Znów się żelazka posypały...Według Dyspozytora w Zielone Góre prace torowe ruszą 27.02. Dotychczasowe zamknięcie szlaku było spowodowane pomiarem geometrii toru i innych dupereli.
No i znów od poniedziałku tj. 27.02.2012 ze Zbąszynka do Gorzowa i w odwrotnej relacji zostaje na tydzień wprowadzona Komunikacja Zastępcza. To jest jakaś kpina. Odcinek pomiędzy Bukowcem a Międzyrzeczem miał zostać poprawiony w pierwszym tygodniu ferii, po to wtedy została wprowadzona KKA, natomiast okazało się że zrobili sobie jakiś śmieszne pomiary ! Co oni sobie myślą ? Na tej linii kursuje więcej autobus niż szynobus ! Nie dziwię się ze nie ma połączenie z Gorzowa do Warszawy przez Zbąszynek, bo przecież ludzie musieli by się zapewne przesiadać w Zbąszynku z autobusu na pociąg. Ludzie są traktowani wyjątkowo niesprawiedliwie na tej linii. Przewozy Regionalne to chyba mają jakieś lewe umowy z firmami autokarowymi. Już brak słów aby to wszystko opisywać. Ciekawe czy po tygodniu poprawią odcinek, czy może znów zrobią jakieś pomiary... Przy takim funkcjonowaniu linii nie będzie ŻADNEGO połączenie z Warszawą a tym bardziej z Berlinem, ponieważ też były takie przymiarki...
Wprowadzanie komunikacji zastepczej jest conajmniej zastanawiajace....
Po miesiacu kursowania szynobusu na Gorzow-Zbaszynek i Międzyrzecz-Rzepin ponownie rozpoczyna sie cyrk z autobusami i busami.
Na Gorzow-Zbaszynek niby trwaja remonty a nawet jak nie trwaja to i tak 105-tki nie kursuja....
Moę są popsute,bo skoro byłyby sprawne to weekendowy kurs na Międzyrzecz-Rzepin obskakiwałby szynobus a nie KKA wprowadzona do konca marca...
Brakuje mi konkretnych decyzji typu....Od 20 lutego do 5 marca komunikacja zastepcza a w tym czasie wykonawca remontu musi sie wyrobic(jak nie to kara finansowa) a w trakcie remontu podpsute szynobusy doprowadzić do sprawności 100%.A tak sprawne w 70% szynobusy wysyla sie na inne linie a gdy konczy sie remont to i tak wprowadzana jest KKA bo nawalaja sklady....
Brakuje sensownych i prostych rozwiazań...
Dzisiaj pojechał pierwszy 'objazdowy' pociąg towarowy z Gorzowa do przesypowni cementu Górażdże w Międzyrzeczu. Skład: SM42+SM42+kilkanaście platform z workowanym cementem.
Znów poprawiają nieszczęsny odcinek od Bukowca Międzyrzeckiego do Międzyrzecza, według ustawiacza Cargo z międzyrzecza jakieś 5 kilometrów szlaku. Tak to jest jak roboty zleca się podwykonawcom...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum