lubelak195, a w takim razie co z sezonowym TLK 28500/55500 o 17:40 rel. Lublin - Hel/Kołobrzeg. Czy w związku z tym co piszesz nie będzie uruchomiony czy może będą 2 nocne do Kołobrzegu i zero do Świnoujścia?
Dobrze, że chociaż do Zamościa 22IV będzie można sie dostać.
Kilka poprawek
"Magnat" mógłby wyjechać 10 min. wcześniej, by być w Lublinie- pasażerowie wtedy bez problemu zdążyli by na 13-stkę o7.48, by być w centrum przed 8.
Podkomorzego puścić później, tak, by w Rejowcu był skomunikowany z Magnatem
Oczywiście że Magnat jest za późno. Co najmniej 10-15 minut. Tym bardziej że po ośmiu godzinach (16.36) jest powrót do Zamościa. Czyli np. po pracy, choć wątpię że ktoś będzie pociągiem codziennie dojeżdżał z Zamościa do pracy w Lublinie, ale jednak warto spróbować bo nic się nie traci, a można sporo zyskać nieco wcześniejszą porą przyjazdu.
Martwi mnie też wyłącznie wakacyjne kursowanie pociągów do Bełżca. A później to co? Jesienią też tam ludzie jeżdżą.
Co do relacji do Jarosławia, to jednak linia wymaga remontu. 45km/h TLKą to nie jest żadna prędkość:
http://www.gbn.pl/~pepek/srjp/123.pdf http://www.gbn.pl/~pepek/srjp/554.pdf
Z Zamościa do Jarosławia jest 179km, a ostatnie pośpiechy przejeżdżały ten odcinek w 4 godziny. To stanowczo za długo. Taki czas to jest dobry, ale dla Regio.
Busy z Zamościa jadą zaledwie pół godziny dłużej to może ktoś sie skusi.
Przecież po drodze jest szereg mniejszych miejscowości do których busy nie dojeżdżają, poza tym kilkunastotysięczny Krasnystaw-myśle, że co najmniej kilkunastu chętnych by sie znalazło- a to już coś.
Nie wiecie, czy PWDC ma obejmować również krótsze relacje (np. Lublin- Krasnystaw Miasto), bo w tabelach takowych nie ma- do Zamościa będzie za 11,50, a do Krasnegostawu za 13 z groszami
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Przemyślałem sprawe i doszedłem do wniosku, że co do Bełżca to przydały by sie następujące rzeczy:
osobowy Bełżec-Zwierzyniec- dwie pary skomunikowane z Hetmanem w sezonie,a poza sezonem łącznik do Magnata wyjazd z Bełżca ok.5.00 lub Bełżec- Zamość skomunikowany z Magnatem.
On mógłby być łącznikiem do Magnata cały czas, chyba że parę minut po przyjeździe wracałby do Bełżca, bo ze Zwierzyńca musiałby odjechać przed przyjazdem Hetmana i zwolnić tor, z tego co pamiętam, to w Zwierzyńcu nie ma żadnej mijanki.
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
Ale jak w Krasnymstawie kupić bilet z Zamościa zwłaszcza gdy trzeba to zrobić u kierpocia...
Trochę głupio.
No to kupujesz powrotny. Jest taka opcja. Tyle, że teraz ktoś na Wileńskiej wymyślił, że bilet jest ważny 6 godzin od momentu wydania.
Swego czasu jechałem do Zemborzyc także na powrotnym do Lublina. Wilk był syty i owca cała.
BTW: Z Szastarki czy Rzeczycy też nie ma 506 (PwDC), więc ludzie kupują do Kraśnika i z Kraśnika do Lublina i w drugą stronę to samo. Suma sumarum i tak wychodzi taniej niż jeden bilet i rośnie w statystykach, a ja muszę cierpliwie czekać od Pułankowic nieraz i do Wilkołaza Wsi. 2 przystanki.
No tak, tam trochę tych torowisk jest, nawet myślałem o nim przez chwilę i jakoś nie napisałem , ale tam by można szynobus odstawić na chwilę nawet dłuższą.
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
Zauważyłem błąd na tabeli rozkładów pociągów stacji Zawada.
Brakuje części pociągu (Kanclerz) z Lublina o 16:36 do Bełżca 19:50.
W Zawadzie dzielenie składu na Zamość/Bełżec o 18:28. Brak tego
wprowadza błąd potencjalnych pasażerów, warto je skorygować
Dodatkowo w niektórych pociągach są nieprawidłowe terminy jest "IV" > kwiecień, zamiast "VI" > czerwiec.
Pozdrawiam
PS. nie bardzo wiem jak kontaktować się z użytkownikami prywatnie, tak więc sorry za zaśmiecanie tematu prywatnym wątkiem.
Wracając do tematu:
Co do Połączeń w Dobrej Cenie, dodałbym nowe odcinki, w nawiasach moje propozycje cenowe:
Lublin - Chełm (10zł)
Lublin - Rejowiec (9,50zł)
Lublin - Krasnystaw Miasto/Krasnystaw Fabryczny (10,50zł)
Lublin - Zawada/Zamość (11zł/11,50zł)
Lublin - Zwierzyniec (13zł)
Lublin - Susiec (17zł)
Głównym kryterium było wyśrodkowanie ceny związanej z odległością obowiązującej na danym odcinku.
Szkoda, że PwDC nie obowiązuje tez na krótsze odcinki. W każdym razie przy mojej propozycji PR nie stracą, natomiast mogą zyskać pasażerów, które można przejąć z innych środków komunikacji. W końcu i dla nich też powinna być alternatywa. Dzięki takiej ilości przystanków możliwe będzie kupno biletu na krotki odcinek + PwDC wyjdzie taniej niż jeden bilet w podstawowej taryfie.
Do Krasnegostawu musiałoby być taniej, bo bilety za busa kosztują ok. 8zł.
A prywatnie to klikasz na zakładke PW przy poście tej osoby i ślesz wiadomość.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Niezły kamuflaż ,dopiero teraz zauważyłem te przyciski które są pod każdym postem użytkowników. Wszytko przez te wszędobylskie reklamy w internecie sprawiają, że człowiek uodparnia się na takie detale, heh Dzięki za pomoc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum