Hehe rzeczywiście troszkę się zagapiłem ,że dawny Starosta to teraz TLk Goplana , ,a dzisiejszy to IR "Starosta" jedzie do Białegostoku.Tak to jest jak spółki kombinują z nazwami.
dorzuciłbym do swoich propozycji które ,chce niedługo wysłać jak mi drukarkę naprawią sprawdzony już przez kilka lat i niepotrzebnie uwaloną nocną rzeźnię
Kielce -Częstochowa -Łódź - Kutno-Poznań - Świnoujście
oraz Gdynia - Bydgoszcz- Gniezno- Września Jarocin- Ostrów Wlkp ( lub Krotoszyn)_Wrocław - Jelenia Góra /Kłodzko w wersji nocnej rzeźni lub dziennej tak by nie dublować TLK "Rozewie". Ten pociąg mimo nie najlepszego stanu torowiska na kilku odcinkach miał bardzo dobrą frekwencję.
leewy1994 Twoje propozycje też są fajne ,ale czy EIC czy puszczą przez Bytom, Chorzów nie wiem . Nie jestem znawcą śląskich problemów z koleją ,więc nie chce się wymądrzać,ale chyba stan torowisk koło Bytomia i Chorzowa nie jest najlepszy. Pewno EIC ci tam nie puszczą.
sezonowa nocna rzeźnia Lublin - Wawa - Kutno - Włocławek - Toruń - Bydgoszcz tutaj podział i jedna część do Helu przez Tczew, a druga do Kołobrzegu przez Piłę, Szczecinek i Białogard
Ten pomysł z podziałem TLK "Posejdon" z Lublina do Kołobrzegu i Helu w Bydgoszczy a nie w Gdyni jest bardzo dobry. To by skróciło czas jazdy do Kołobrzegu o ładnych kilka godzin. Z Bydgoszczy do Kołobrzegu proponowaną trasą p. Piłę, Białogard, Szczecinek to góra 4 godziny, a tak to do Gdyni około 3, tam postój ze 30 minut, i z Gdyni do Kołobrzegu na pewno ponad 4 to wychodzi jak nic około 8. A Trójmiasto z Kołobrzegiem i tak ma połączenia to nie ma sensu pchać tam kolejnego, gdzie i tak 202 jest linią jednotorową.
Skoro mowa o nocnych rzeźniach to mogliby też TLK "Korsarz" z Krakowa do Kołobrzegu i Łeby zamiast puszczać na te Trójmiasto, które i tak jest zapchany w sezonie TLKami do Kołobrzegu to przekierować też z Bydgoszczy na Piłę i Białogard, dzięki temu jadąc do Kołobrzegu nie będę musiał spędzić 15 godzin w pociągu, jak zrobiliby przekierowanie z Bydgoszczy do Piły to podróż zajęłaby maksymalnie 12 godzin więc to by się bardziej opłacało w czasie
Ja przerobiłem swój pomysł:
IR WŁÓKNIARZ/ POMORZE
Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia/ Gdynia Główna
Relacja do stolicy przez Ostrów, Łódź Kaliską, Łowicz Przedmieście i Sochaczew, a nad morze standardowo przez Poznań i Bydgoszcz. Dodatkowo do kierunku stolica będzie dołączany skład z Węglińca, a nad morze- z Międzylesia. Skład na jednostkach, nie trzeba (chyba) tracić czasu na przetaczanie.
[ Dodano: 04-02-2012, 22:17 ]
Na odcinkach Jelenia Góra - Wrocław Główny - Jelenia Góra, Międzylesie - Wrocław Główny - Międzylesie i Węgliniec - Wrocław Główny - Węgliniec taryfa REGIO. A łączenie jednostek jest do zrobienia na jednym torze. Najpierw w sektor B ładuje się podwójna jednostka z Jeleniej. Do sektora A wbija Węgliniec, do sektora C Międzylesie. Rozpinamy jednostki z Jeleniej i łączymy zgodnie z relacjami.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Dlatego będzie czas na sprawdzenie. A jeszcze jednostki na tę relację pochodziłyby z:
Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia: PR Łódź
Jelenia Góra - Gdynia Główna: PR Gdynia (jeśli nie ma tam jednostek, to PR Bydgoszcz)
Międzylesie - Gdynia Główna i Węgliniec - Warszawa Wschodnia: PR Wrocław (najlepiej w barwach UMWD).
Mile widziane SPOT-y
Na całość mojego pomysłu będą potrzebne 4 jednostki (2 z Jeleniej Góry [WŁÓKNIARZ (PR Łódź) + POMORZE (PR Gdynia lub PR Bydgoszcz)], 1 z Węglińca [WŁÓKNIARZ (PR Wrocław)], 1 z Międzylesia [POMORZE (PR Wrocław)]), tak aby po rozłączeniu/połączeniu we Wrocławiu i do Warszawy, i do Gdyni pojechały po 2 jednostki. Najlepiej by były to SPOT-y. A Twój pomysł też ciekawy.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Jeżeli miałby jeździć taki IR to tylko SPOT-y bo kpiną by było posyłać na taką trasę składy full plastik albo jeszcze nie daj Boże niski plastik, chociaż po PRach nigdy nic nie wiadomo, jeżeli IR jest obsługiwany przez EZT nie wiadomo czy podjedzie SPOT, full plastik czy skład mający materacowe fotele. Wydaje mi się, że do twojego IR dobrym rozwiązaniem też by było posyłać cztery EDytki (ED72)
Tylko czy PR Gdynia ma takie jednostki? Bo Łódź chyba tak. A ED72 z tego co mi wiadomo da się połączyć z EN57 (m.in. takie same silniki trakcyjne). Wówczas ED72 pojechałyby z Węglińca i Międzylesia, a z Jeleniej podwójny EN57 z przedziałami 1 klasy (oprócz EN57-1677 i podobnych, które mimo iż mają jedynkę, to reszta składu jest plastikowa).
[ Dodano: 06-02-2012, 22:30 ]
Kolejna modyfikacja własnego pomysłu:
IR WIKING/ WARMIA
Relacje:
WIKING:
Szklarska Poręba Górna - Szczecin Główny z grupą wagonów Jelenia Góra - Olsztyn Główny
WARMIA:
Kudowa Zdrój - Olsztyn Główny
Odłączanie grupy Jelenia Góra - Olsztyn Główny i podłączenie jej do składu z Kudowy na stacji Wrocław Główny.
WIKING jedzie przez Poznań i Krzyż, WARMIA przez Krotoszyn, Wrześnię, Gniezno i Toruń.
[ Dodano: 06-02-2012, 22:40 ]
Składy:
WIKING: 4B
WARMIA: 3B
Grupa Jelenia Góra - Olsztyn Główny: 2B
Uwaga: na odcinku Kudowa Zdrój - Kłodzko Główne jadą 2 wagony, trzeci dołączany jest w Kłodzku Głównym.
Na odcinkach Szklarska Poręba Górna - Wrocław Główny i Kudowa Zdrój - Wrocław Główny obowiązuje taryfa REGIO.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Mam propozycje na połączenie dalekobieżne na lini "zgorzeleckiej":
Od grudnia ubiegłego roku utworzono połączenie Interregio "Piast" Wrocław Główny (odj.11.00) - Warszawa Wschodnia (przyj.17.28) p.Opole,Katowice i CKM i Warszawa Wschodnia (odj.13.03) - Wrocław Główny (przyj.19.43).Podobno cieszy sie one sporą frekfencją.Można by je wydłużyć z/do Jeleniej Góry p.Legnice,Węgliniec.Dolny Śląsk zyskałby wtedy połaczenie dalekobieżne na lini ''zgorzeleckiej'' i J.G. dzienne połaczenie Warszawą i Śląskiem tym bardziej w większości po zmodernizowanych liniach.Ponad to można by go przemianować na Regioekspress.Była by to tańsza konkurencja dla EIC jadących na tej samej trasie.
Mozna by było też tą relacje dzielić w Węglincu na J.G. i Zgorzelec.Wiem że jest ciężko ze "spalinówkami" PR-u w Węglincu ale można by było wypożyczać od Cargo lub przenieść tam jedna lub dwie PR-owskie SU45.
[ Dodano: 08-02-2012, 02:09 ]
Po dołączeniu grupy Olsztyn Gł. - Jelenia Góra do WIKINGa:
Wrocław Gł. 16:45
Jaworzyna Śl. 17:40/41
Wałbrzych Miasto 18:09
Wałbrzych Gł. 18:21/22
Marciszów 19:23
Jelenia Góra 19:51/20:05
Piechowice 20:29/30
SZKLARSKA PORĘBA G. 21:01
-----
Wrocław Gł. 16:50
Strzelin 17:24/25
Kamieniec Ząbk. 18:08/09
Kłodzko Gł. 18:31/45
Polanica Zdrój 19:12
Duszniki Zdrój 19:34
KUDOWA ZDRÓJ 20:05
[ Dodano: 09-02-2012, 01:42 ]
A teraz propozycja, za którą pani prezes jedynie słusznej kolei na dolnym śląsku powiesi mnie za jaja:
IR GALICJA/RYSY
Zgorzelec - Jelenia Góra - Zakopane z grupą pudeł relacji Jelenia Góra - Przemyśl Główny, dołączaną we Wrocławiu do składu Bolesławiec - Przemyśl Główny. Pociągi te (8, a w sezonie 9 pudeł) jadą razem na odcinku Wrocław Główny - Opole Główne.
[ Dodano: 09-02-2012, 02:00 ]
Dalej Galicja pojedzie przez Strzelce, Gliwice i potem po E30, a Rysy (2, a w sezonie 3 pudła) przez Kędzierzyn, Rybnik, Pszczynę, Bielsko-Białą, Wadowice, Kalwarię Zebrzyd. Lanck. i dalej zakopianką.
Będą obiegi:
grupa Bolesławiec - Przemyśl jako REGIO Wrocław - Bolesławiec - Wrocław
grupa Jelenia Góra - Przemyśl jako Wrocław - JG - Wrocław
grupa Zgorzelec - Zakopane jako JG - Zgorzelec - JG
[ Dodano: 09-02-2012, 02:12 ]
Na odcinku Zgorzelec - Jelenia Góra - Wrocław Główny obowiązuje taryfa REGIO. Z Bolesławca pociąg od początku jedzie na taryfie interREGIO.
Nie wiem, na ile trafiony jest pomysł puszczenia pociągu ze Zgorzelca przez Jelenią... To zostawiam waszej ocenie. Natomiast podsył do Zgorzelca zaplanowałbym z Jeleniej nawet gdyby pociąg miał jechać po E30. Powód? Spalinówka SU42, by nie brać loka od karguli
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ja napisze może nie propozycje na nowy rozkład, ale dość fajne połączenia i rozwiązania. Trudno byłoby takie połączenia wprowadzić w dzisiejszych realiach polskiej kolei, m.in. ze względu na bardzo długi czas podróży, słabe przepustowości niektórych linii oraz niewystarczającą ilość taboru na takie połączenia. Ale pomarzyć, czy napisać pomysły można
Proponuje połączenia głównie sezonowe - letnie i połączenie północy Polski z południem oraz połączenie największych miast z miejscowościami turystycznymi
TLK Bieszczady (Świnoujście/Koszalin - Krościenko/Łupków), kursuje 22 VI - 31 VIII - pociąg nocny
Łupków
Nowy Łupków
Osławica
Komańcza
Komańcza Letnisko
Rzepedź
Szczawne Kulaszne
Wysoczany
Mokre Małopolskie
Morochów
Czaszyn
Tarnawa Dolna
Zagórz
Nowy Zagórz
--------------------------------------
Krościenko
Ustrzyki Dolne
Ustianowa
Olszanica
Uherce
Uherce Tunel
Jankowce
Lesko Łukawica
Załuż
Nowy Zagórz
Sanok
Sanok Miasto
Krosno Miasto
Krosno
Jedlicze
Jasło
Biecz
Gorlice Zagórzany
Tuchów
Tarnów
Brzesko Okocim
Bochnia
Kraków Płaszów
Kraków Główny
Trzebinia
Jaworzno Szczakowa
Mysłowice
Katowice
Chorzów Batory
Ruda Śląska
Zabrze
Gliwice
Kędzierzyn Koźle
Opole Główne
Brzeg
Oława
Wrocław Główny
Wrocław Mikołajów
Oborniki Śląskie
Żmigród
Rawicz
Leszno
Poznań Główny
Krzyż
Dobiegniew
Choszczno
Stargard Szczeciński
Szczecin Dąbie
Szczecin Główny
Goleniów
Wysoka Kamieńska
Wolin Pomorski
Międzyzdroje
Świnoujście
-----------------------------------------
Szczecin Główny
Goleniów
Nowogard
Płoty
Gryfice
Trzebiatów
Kołobrzeg
Ustronie Morskie
Koszalin
Powrót TLK Bieszczady
Koszalin
Mścice
Ustronie Morskie
Kołobrzeg
Trzebiatów
Gryfice
Płoty
Nowogard
Goleniów
Szczecin Dąbie
Szczecin Główny
------------------------------------
Świnoujście
Międzyzdroje
Wolin Pomorski
Wysoka Kamieńska
Goleniów
Szczecin Dąbie
Szczecin Główny
Stargard Szczeciński
Choszczno
Dobiegniew
Krzyż
Poznań Główny
Leszno
Rawicz
Żmigród
Wrocław Główny
Oława
Brzeg
Opole Główne
Kędzierzyn Koźle
Gliwice
Zabrze
Katowice
Mysłowice
Jaworzno Szczakowa
Trzebinia
Krzeszowice
Kraków Business Park
Kraków Główny
Kraków Płaszów
Bochnia
Brzesko Okocim
Tarnów
Tuchów
Gorlice Zagórzany
Biecz
Jasło
Jedlicze
Krosno
Krosno Miasto
Targowiska
Wróblik Szlachecki
Sanok Miasto
Sanok
Nowy Zagórz
Załuż
Lesko Łukawica
Jankowce
Uherce Tunel
Uherce
Olszanica
Ustianowa
Ustrzyki Dolne
Krościenko
---------------------------------------
Nowy Zagórz
Zagórz
Tarnawa Dolna
Czaszyn
Morochów
Mokre Małopolskie
Wysoczany
Szczawne Kulaszne
Rzepedź
Komańcza Letnisko
Komańcza
Osławica
Nowy Łupków
Łupków
TLK Połoniny (Krościenko/Łupków - Hel)
Łupków
Nowy Łupków
Osławica
Komańcza
Komańcza Letnisko
Rzepedź
Szczawne Kulaszne
Wysoczany
Mokre Małopolskie
Morochów
Czaszyn
Tarnawa Dolna
Zagórz
Nowy Zagórz
--------------------------------
Krościenko
Ustrzyki Dolne
Ustianowa
Olszanica
Uherce
Uherce Tunel
Jankowce
Lesko Łukawica
Załuż
Nowy Zagórz
Sanok
Sanok Miasto
Krosno Miasto
Krosno
Jedlicze
Jasło
Biecz
Gorlice Zagórzany
Tuchów
Tarnów
Brzesko Okocim
Bochnia
Kraków Płaszów
Kraków Główny
Miechów
Tunel
Kozłów
Sędziszów
Jędrzejów
Kielce
Suchedniów
Skarżysko Kamienna
Szydłowiec
Radom
Warka
Piaseczno
Warszawa Zachodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Wschodnia
Legionowo
Nowy Dwór Mazowiecki
Nasielsk
Ciechanów
Mława
Działdowo
Iława Główna
Iława Miasto
Prabuty
Malbork
Tczew
Pruszcz Gdański
Gdańsk Główny
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Oliwa
Sopot
Sopot Kamienny Potok
Gdynia Główna
Rumia
Reda
Puck
Władysławowo
Władysławowo Port
Chałupy
Kuźnica (Hel)
Jastarnia Wczasy
Jastarnia
Jurata
Hel
Powrót
Hel
Jurata
Jastarnia
Jastarnia Wczasy
Kuźnica (Hel)
Chałupy
Władysławowo Port
Władysławowo
Puck
Reda
Rumia
Gdynia Główna
Sopot Kamienny Potok
Sopot
Gdańsk Oliwa
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Główny
Pruszcz Gdański
Tczew
Malbork
Prabuty
Iława Główna
Działdowo
Mława
Ciechanów
Nasielsk
Legionowo
Warszawa Wschodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Zachodnia
Piaseczno
Warka
Radom
Szydłowiec
Skarżysko Kamienna
Suchedniów
Kielce
Jędrzejów
Sędziszów
Kozłów
Tunel
Miechów
Kraków Główny
Kraków Płaszów
Bochnia
Brzesko Okocim
Tarnów
Tuchów
Gorlice Zagórzany
Biecz
Jasło
Jedlicze
Krosno
Krosno Miasto
Targowiska
Wróblik Szlachecki
Sanok Miasto
Sanok
Nowy Zagórz
Załuż
Lesko Łukawica
Jankowce
Uherce Tunel
Uherce
Olszanica
Ustianowa
Ustrzyki Dolne
Krościenko
------------------------------
Nowy Zagórz
Zagórz
Tarnawa Dolna
Czaszyn
Morochów
Mokre Małopolskie
Wysoczany
Szczawne Kulaszne
Rzepedź
Komańcza Letnisko
Komańcza
Osławica
Nowy Łupków
Łupków
TLK Solina (Łupków - Łeba)
Łupków
Nowy Łupków
Osławica
Komańcza
Komańcza Letnisko
Rzepedź
Szczawne Kulaszne
Wysoczany
Mokre Małopolskie
Morochów
Czaszyn
Tarnawa Dolna
Zagórz
Załuż
Lesko Łukawica
Jankowce
Uherce Tunel
Uherce
Olszanica
Ustianowa
Ustrzyki Dolne
Krościenko
(Ukraina - bez postojów)
Przemyśl Główny
Przemyśl Zasanie
Jarosław
Przeworsk
Leżajsk
Nowa Sarzyna
Rudnik Nad Sanem
Nisko
Stalowa Wola
Stalowa Wola Centrum
Stalowa Wola Rozwadów
Sandomierz
Ćmielów
Ostrowiec Świętokrzyski
Starachowice Wschodnie
Szydłowiec
Radom
Warka
Piaseczno
Warszawa Zachodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Wschodnia
Legionowo
Nasielsk
Ciechanów
Mława
Działdowo
Iława Główna
Prabuty
Malbork
Tczew
Pruszcz Gdański
Gdańsk Główny
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Oliwa
Sopot
Sopot Kamienny Potok
Gdynia Główna
Rumia
Reda
Wejherowo
Lębork
Łeba
--------------------------------------------
Zagórz
Nowy Zagórz
Sanok
Sanok Miasto
Krosno Miasto
Krosno
Jasło
Gorlice Zagórzany
Tarnów
Bochnia
Kraków Płaszów
Kraków Główny
Trzebinia
Jaworzno Szczakowa
Zawiercie
Częstochowa Osobowa
Inowrocław
Bydgoszcz Główna
Laskowice Pomorskie
Tczew
Gdańsk Główny
Sopot
Gdynia Główna
Wejherowo
Lębork
Łeba
Postoje z powrotem na tych samych stacjach/przystankach.
TLK Wetlina (Ustka - Krościenko/Łupków)
Ustka
Słupsk
Sławno
Koszalin
Białogard
Szczecinek
Jastrowie
Piła Główna
Wyrzysk Osiek
Nakło nad Notecią
Bydgoszcz Główna
Solec Kujawski
Toruń Główny
Aleksandrów Kujawski
Włocławek
Kutno
Łęczyca
Ozorków
Zgierz
Łódź Kaliska
Piotrków Trybunalski
Radomsko
Częstochowa Osobowa
Myszków
Zawiercie
Jaworzno Szczakowa
Trzebinia
Krzeszowice
Kraków Główny
Kraków Płaszów
Bochnia
Brzesko Okocim
Tarnów
Tuchów
Gorlice Zagórzany
Biecz
Jasło
Jedlicze
Krosno
Krosno Miasto
Sanok Miasto
Sanok
Nowy Zagórz
Załuż
Lesko Łukawica
Jankowce
Uherce Tunel
Uherce
Olszanica
Ustianowa
Ustrzyki Dolne
Krościenko
---------------------------------------
Nowy Zagórz
Zagórz
Tarnawa Dolna
Czaszyn
Morochów
Mokre Małopolskie
Wysoczany
Szczawne Kulaszne
Rzepedź
Komańcza Letnisko
Komańcza
Osławica
Nowy Łupków
Łupków
Z powrotem postoje na tych samych stacjach/przystankach
[ Dodano: 11-02-2012, 16:16 ]
TLK Strwiąż: (Kołobrzeg) Szczecin Główny - Przemyśl Główny (Łupków)
Kołobrzeg
Gryfice
Goleniów
Szczecin Dąbie
Szczecin Główny
Gryfino
Kostrzyn
Rzepin
Zielona Góra
Głogów
Rudna Gwizdanów
Wrocław Główny
Opole Główne
Gliwice
Zabrze
Katowice
Jaworzno Szczakowa
Trzebinia
Kraków Główny
Kraków Płaszów
Bochnia
Tarnów
Dębica
Rzeszów Główny
Przeworsk
Jarosław
Przemyśl Główny
(granica PL-UA)
Hirov
(granica UA-PL)
Krościenko
Ustrzyki Dolne
Ustianowa
Olszanica
Uherce
Uherce Tunel
Jankowce
Lesko Łukawica
Załuż
Zagórz
Tarnawa Dolna
Czaszyn
Morochów
Mokre Małopolskie
Wysoczany
Szczawne Kulaszne
Rzepedź
Komańcza Letnisko
Komańcza
Osławica
Nowy Łupków
Łupków
Na odcinkach Kołobrzeg - Szczecin Główny i Przemyśl Główny - Łupków kursuje w okresie 22 VI - 31 VIII, Szczecin Główny - Przemyśl Główny codziennie.
Z powrotem postoje na tych samych stacjach i przystankach.
TLK Wisłok (Braniewo - Łupków, Suwałki - Krościenko)
Braniewo
Braniewo Brama
Stępień
Frombork
Święty Kamień
Tolkmicko
Kadyny
Suchacz Zamek
Nadbrzeże
Kamiennica Elbląska
Jagodna
Rubno Wielkie
Elbląg Zdrój
Elbląg
Pasłek
Morąg
Olsztyn Główny
Olsztynek
Nidzica
Działdowo
Mława
Ciechanów
Nasielsk
Legionowo
Warszawa Wschodnia
Warszawa Centralna
Pilawa
Dęblin
Puławy Miasto
Nałęczów
Lublin
Kraśnik
Stalowa Wola Rozwadów
Stalowa Wola Cantrum
Stalowa Wola
Nisko
Rudnik nad Sanem
Nowa Sarzyna
Leżajsk
Łańcut
Rzeszów Główny
Strzyżów nad Wisłokiem
Jasło
Jedlicze
Krosno
Krosno Miasto
Sanok Miasto
Sanok
Nowy Zagórz
Zagórz
Tarnawa Dolna
Czaszyn
Morochów
Mokre Małopolskie
Wysoczany
Szczawne Kulaszne
Rzepedź
Komańcza Letnisko
Komańcza
Osławica
Nowy Łupków
Łupków
--------------------------------
Suwałki
Płociczno koło Suwałk
Augustów
Dąbrowa Białostocka
Sokółka
Czarna Białostocka
Wasilków
Białystok
Łapy
Tłuszcz
Warszawa Wschodnia
Warszawa Centralna
Pilawa
Dęblin
Puławy Miasto
Nałęczów
Lublin
Kraśnik
Stalowa Wola Rozwadów
Stalowa Wola Cantrum
Stalowa Wola
Nisko
Rudnik nad Sanem
Nowa Sarzyna
Leżajsk
Łańcut
Rzeszów Główny
Strzyżów nad Wisłokiem
Jasło
Jedlicze
Krosno
Krosno Miasto
Sanok Miasto
Sanok
Nowy Zagórz
Załuż
Lesko Łukawica
Jankowce
Uherce Tunel
Uherce
Olszanica
Ustianowa
Ustrzyki Dolne
Krościenko
Połączenie nocne. Na odcinkach Braniewo - Olsztyn, Suwałki - Białystok i Rzeszów - Krościenko/Łupków kursuje 22 VI - 31 VIII. Z powrotem postoje na tych samych stacjach i przystankach.
TLK Roztocze (Kołobrzeg/Świnoujście - Hrubieszów Miasto)
Kołobrzeg
Białogard
Szczecinek
Jastrowie
Piła Główna
Chodzież
Rogoźno Wielkopolskie
Oborniki Wielkopolskie
Poznań Główny
-----------------------------------
Świnoujście
Międzyzdroje
Wolin Pomorski
Wysoka Kamieńska
Goleniów
Stargard Szczeciński
Choszczno
Dobiegniew
Krzyż
Wronki
Szamotuły
Poznań Główny
Kościan
Lezszno
Rawicz
Żmigród
Oborniki Śląskie
Wrocław Główny
Oława
Brzeg
Opole Główne
Strzelce Opolskie
Gliwice
Zabrze
Katowice
Mysłowice
Jaworzno Szczakowa
Trzebinia
Krzeszowice
Kraków Główny
Kraków Płaszów
Bochnia
Brzesko Okocim
Tarnów
Dębica
Ropczyce
Sędziszów Małopolski
Rzeszów Główny
Łańcut
Przeworsk
Jarosław
Oleszyce
Lubaczów
Horyniec Zdrój
Werchrata
Hrebenne
Bełżec
Józefów Roztoczański
Zwierzyniec
Szczebrzeszyn
Zawada
Zamość
Hrubieszów Miasto
Z powrotem postoje na tych samych stacjach/przystankach
TLK Bursztyn (Zakopane/Krynica/Wisła Głębce - Hel)
Wisła Głębce
Wisła Kopydło
Wisła Dziechcinka
Wisła Uzdrowisko
Wisła Obłaziec
Ustroń Polana
Ustroń Zdrój
Ustroń
Goleszów
Skoczów
Czechowice Dziedzice
Brzeszcze
Oświęcim
Chełmek Fabryka
Libiąż
Chrzanów
Chrzanów Śródmieście
Trzebinia
Krzeszowice
Kraków Główny
---------------------------------
Krynica
Powroźnik
Muszyna Zdrój
Muszyna
Milik
Andrzejówka
Żegiestów Zdrój
Żegiestów
Zubrzyk
Wierchomla Wielka
Łomnica Zdrój
Piwniczna
Piwniczna Zdrój
Rytro
Stary Sącz
Nowy Sącz
Grybów
Stróże
Tuchów
Tarnów
Brzesko Okocim
Bochnia
Kraków Płaszów
----------------------------------
Zakopane
Poronin
Biały Dunajec
Szaflary Wieś
Szaflary
Nowy Targ
Chabówka
Jordanów
Maków Podhalański
Sucha Beskidzka
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona
Skawina
Kraków Łagiewniki
Kraków Płaszów
Kraków Główny
Miechów
Tunel
Kozłów
Sędziszów
Jędrzejów
Kielce
Suchedniów
Skarżysko Kamienna
Szydłowiec
Radom
Warka
Piaseczno
Warszawa Zachodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Wschodnia
Legionowo
Nasielsk
Ciechanów
Mława
Działdowo
Iława Główna
Prabuty
Malbork
Tczew
Pruszcz Gdański
Gdańsk Główny
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Oliwa
Sopot
Sopot Kamienny Potok
Gdynia Główna
Rumia
Reda
Puck
Władysławowo
Władysławowo Port
Chałupy
Kuźnica (Hel)
Jastarnia Wczasy
Jastarnia
Jurata
Hel
kursuje 22 VI - 31 VIII, z powrotem postoje na tych samych stacjach i przystankach.
TLK Ustronie (Zakopane/Krynica/Wisła Głębce - Kołobrzeg)
Wisła Głębce
Wisła Kopydło
Wisła Dziechcinka
Wisła Uzdrowisko
Wisła Obłaziec
Ustroń Polana
Ustroń Zdrój
Ustroń
Goleszów
Skoczów
Czechowice Dziedzice
Brzeszcze
Oświęcim
Chełmek Fabryka
Libiąż
Chrzanów
Chrzanów Śródmieście
Trzebinia
Krzeszowice
Kraków Główny
---------------------------------
Krynica
Powroźnik
Muszyna Zdrój
Muszyna
Milik
Andrzejówka
Żegiestów Zdrój
Żegiestów
Zubrzyk
Wierchomla Wielka
Łomnica Zdrój
Piwniczna
Piwniczna Zdrój
Rytro
Stary Sącz
Nowy Sącz
Grybów
Stróże
Tuchów
Tarnów
Brzesko Okocim
Bochnia
Kraków Płaszów
----------------------------------
Zakopane
Poronin
Biały Dunajec
Szaflary Wieś
Szaflary
Nowy Targ
Chabówka
Jordanów
Maków Podhalański
Sucha Beskidzka
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona
Skawina
Kraków Łagiewniki
Kraków Płaszów
Kraków Główny
Miechów
Tunel
Kozłów
Sędziszów
Jędrzejów
Kielce
Suchedniów
Skarżysko Kamienna
Szydłowiec
Radom
Warka
Piaseczno
Warszawa Zachodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Wschodnia
Legionowo
Nasielsk
Ciechanów
Mława
Działdowo
Iława Główna
Prabuty
Malbork
Tczew
Pruszcz Gdański
Gdańsk Główny
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Oliwa
Sopot
Sopot Kamienny Potok
Gdynia Główna
Rumia
Reda
Wejherowo
Lębork
Słupsk
Sławno
Koszalin
Ustronie Morskie
Kołobrzeg
kursuje 22 VI - 31 VIII, z powrotem postoje na tych samych stacjach i przystankach.
TLK Półwysep (Hel - Kraków Płaszów)
Hel
Jurata
Jastarnia
Jastarnia Wczasy
Kuźnica (Hel)
Chałupy
Władysławowo Port
Władysławowo
Puck
Reda
Rumia
Gdynia Główna
Sopot Kamienny Potok
Sopot
Gdańsk Oliwa
Gdańsk Wrzeszcz
Gdańsk Główny
Pruszcz Gdański
Tczew
Malbork
Prabuty
Iława Główna
Działdowo
Mława
Ciechanów
Nasielsk
Legionowo
Warszawa Wschodnia
Warszawa Centralna
Warszawa Zachodnia
Piaseczno
Warka
Radom
Szydłowiec
Skarżysko Kamienna
Suchedniów
Kielce
Jędrzejów
Sędziszów
Kozłów
Tunel
Wolbrom
Olkusz
Bukowno
Jaworzno Szczakowa
Trzebinia
Kraków Główny
Kraków Płaszów
kursuje 22 VI - 31 VIII, z powrotem dodatkowy postój: Krzeszowice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum