Kurs na konduktora trwa ok 3-4 mies. Przyjmujesz się do pracy tzn.Robisz badania,na początku pracujesz na 8 godz. od pon do piątku.Podczas kursu poznajesz pracę kasjerek (kilkanaście dni )informacji,Rewidentów (sprawy wagonowe).Następnie wysyłają Cię na miesięczny kurs (zależnie jaki ZPR)akurat organizuje).Na końcu kursu zdajesz egzamin na referenta służby handlowo-przewozowej.PO powrocie do swego ZPR-u jeszcze ok.1 miecha juZ jeździsz jako szkoleniec z drużyną kond.Potem zdajesz jeszcze autoryzację na kond. rew. i rozpoczynasz pracę samodzielną.Życzę powodzenia i wytrwałości.
P.S.-- nie wiem czy jeszcze ale ZPR Dolnośląski i Opolski miały przyjęcia do drużyn.
_________________ Myśl co robisz,ale nie rób tego co myślisz.
Gdyby ktoś był zainteresowany również w Krakowskim PR są przyjęcie (radze dobrze się zastanowić ) . Wolne wakaty : Konduktor ,Manewrowy ,Rzemieślnik ,Elektromonter.
Ps.Info od kolegi pracującego w MZPR
_________________ Nigdy nie kłóć się z Idiotą - najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Jeżeli ktoś ma wykształcenie wyższe i chce pracować w PKP, niech na dzień dobry poprosi żeby pozwolili mu spokojnie robić kurs referenta a nie próbowali wrobić w referendarza. Ostrzegam dlatego, że zdobycie referendarza jest dużo trudniejsze (brak kursu, konkretnych wytycznych, materiałów oraz egzamin w centrali) a można do niego spokojnie podejść po zrobieniu referenta. Tym bardziej, że dla większości stanowisk referent to wystarczający stopień.
_________________ Dzięki za pozdrowienia. Nawzajem
Witam wszystkich mam pytanie czy zna ktos moze strone internetowa slakej DOKP prosze o link badz tez adres e-mail do dzialu automatyki i zabespieczenia.
Pracowalem kiedys na PKP w Katowicach to byly lata 90 i chce wrucic bo mam juz dosyc tulaczki po jakis firmach prosze o pomoc .
Nie warto pisać e-maile tylko dzwonić bezpośrednio, np z KM do dziś nie mam e-mailowej odpowiedzi (dotarł tylko e-mail zwrotny że przeczytano), a pytałem o możliwość i warunki zatrudnienia w KM.
BTW DOKP zlikwidowano już dość dawno
Witam wszystkich mam pytanie czy zna ktos moze strone internetowa slakej DOKP prosze o link badz tez adres e-mail do dzialu automatyki i zabespieczenia.
Pracowalem kiedys na PKP w Katowicach to byly lata 90 i chce wrucic bo mam juz dosyc tulaczki po jakis firmach prosze o pomoc .
Mam pytanie, czy masz problemy z gramatyką, przeczytaj to co napisałeś.
Pozdrawiam
Czyli właściwie kurs, konkretnie na konduktora może trwać nawet sporo miesięcy. A jest może na forum jakiś konduktor który by opisał jak to wygląda lub jak to było kiedy był na kursie
Pozdrawiam:]
[ Dodano: 11-01-2008, 18:51 ]
Dlaczego nikt nic nie pisze w tym temacie:]
Coraz bardziej zastanawiam się nad pracą jako konduktor. Czytałem już sporo wątków na ten temat jednak mam jeszcze kilka pytań:
1) jak to jest z tym zdrowiem bo kategoria wojskowa jest wydawana na dany dzień i jak wiadomo stan zdrowia może się zmienić
Czy rozpatrując podanie o prace patrzą tak bezwzględnie na tą kategorię, czy mogą zrobić własne badania (na prośbę).
2) Jak jest ze stawkami? W IC i PR różnią się na stanowisku konduktora?
3) jak szybko rośnie płaca w PR?
Czy jestem skazany na PR, bo w Łodzi, niby miasto wojewódzkie itd. ale filii IC nie widziałem, a PR są?
Jestem typowym pasjonatem kolei jak Wy wszyscy, studiuje, ale jeśli dostałbym się do PKP mógłbym wziąć dziekankę, a potem ew. zaocznie kończyć.
Pod wzg. języków raczej się nadaje 3 języki, 2 biegle, polskiego nie licze
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez eu07a dnia 28-02-2008, 15:09, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum