To rozwiązanie, niestety, nie na weekendy. Oznaczeń KD oprócz zdefektowanego agenta i 004 nie ma jeszcze rozbijacz kozłów oporowych (005) i 006. Jeden z nich powinien stacjonować w Jeleniej razem z agentem. Tylko kiedy to dotrze do Urzędu Marszałkowskiego...
[ Dodano: 12-06-2011, 12:54 ]
Swoją drogą, gdyby mógł jeździć tabor czeski, to problemu by nie było.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Polska kolej jest w stanie wygasić popyt nawet na najatrakcyjniejszej linii. Gdybym był jednym z tych rowerzystów, przyjechał z daleka i miał samochód, następnym razem pojechałbym własnym środkiem transportu z rowerem na dachu.
Współczuję Czechom, którzy przyjechali z rowerami z Tanvaldu lub Liberca, żeby udać się na wycieczkę po północnej stronie Karkonoszy i zobaczyli gumobusa. Oni być może więcej już nie skorzystają z tego połączenia. Dziwimy się, że polskie pociągi wożą powietrze, tymczasem antyreklama, jaką uprawia sama kolej, przebije pod względem skuteczności nawet najlepszą reklamę robioną przez samorządy.
PS. Przewozy Regionalne powinny w takiej sytuacji puszczać na tę trasę przynajmniej autobusy przystosowane do przewozu rowerów (są takie w jeleniogórskim PKS-ie i MZK) lub ze specjalną przyczepką na rowery. Byłoby tak już od dawna, gdyby w tej firmie pracowała choć jedna osoba, która potrafi myśleć i wyciągać wnioski.
Było w albumie zdjęcie, jak to SA134-005 zaparkował w koźle oporowym na Wrocławiu Głównym. Nie wiem, czy ten temat jeszcze jest. A co do zastępczego składu, nie wiem czy z 8 wagonów PR Wrocław któryś jest już sprawny. Bo polsatów to ci w Jeleniej dostatek. Tylko czy czesi by go wpuścili...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
A dlaczego SA134-007 jest nazywany "agentem"? I od czego ma taki charakterystyczny, opalony na czarno fragment dachu (widać to np. na tym zdjęciu), przez co dość łatwo rozpoznać go z boku?
SA 134-007 dzisiaj zawitał po 6 dniowej awarii na szlak Jelenia Góra-Harrachov/Korenov-Jelenia Góra. Obserwowałem ostatni dzisiejszy kurs do Korenova na stacji Piechowice,wsiadają 3 osoby na wycieczkę.Mijanka z TLK Szklarska Poręba Górna-Warszawa Wsch. wsiada 1 osoba .
DSC00308.JPG i pojechał ... TLK Szkl.Por.G-Warszawa Wsch. w Piechowicach
Jadąc wczoraj do Harrachova zauważyłem, że wycięto krzaki na krótkim odcinku pomiędzy Szklarską Porębą Dolną i Średnią (na wschodnim stoku Kępy, pomiędzy wiaduktami w ciągu ulic Górnej i Waryńskiego). Co znakomicie poprawiło walory widokowe na tym odcinku. Czy ktoś ma informacje, czy w innych miejscach też planuje się oczyszczenie toru z krzaków?
Warto by było o tym pomyśleć szczególnie pomiędzy Piechowicami a Górzyńcem, gdzie zielsko tak się rozrosło, że szynobus co chwilę szoruje o gałęzie drzew i krzewów.
Czy wiecie kiedy ma zostać przeprowadzona modernizacja linii Jelenia Góra-Szklarska Poręba? I czy linia bedzie wtedy wyłączona z ruchu na całym odcinku???
Tak jak w przypadku 309 - po wykonaniu SW trwają prace projektowe. O planowanych zamknięciach torowych można poczytać w SW (jest a przynajmniej było dostępne na necie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum