01.06.2011r TLK 83204 relacji Świnoujście - Kraków Główny
3x - wagony sypialne/kuszetki + 4x 2 kl.
Trzeci wagon drugiej klasy nieco nowszy, z 6-miejscowymi przedziałami, w malowaniu IC.
Lokomotywa: EP09 - 013 !
Frekwencja: do Poznania 90 %, potem 100%, od Wrocławia coraz luźniej, na stacji końcowej około 75 - 80 %.
Opóźnienie na stacji końcowej wyniosło 5 minut.
TLK 35100 relacji Kraków Płaszów - Olsztyn Główny.
Skład miał 7 wagonów, z czego 1 pierwszej klasy, 5 drugiej klasy oraz bar.
Lokomotywa: EP09 - xxx !
Frekwencja: około 115-120 % do Warszawy ! Ludzie siedzieli na korytarzach, przedziały pełne. Opóźnienie też około 5-minutowe.
Jako ciekawostkę dodam, że skład przejechał CMK o 12 minut szybciej niż w planie, na stacji Warszawa Zachodnia był już o 14.33, ale i tak czekał ponad 15 minut.
TLK 15108/58109 relacji Białystok - Gorzów Wielkopolski.
Skład: 2+2+2+1+2+2 Lokomotywa: EU/P07 / SP32.
Frekwencja: około 80 % do Kutna, do Bydgoszczy 65 %, do Piły 50%, do Gorzowa około 20 %. Wiele przedziałów pustych.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
TLK 81100 d. Mewa: EP07-2r-2binw.-2[IC]-2[IC]-2[IC]-wars-1-1[IC]-2
Drugi obieg - dziś: EP07-2-2binw.-2-2[IC]-2[IC]-wars-1[IC]-1[IC]-2
Od 1.06. się polepszyły składy dawnej Mewy, zarówno dzisiejsze jak i wczorajsze dwójki w malowaniu IC wyglądały super - jak świeżo po rewizji, nie wiem czy czasem nie wróciły 6-miejscowe.
TLK 84100 Szczecin Główny - Katowice
EU07-226+2+2+1[IC]+Bc*
frekwencja Szczecin Gł. - Krzyż - 60%, Krzyż - Poznań Główny 100%
TLK 65100 Wrocław Główny - Gdynia Główna
EU07-488+2+2+1*+Bar+1+111Arow[kino polska]
frekwencja Poznań Główny - Bydgoszcz Główna - 90%, Bydgoszcz Główna - Gdańsk Główna - 80%
Ex 5100 Neptun Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia
EU07-077+1+1+Bar+2+2+111Arow+111Arow
TLK 58103 Olsztyn Główny - Szczecin Główny
EU07-180+2+2+1+1*+2[SPOT w mal. TLK]
frekwencja Gdańsk Główny - Szczecin Główny - 70%
01.06.2011
TLK 65100 Wrocław Główny - Gdynia Główna
EU07-488+2+2+1*+Bar+1+111Arow[kino polska]
frekwencja Poznań Główny - Bydgoszcz Główna - 90%, Bydgoszcz Główna - Gdańsk Główna - 80%
Na stronie PR, pod tabelkami z rozkładem jazdy pojawiła się tabela z zestawieniami pociągów wielorelacyjnych. Można by powiedzieć "lepiej późno niż wcale"
Wczorajszy TLK 19113 Warszawa-Łódź jest obecnie najdłuższym pociągiem kursującym na linii Łódź-Wawa, w dodatku prowadzony lokomotywą EP09 gdyż na Grochowie brakuje sprawnych siódemek.
Najciekawiej wyglada teraz skład dziennego TLK Gdynia - Bydgoszcz - Łódź - Kraków (ten, który dziś powinien jechać do Krakowa) - przeplataniec na zmianę czerwonych jedynek i wagonów w malowaniu TLK.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum