Wyślij też pismo do UMWŚ, postaram się dzisiaj coś sklecić i też coś wyślę w tej kwestii. Warto mówić i pisać o problemie braku połączeń na węglówce, może w końcu coś wskóramy.
Ja ostatnio dostałem odpowiedź z łódzkiego UM i w nowym RJ planowane są:
Zduńska Wola 4:30- Czętochowa 7:10
Częstochowa 15:45- Zduńska Wola 18:20
w przypadku uzyskania pozytywnej opinii organizatora przewozów województwa kujawsko- pomorskiego wydłużony będzie do Inowrocławia
Zduńska wola 16:12- Częstochowa 18:20
Częstochowa 7:35- Zduńska Wola 10:10
w przypadku uzyskania pozytywnej opinii organizatora przewozów województwa kujawsko- pomorskiego wydłużony będzie do Inowrocławia
Nie rozumiem tego czemu się tak uwzięli na tą Częstochowę, przecież od lat połączenia były nie do Częstochowy a do Tarnowskich Góry, Katowic...
jedynie Ci mogę powiedzieć jak wyglada w popołudniowym z Częstochowy o Zduńskiej Woli na stracie jest ok 50-60 osób z połowa wyjdzie na odcinku do Chorzewa reszta głównie w Karsznicach i Zduńskiej.
Dlatego też uważam, że powinno się wrócić do relacji Zduńska Wola- Tarnowskie Góry bądź Katowice.
tak tu się zgadzam, ale ważne jest to że ktoś tymi pociągami jednak jeździ i myśle żeby jeździły one przynajmniej w rel. Zduńska Wola- T.G to by były pełniejsze
Na początek mogłby wystartować połączenia Chorzew Siemkowice - Tarnowskie G, skomunikowane z regio Zduńska W - Częstochowa i to samo w odwrotnej relacji TG - Chorzew S. z przesiadką na Zduńską W.
Oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie, ale byłaby mozliwość dojazdu z Tarn.Gór czy Bytomia do Zduńskiej Woli z przesiadkami. W przyszłości połączenia ZW - Katowice jako najlepsze rozwiązanie.
Nie albo połączenie ZW-T.G albo nic takie przesiadki to nie jest dobre rozwiązanie ludzie nie lubią się przesiadać kiedyś były połączenia Herby-Chorzew i się nie sprawdziły.
Dokładnie. Połączenia Zduńska Wola- Katowice i jedynie zachować pociągi Chorzew- Częstochowa tak by mieszkańcy tej linii mogli dojechać i wrócic ze szkoły/ pracy w Częstochowie
właśnie ale moim zdaniem wystarczy dobre skomunikowanie w T.G na Katowice i relacja Z.W-Katowice. sebek, nie rozumiem dlaczego proponujesz takie śmieszne relacje jak T.G-Chorzew, to coś takiego jak np. T.G-Krzepice, T.G-Herby Stare , K-ce-T.G te pociągi nigdy nie będą miały dobrej frekwencji.
Ja z racji wieku pamiętam, że najmądrzejsze połączenia na węglówce to Katowice-Zduńska Wola i Tarnowskie Góry - Zduńska Wola. Połączenia Częstochowa - Zduńska Wola osobiście uważam za poronione; zawsze były pociągi KO/TG - ZDW i CO - CHS i było dobrze; a jak zaczęto przy tym majstrować, to efekty mam dziś wiadome.
Więc w mojej ocenie wystarczy, jak pociągi na węglówce swój początek będą miały w TG, ale minimalnie muszą jeździć na Karsznice; no i oczywiście skomunikowanie na IN.
Ja myślę że najlepszym rozwiązaniem dla węglówki jest utworzenie kilku par w relacji Katowice-Inowrocław-Katowice, tak jak miało to miejsce kilka lat temu. Połączenia te cieszyły się powodzeniem wśród pasażerów.
Nie wiem, czy udałoby się tak ułożyć rozkład; relacja Katowice - Inowrocław to jednak 325 km, jakieś 6-7 h jazdy; miałoby to słuszność co do dwóch par, natomiast warunek konieczny to uzupełnienie tego zamierzenia o relacje Katowice - Zduńska Wola - Katowice (174 km) ok 4 h jazdy
Tomasz K., znowu nie przesadzaj z tą ilością tych pociągów wystarczyło by spokojnie taki Regio po 07:30 z T.G do Zduńskiej Woli ( skomunikowany z pociągiem z K-ce) i po 14:30 z T.G do Zduńskiej Woli ( skomunikowany z pociągiem z K-ce) i jeszcze może wieczorem jedno połączenie.
Panowie, ale tak pisząc posty na forum nic nie wskóramy. Może by tak sporządzić gotowy wzór listu do Urzędów Marszałkowskich (Łódzkie i Śląskie), zainteresować tym media, by zachęcali ludzi do wysyłania takich korespondencji do wyżej wymienionych Urzędów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum