że powinien wrócić Mickiewicz w następnym rozkładzie na Kraków i jechać przez Poznań z tym, że do Gorzowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum