Lepszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie wieczorem TLK Słowiniec do Przemyśla, który w drogę powrotną z Przemyśla wyruszyłby następnego dnia jako TLK Stoczniowiec. Nie trzeba dodatkowego składu uruchamiać. Tylko nie rozumiem jednego. Słyszałem nie dawno, że czynnikiem zamiany EX na TLK ma być punktualność na remontowanym odcinku tylko... że skoro ma być planowe skomunikowanie w Krakowie, to w razie opóźnienia Małopolski i tak będzie oczekiwał.. Kto wie, czy w dobie degradacji EIC na trasie do Gdynii do klasy TLK, degradacja Małopolski na całej trasie Gdynia - Przemyśl - Gdynia do klasy TLK nie byłoby najlepszym rozwiązaniem z tej sytuacji.
Szczerze powiem, też nie bardzo rozumiem tych kombinacji. Skoro od 1 kwietnia i tak pozostałe Ex/EIC kursujące do Gdyni będą jeździły jako TLK zrobienie tego samego z "Małopolską" byłoby moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem. I dzięki temu Podkarpacie miałoby dalej bezpośrednie połączenie z Mazowszem i Wybrzeżem w kategorii TLK. Pociąg ten przecież nigdy nie świecił pustkami i na pewno wiele osób podróżowało z północy Polski dalej poza Kraków.
Jakby nie patrząc, to "Małopolska" łączył Podkarpacie z Wybrzeżem przez grubo 20 lat.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-03-2012, 20:25
Niby tak, ale jestem ciekawy ile obecnie wynosi sprzedaż biletów Przemyśl-Gdansk/Gdynia na poc. Małopolska, obawiam sie ze przez coraz gorszy czas przejazdu (ok. 15 godzin) moze byc kiepsko Po remontach daloby rade wytrasowac Małopolske ponizej 9 godzin.
W związku z pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w okresie 1 kwietnia – 31 maja 2012 roku nastąpią również zmiany w organizacji ruchu niektórych pociągów PKP Intercity. Część pojedzie drogą okrężną, niektóre kursować będą w skróconej relacji a na wybranych odcinkach przez pewien czas pasażerowie będą korzystali z komunikacji zastępczej.
Od początku kwietnia Express „Małopolska”, jadący dotychczas w relacji Przemyśl – Trójmiasto będzie kursować w skróconej relacji Kraków Płaszów – Trójmiasto. Powodem są prace modernizacyjne prowadzone na odcinku Kraków-Przemyśl. Równocześnie dla pasażerów ekspresu podróżujących do Przemyśla, PKP Intercity uruchomi nowy pociąg TLK „Podkarpacie” skomunikowany z pociągiem „Małopolska”. Mimo tych zmian, w ekspresie Małopolska nadal korzystać będzie można z oferty Biletu Rewelacyjnego[1] na całej trasie z Krakowa do Trójmiasta. Dzięki temu pasażerowie zapłacą za bilet kilkadziesiąt procent taniej.
jak frekwencja ? różnie, miałem okazje jeździć nią wiele razy i naprawdę różnie bywało, wiadomo w 1 kl zazwyczaj było po kilkanaście osób na wagon ale w dwójkach znacznie lepiej
No to porównajmy Rzeszów-Gdańsk:
- Ex Małopolska odj.7:42 przyj. 20:40, czas przejazdu 12:58 godzin, cena 144,50zł
- OLT Express odl. 13:30, przyl. 16:00, czas przelotu 150 minut., cena 149 do 349 zł.
Czy jeszcze jakieś pytania? Ex małopolska potrzebna jest ludziom z dużym bagażem, może ewentualnie z dziećmi. Czy zatem będą oni chcieli przeładowywać swoje tobołki w Krakowie? Wątpię.
Poza tym nie znajdą bezpośredniego połączenia to nie pojadą w ogóle (pociągiem).
Darek w tym co piszesz jest troche racji ale samolot ma ograniczona pojemnosc w znaczeniu mniej do niego wejdzie pasazerow no i zeby poleciec w rozsadnej cenie trzeba rezerwowac bilety wczesniej a co jesli z dnia na dzien postanowie udac sie do Trojmiasta ? Poza tym dworce sa w centrum a lotnisko kawalek dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum