Kilka składów z weekendu, z Trójmiasta i Warszawy:
Sobota, 9.II., stacja Gdynia Gł:
1. TLK "Monciak-Krupówki" do Zakopanego i Przemyśla: EU07-331 + część do Zakopanego: Kuszeta (nr 31) + Sypialny (nr 32) + kuszeta (nr 34) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + B + B. Numeracja wagonów z miejscami do siedzenia 14-18. Frekwencja na starcie około 50% w tej grupie wagonów, ale usłyszałem z rozmowy na peronie, że wszystkie miejsca zostały wykupione.
Część do Przemyśla: B + B + B + A + Sypialny (nr 42). Numeracja wagonów 27-24. Tutaj straszliwe pustki, w sypialnym szczerze powiem nikogo nie dostrzegłem, w wagonach z miejscami dio siedzenia odjechało z Gdyni maksymalnie 20 osób.
2. TLK "Gryf" Olsztyn Gł. - Szczecin Gł: EU07-353 + A + B(IC) + B + B(IC) + B z przedsionkiem dla rowerów.Frekwencja dość wysoka, w każdym przedziale od 4-7 osób.
3. TLK "Doker" z Katowic + TLK "Heweliusz" z Poznania, które jak wiadomo od Bydgoszczy do Gdyni jadą jako jeden skład: EU07-005 + EP07-1007 + wagony z Katowic: B + B + B + B + B(IC) + A(IC). wagony z Poznania: B + B + B(TLK) + A(IC). W Gdyni z całego składu wysiadło około 100 osób.
Stacja Gdańsk Gł: sobota, 9.II
1. TLK "Żuławy" Szczecin Gł.-Olsztyn Gł: EP07-1039 + A + B + B + B + A(IC) kursujący jako zdeklasowany wagon klasy 2. Frekwencja około 50-60%, klasa 1 z 15 osób.
2. TLK "Artus" z Warszawy: EP09-040 + 112Ar + 112Ag + bar + 141A + 141A + 111Arow + 111Arow. W Gdańsku wysiadlo około 30 osób.
3. TLK "Bachus" z Zielonej Góry i TLK "Wieniawski" z Rzeszowa, które podobnie jak "Doker" z "Heweliuszem"od Bydgoszczy kursują jako jeden skład:
EU07-230 + wagony z Zielonej Góry: B(IC) + B + B + B(TLK) + A(IC). Wagony z Rzeszowa: B + B(TLK) + B(IC) + B(TLK) + bar + A(IC). Około 50 osób wysiadło w Gdańsku, w wagonach z Rzeszowa ogólnie przyjechało więcej osób, część zielonogórska to praktycznie pustki.
Niedziela, 10.II.
Stacja Sopot:
1. TLK "Neptun" z Warszawy: EP09-012 + 145A + bar + Z1B + Z2B + 111Arow + 111Arow + 111Arow. Może z 10 osób wysiadło w Sopocie.
2. TLK "Regle" z Zakopanego i Krynicy: EU07-013 + wagony z Krynicy: Sypialny (nr42) + A(IC-nr 24) + B(IC - nr 23) + B(IC - nr 22) B(TLK - nr 21) + wagony z Zakopanego: B (nr 17) + B (nr 16) + B (nr 15) A(IC - nr 14) + kuszeta (nr 34) + sypialny (nr 32) + kuszeta (nr 31).
3. TLK "Rybak" Białystok-Szczecin Gł: EP07-434 + A(TLK) +bar + B + B (bezprzedziałowy) + B + B (bezprzedziałowy) + B. Frekwencja tradycyjnie w tym pociągu bardzo wysoka, od 90-100%
Stacja Warszawa Centralna, 10.II
1. EIC "Panorama" z Wrocławia: EP09-023 + 154Aa + 154A + Z2B + 136A-IC3 + bar + 145Ab + 152Aa. Frekwencja wysoka, klasa 2 to praktycznie 100%, klasa 1 też niewiele wolnych miejsc było.
2. TLK "Pobrzeże" Kołobrzeg - Kraków Gł: EP09-042 + B + B (bezprzedziałowy) + B(TLK) + B(IC) + B(IC) + bar + A. Frekwencja bardzo ładna, od 70-100%.
Z Trójmiasta wracałem "Artusem", zestawienie identyczne jak wyżej opisane w sobotę w kierunku Gdyni. Frekwencja też wysoka, przynajmniej w 141A, w granicach 80%.
EP07-365 z TLK "Pogoria" z Gdyni do Wisły i Bielska Białej - frekwencja około 30%:
KLIK
Czeska "Oliwia" z RE "Chemik" z Kędzierzyna Koźla do Warszawy Wschodniej - frekwencja bardzo ładna, w granicach 90-100%, tylko pojedyncze miejsca siedzące wolne:
KLIK
EP07-1046 z TLK "Zefir" z Krakowa do Kołobrzegu - frekwencja to: w 1 kl. - 15-20 osób na dwa wagony, klasa 2 to w granicach 50-60%, dwa ostatnie wagony puste:
KLIK
(...)
Stacja Warszawa Centralna, 10.II
(...)
2. TLK "Pobrzeże" Kołobrzeg - Kraków Gł: EP09-042 + B + B (bezprzedziałowy) + B(TLK) + B(IC) + B(IC) + bar + A. Frekwencja bardzo ładna, od 70-100%
(...)
Nie do końca... W pierwszych trzech wagonach (potwierdzam: B + B (SPOT) + B(TLK) ) w Krakowie co drugie miejsce było wolne, więc frekwencja oscylowała w granicach 50%, może 60%. Na żadnej ze stacji pośrednich kątem oka nie zauważyłem praktycznie nikogo wysiadającego, więc można przyjąć taką właśnie ilość podróżnych od W-wy. Identycznie było tydzień wcześniej, w niedzielę 3 lutego.
15.02.2013, Wrocław Główny
1. TLK POMORZANIN Gdynia -> Wrocław, EU07+1+2+2+2+2
Wysiadło około 150-170 osób.
2. TLK POMORZANIN Wrocław -> Gdynia, EU07+2+2+2+2IC+1
Wsiadało na pewno ponad 150 osób.
3. Ex KORFANTY Wrocław -> Warszawa EP09-030+Z1A+bar+144A+144A+111Arow+111Arow
W ostatnim wagonie pusto, w pozostałych po kilka osób na wagon.
4. TLK ŚNIEŻKA Warszawa -> Wrocław -> Jelenia Góra, EU07-1032+1/2+2+2
W wagonie mieszanym prawie pusto, w pozostałych od 3 do 6 osób w przedziałach.
5. TLK WYSPIAŃSKI Kraków -> Wrocław, EU07+1+2+2+2TLK
Dzisiejszy 48101 Wiking to tradycyjnie 2(111Arow)-2[IC]-2-1. Po raz pierwszy widziałem na tym składzie Arowa, kto wie, może wejdzie na stałe. Frekwencja w granicach 60%.
Dwa składy spotkane dziś w Katowicach(16.02).
EIC Górnik: Wrocław - Warszawa Wsch:
EP09- Z2A, 152a, 156a, restaur, Z2B, Z2B, 111Arow, 111Arow, 111Arow
Bardzo ładne zestawienie 1 klasy z menadżerem 156a i aż 3 jedynkami, oraz zaskakującą ilością wagonów typu 111Arow w 2 klasie. Tydzień temu Górnik prowadził 1 wagon 111Arow, dziś 3x 111Arow.
Niegdyś na Górniku bywały wagony 154a, teraz prawdopodobnie wszystko modernizowane.
EC Sobieski do Wiednia:EP09 - Z1A, restaur, Z2B, Z2B, 159a
Skład tradycyjnie bardzo dobre zestawienie 2 klasy, a jedynka nieco starszego typu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum