haha Ciekawe gdzie Kraków puści te szynobusy . Szczucinka wątpie. Chabówka- Nowy Sącz? Też wątpliwe. Może wszystkie na Balice albo gdzieś na linie zelektryfikowane .
Aaalisha -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-12-2011, 09:31
PRy nie chcą kupić tych szynobusów a je wypożyczyć.
moim zdaniem chcą zmniejszyć koszty obsługi linii spalinowych, zastępując składy wagonowe, Za chwile sprzedadzą kilka fiatów na złom, bipy i tak są do pocięcia. Rozsądnie.
Spółka Przewozy Regionalne zamierza wziąć w leasing 23 używane autobusy szynowe, w tym 7 jednoczłonowych i 16 dwuczłonowych.
Szynobusy nie mogą mieć więcej niż 30 lat i muszą być po naprawie głównej, która została ukończona nie wcześniej niż w 2009 r., jeżeli naprawa taka była wymagana przez dotychczasową dokumentację utrzymania taboru. Pojazdy powinny też posiadać bezterminowe dopuszczenia do eksploatacji wydane przez Urząd Transportu Kolejowego.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę w formie leasingu finansowego 1 szynobusu jednoczłonowego i 5 dwuczłonowych w terminie 3 miesięcy od udzielenia zamówienia. Zadanie nr 2 dotyczy dostawy w formie leasingu 3 szynobusów jednoczłonowych i 5 dwuczłonowych w terminie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę w formie leasingu 3 szynobusów jednoczłonowych i 6 dwuczłonowych w terminie 9 miesięcy od udzielenia zamówienia. Okres leasingu wynosi 96 miesięcy dla każdego szynobusu.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 70 tys. zł, jeśli składa ofertę na zadanie pierwsze, 90 tys. zł w przypadku zadania drugiego oraz 100 tys. zł, jeśli zamierza zrealizować zadanie trzecie. Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest najniższa cena. Termin składania ofert upływa 7 lutego 2012 r.
Szukałem w internecie informacji na ten temat, lecz są ze sobą sprzeczne. Znalazłem informacje, że lubelskie sa134 spalają niewiele ponad 10 litrów ON/ 100km (artykuł w gazecie), a widziałem też informacje, że sa136 spalają 120l ON/100km(wiadomość od prywatnego użytkownika). Chodzi mi o to ile spalają ON w ruchu regionalnym (osobowym).
Interesują mnie najbardziej szynobusy serii sa107, sa103 i sa134 z góry dziękuję za odpowiedź.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
sphinx, dzięki za informacje. A jednoczłon (sa103, sa107, sa105) ile spala?
A chodzi mi o linie w województwie Lubelskim, czyli prędkość maksymalna 80-120km/h, liczba zatrzymań- myślę, że na wszystkich liniach z wyjątkiem KDP przystanki są w mniej więcej takich samych odległościach. Mi chodzi o spalanie w ruchu osobowym (zatrzymywanie na wszystkich przystankach). Chyba, że ktoś ma porównanie spalania w ruchu osobowym, przyśpieszonym i pośpiesznym, to byłbym bardzo wdzięczny .
A pochyłość myślę, że dużej różnicy nie robi, tym bardziej, że na kolei nie są dopuszczane duże pochyłości i zwykle jedzie dolinami. A jeżeli chodzi o pochyłości na liniach w województwie Lubelskim występują dość często, ale nie są za duże.
Potrzebuje tego do wyliczeń, bo obecnie są spory co do reaktywacji linii Zamość- Hrubieszów.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Ja uważam że sphinx, trochę przesadza, ale nie wiem. O te dane najlepiej zapytaj się kogoś z LZPR np. podczas Dni Techniki Kolejowej.
Ja pytałem już kiedyś o oto, ale nie zapisałem...
Z tego co mi się przez pamięć przebija to SA107 ok. 30l/100km, SA103 ok. 50l/100km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum