hehhhhh.............. Ja słyszałem że na 20 parę miejsc jest 800 podań z CV. Nie zazdroszczę rekrutującym. Co do samego szkolenia.......... Po szkole kolejowej tylko miesiąc warsztatu, po szkole technicznej lub mechanicznej 3 miesiące warsztatu, po szkole innej średniej pół roku warsztatu. Warsztat polega na pracy co drugi dzień na 12 godzin w Warszawie biorąc pod uwagę Zakład Centralny. Wynagrodzenie wiadomo, najniższa krajowa na okres próbny na 3 miesiące a potem, zależnie, od zaawansowania, wiedzy, itp itd..... W/g najnowszego rozporządzenia Ministra po szkołach średnich o kierunku elektrycznym lub mechanicznym i kolejowym, staż pracy za pomocnika wynosi pół roku i przygotowanie do egzaminu na maszynistę, natomiast po wszelakim innym średnim staż pracy za pomocnika wynosi minimum jeden rok, no i decydujący głos w/g książeczki przygotowania zawodowego mają maszyniści instruktorzy. Tak więc, kokosów nie ma ale jeśli ktoś marzył o tym zawodzie ma teraz wyjątkową szansę. A jeśli czeka na kokosy i wielkie wypłaty to niech zapomni od razu
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
No to troche mnie zaskoczyłeś EP07 ze tyle tylko miejsc a az tyle cv Myślałem że miejsc bedzie dyzo wiecej i że jako absolwent T.Kolejowego(Trakcja Elek.) będe miał duze szanse. Istnieje obawa że jednak na te 20pare miejsc pójdzie grupa nie po T.Kol. a mająca ciocie i wujków pracujących już w IC a pasjonatom po liceum zostanie dalej jazda na symulatorze..
panowie widze że temat jest gorący co do gdyni to jest 18 miejsc a ile hętnych to niewiem ale wiem że zaczna dzwonic od przyszłego tygodnia tak sie dowiedziałem w kadrach
Mam w Kolejówce w klasie koleżankę, której marzy się praca za nastawnikiem Zresztą jest w szkole także druga dziewczyna, o tych samych preferencjach zawodowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum