Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
w Gdyni jest pare sztuk odstawonych na P5, które działają na zasadzie magazynu części, więc od takich na pewno się zacznie, w koncu to tez tabor na stanie firmy
co do budyni to duzo z nich oczekuje P4 wiec pewnie predzej im zrobia rewizje, wyjezdza swoje kilometry do P5 i ciao bambino :]
Ale 74 budynie czy ile ich tam było pewnie zostaną w PIC-u. Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka) i poznańskim Franowie.
pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
@pospieszny wciąż obraża innych użytkowników, którzy popełniają drobne błędy, tymczasem sam niedawno totalnie się skompromitował wykazując się nieznajomością....stawek VAT. Jak mawia ludowe porzekadło przyganiał kocioł garnkowi. Swoją drogą wydaje się, że moderatorzy powinni przerwać tą eskalację chamstwa ze strony tego tak sfrustrowanego użytkownika.
Cytat:
Na sprzedaż pójdą raczej te odstawione m.in. na krakowskim Prokocimiu (w tym ta z mojego nicka)
Też tak uważam. Na pewno budyni nikt nie sprzeda, bo i po co. Loki z krakowskiego Prokocimia nie są w najgorszym stanie, także chętni się znajdą. Jestem ciekaw strategii PR-ów. Kupią z marszu, czy wyselekcjonują interesujące ich egzemplarze i będą czekać na ich wystawienie na sprzedaż?
Przypuszczam, że nadal w pierwszej kolejności sprzedawane będą lokomotywy oczekujące drugiej naprawy głównej. W następnej kolejności pójdą maszyny, które nie załapią się an pierwszą główną. Prawdopodobnie IC wykona około 20 NG lokomotyw EU07. Na te naprawy raczej załapią się najwyższe numery, które zostały niedawno odstawione
pospieszny, Licz się, proszę, ze słowami.
To, że pomyliło mi się z inną poznańską stacją (bo na którejś ZTCW stoją odstawione siódemki PIC-u, w tym dawna jeleniogórska - EU07-461), nie uprawnia cię do takiej treści posta.
07-461 pozostała w PKP Cargo, od czerwca ubiegłego roku po modernizacji jeździ pod numerem 1510.
Info miałem z 2009 roku, zatem coś się mogło zmienić. Niemniej "moja" 469 (stan na początek 2011 r.) pozbawiona od co najmniej 3 lat górnego reflektora dalej sterczy na Prokocimiu... :-(
[ Dodano: 24-03-2012, 07:12 ]
A tu dowody pochodzące z garnek.pl
eu07_469.jpg Kraków
Plik ściągnięto 17 raz(y) 83.38 KB
eu07_461.jpg Poznań
Plik ściągnięto 30 raz(y) 81.75 KB
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Przewoźnik ogłosił przetarg na sprzedaż 6 lokomotyw elektrycznych serii EU07 (nr 076, 124, 169, 217, 222 oraz 223), które są nieprzydatne w działalności eksploatacyjnej z uwagi na wysoki stopień zużycia.
Oferenci mogą złożyć ofertę na nabycie poszczególnych lokomotyw. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 proc. ceny wywoławczej lokomotywy (lub odpowiednio sumy cen wywoławczych tylu pojazdów na ile złożona jest oferta). Termin wniesienia wadium upływa 15 maja 2012 r. Do tego dnia można też składać oferty.
Poniżej przedstawiamy typ lokomotyw, rok budowy i cenę wywoławczą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum