Ja w temacie dodam ze mam nadzieję że nowy właściciel PKP Cargo będzie chciał pozbyć się części EU07. Wtedy może zacząć się naprawianie tego co zepsuto bo wszystko rozbija się o te loki. A co do sezonowego zestawienia to nie jest to rozwiązanie. Składy wagonowe w PR TAK ale z swoimi lokami. Trzeba czekać na prywatyzację Cargo a nóż nowy właściciel powie " mamy za dużo".
Zgadzam się z Tobą co do posiadania lokomotyw na własność przez PR. Choć to stanowisko w moim przypadku nie wyklucza akceptacji składów wagonowych w obecnej formie.
IR ,,Barbakan" Kraków Główny - Świnoujście
ET22_2_bmnopux_bmnopux
Frekwencja powyżej 100% ludzie stali między siedzeniami w piętrusie i na korytarzu w 2kl
IR ,,Barbakan" Świnoujście - Kraków Główny
ET22_bmnopux_2_2_1
Frekwencja standardowo powyżej 100%, w Ostrowie wsiadło 45-50 osób
Zastanawia mnie fakt jak PRy chcą przyciągnąć podróżnych na ten skład skoro non stop ludzie muszą w nim cisnąć się jak sardynki
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-07-2011, 16:38
1) nie ma wagonow
2) IRy przynoszą zysk tylko wtedy, gdy jadą pełne. To jest typowa oszczędność: być może z dodatkowym wagonem byłoby już drożej i pociag by sie nie zbilansował? trudno powiedziec.
Dzisiejszy Regio Kamieńczyk widziany na stacji Boguszów Gorce Wschód juz na składzie wagonowym. Jego zestawienie to: ET22+2+4 bonanzy. W przedziałowym byly zasłonki! Frekwencja w granicach 30%.
2) IRy przynoszą zysk tylko wtedy, gdy jadą pełne. To jest typowa oszczędność: być może z dodatkowym wagonem byłoby już drożej i pociag by sie nie zbilansował? trudno powiedziec.
I jest duża wymiana pasażerów na trasie między ośrodkami miejskimi.
Światowid, Z tego co wiem, łączenie i rozłączanie składu odbywa się w Jarocinie, przez co do Ostrowa IR w stronę Krakowa łapie 10 minut w plecy, natomiast w stronę Świnoujścia +/- 15 minut. Frekwencji nie znam, jednakże gdy łącznik jechał przez Ostrów frekwencja w tych 4 wagonach wynosiła przeciętnie 20%
W Jarocinie? Aż mi się nie chce wierzyć że częśc jeleniogórska jedzie objazdem przez Gostyń. Wg. PR łączenie/rozłączanie ma miejsce na stacji Poznań Główny.
O tym to ja wiem ale mi chodzi o stan na dzień dzisiejszy. Widzę przynajmniej w Jeleniej Górze że frekwencja wzrosła wraz z punktualnością pociągu. Dlatego pytam jaka jest frekwencja w tym pociągu na dzień dzisiejszy.
railman93, Dlatego uważam, że 4 wagony do Jeleniej do poroniony pomysł bo i tak tym nikt nie jeździ, a w części do Krakowa ludzie stoją wiele godzin na korytarzu.
Dzisiejsze REGIO Świnoujście - Szczecin numer 88435
EN57-1515+EN57-1369
frekwencja pomimo zestawienia z dwóch jednostek aż 120%! z tego 40% wysiadło w Dąbiu, z czego 10% przesiadło się na Regio do Szczecinka, a kolejne 10% na TLK do Zakopanego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum