Wysłany: 26-02-2013, 08:01 wieści z kadr z Centrali :)
zasłyszane na "papierosku" koło ławeczek na dole
Jedna Pani o czarnych włosach była ostatnio bardzo rozmowna i zestresowana. Powiedziała że dostała polecenie aby podowiadywać się po oddziałach maile ilu by można emerytów "wypchnąć" - jak to nazwała - na emeryturę. Powiedziała, że trzeba spodziewać się zwolnień grupowych bo IC kasuje linie i centrala nie ma pieniędzy Zarząd nie ma zamiaru zwalniać swoich pracowników w centrali. Stwierdziła, że w samej Centrali jest 6 dyrektorów ( to chyba nie możliwe ?)a pensję jak mówiła - powyżej 4 tysionce na rękę to normalka.Powiedziała także coś bardzo ciekawego, że już "muszą" zabierać manatki " bo IC się wkurzyło", że niby czynsz za wysoki i wybuchła straszna awantura o to.
a teraz do rzeczy - na mojej linii obroty spadły o jakieś 30%, obecnie ledwo co daję radę w robocie. Kilka razy rozmawiałem o zmniejszeniu odpłatności ale oni nie chcą nawet o tym słyszeć, mam coraz więkrze zaległości i powoli popadam z długi.Zalegam nawet z zusami za pracowników.
Czego można wymagac od ludzi kturzy za swoją siedzibę na ulicy stanów zjednoczonych placą ponad 300 tysięcy złotych ,czy dyrektor od gastronomii ktury jest byłym konduktorem zna sie na gastronomii bo mnie się wydaje że nie.Muj wagon sie rozlatuje, kran przecieka, jak go nawoduja to cieknie na głowę.Dobrze że chociaż we Wrocławiu już grzeją - ktoś chyba interwenjoał w IC bo jeszcze parę miesięcy temu było słabo.
Firma przynosi straty, grin patio ( wspóltworzyli go buczkowski, zofia, jadzia i darek) nadal slabo przedzie.
marketing to wogóle jakaś parodia jest. Pan ( mały ptak) nie ma doświadczenia ale został mianowany na to stanowisko przez bucza.Jedyne co potrafi to załatwić kartki na stoły i kalendarze.
Firme rozłożyło na łopatki złe menadźerstwo, wpóścili ją w długi a spłacać je mamy my - franczyzobiorcy.
Dopuki nie zmieni się pracowników centrali to się nic dla nas nie zmieni, zmienia prezesa z zostanie reszta to bendzie tak samo. Z panem T. też były związane wielkie nadzieie a tym czasem ciepła posadka ostudziła jego zapał co do zmieniania wszystkiego.
Ja chce tylko mieć dobrą linie jak kiedys i sprawny wagon, bo jak nie to bende musiał zwolnic kilku pracowników o to mi tylko chodzi.
W dniu dzisiejszym rada nadzorcza WARS S.A. odwołała Krzysztofa Supę z funkcji prezesa zarządu spółki. Jednocześnie potwierdziła się informacja, którą zamieściliśmy w sobotę.
Były prezes zarządu PKP S.A., Andrzej Wach, potraktował WARS jak przechowalnię dla Supy. Długo to trwało, bo aż cztery lata, ze szkodą dla Warsu i przede wszystkim dla jego większościowego akcjonariusza PKP Intercity S.A.
Fury,ma rację Supa jako mgr. prawa kanonicznego zawsze był lewusem i na niczym się nie znał,był do zadań specjalnych.Bardzo dobrze że go wypieprzyli,należało mu się to dawno jest to cham który skrzywdził wiele uczciwych ludzi na polecenie Wacha i innych.Co zrobi teraz jego madonna.temu panu już dziękujemy won za burtę.
Przeczytaj posty z dawniejszych lat to się dowiesz kim była zona Klimczuka dla pana Supy.
Jak byli faworyzowani Klimczuk i jej matka,najlepsze relacje nie było sily na nich.
Wszystko co zle zamiatane pod dywan i chełpienie się,ze on ma teraz swoje 5 minut i korzysta z tego.
Mam nadzieje ze te 5 minut wreszcie się skonczylo i będą traktowani jak inni ajeci, chyba ze znajda się pod parasolem wielkiego Artura i pani Karbowniczek,w tej firmie wszystko możliwe.
Wyżej przedstawiono wynik ankiety sprzed kilku lat. Pytanie brzmiało: Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)? Większość odpowiedziała: TAK.
WARS przy obecnej, od lat niezmiennej, strukturze przychodów powinien już dawno zostać wchłonięty przez PKP Intercity S.A. Ponad 70% przychodów to opłaty PKP IC za obsługę stewardów i przygotowanie wagonów sypialnych oraz kuszetek należących do PKP IC i kursujących tylko w pociągach PKP Intercity przez wynajęte przez WARS spółki sprzątające, te same, które bezpośrednio dla PKP IC sprzątają pozostałe wagony. Ponad 20% przychodów WARS to opłaty franczyzowe pobierane od podmiotów świadczących obsługę gastronomiczną w wagonach PKP Intercity, włączonych do pociągów PKP Intercity oraz sprzedaż tym podmiotom zakupionych przez WARS towarów.
Ciekawe, czy bankowcy dostrzegli, że Wars jest tylko kosztownym pośrednikiem między franczyzobiorcami, między stewardami, którzy są pracownikami Warsu, między spółkami sprzątającymi, które przygotowują wagony sypialne i kuszetki do jazdy? Czy dostrzegli, że zysk Warsu od kilku lat zawarty jest w stracie PKP IC? Czy dostrzegli, że zarząd i rada nadzorcza Warsu stały się przechowalnią dla osób w pewnej dziedzinie zasłużonych, które tylko dzięki temu weszły przed laty na dyrektorską orbitę i nie było dotychczas odważnych, by ich od obowiązku uczestniczenia w biznesie zwolnić? Supa wprawdzie został wczoraj zwolniony, ale pozostaje Tereszczuk w zarządzie oraz Celiński i Mamiński w radzie nadzorczej.
a ktoś z Was wie może co prezesem Warsu?
Nigdzie nie znalazłem ogłoszenia o konkursie na to stanowisko.
Jak nie ma chętnych to może ja wyślę CV ?
[ Dodano: 01-04-2013, 13:50 ] Spółka reprezentowana jest przez dwuosobowy Zarząd wybierany przez Radę Nadzorczą WARS S.A.
Jego kadencja wynosi 3 lata. W skład Zarządu wchodzą:
Jan Tereszczuk – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu
Artur Kowalczyk – Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny
Oprócz dwóch członków zarządu spółkę reprezentuje pięcioro prokurentów (każdy wspólnie z którymś z członków zarządu) - było trzech. Domyślam się, że spośród nowych prokurentów wyłoniony zostanie nie tylko prezes. A gdy pod nowym zarządem zatrudnienie spadnie poniżej 500 osób - bo spadnie - to pracownicy stracą swojego przedstawiciela, czyli niezniszczalnego Artura Kowalczyka. Oczywiście chodzi o średnioroczne zatrudnienie, więc w tym roku przewrotu nie będzie, nawet gdyby komuś na nim bardzo zależało. Można też spółkę postawić w stan likwidacji. Jak Dworzec Polski S.A..
Wczoraj, 1 kwietnia, WARS S.A. obchodził swoje 65-lecie. Z tej okazji media przypomniały jak to niegdyś w Warsie się jadało - nie tylko w pociągu, ale i na każdym większym dworcu. Przypomniano również, że MSP pięć razy próbowało sprzedać swój pakiet akcji Warsu, ale tylko raz, w 2009 roku, znalazł się kupiec, PKP Intercity S.A., który z uwagi na własne, ciągnące się do dziś, kłopoty finansowe z transakcji dyskretnie się wycofał.
Pani Krystyna Pękała jest prezesem SKM Warszawa, więc nie fantazjuj toromistrzu. Karnowski, marnujący się za nędzne pieniądze w fotelu prezesa PKP S.A., stawia na młodość. Pani prezes młoda już była i do tego ma poważną genetyczną wadę - jest fachowcem-kolejarzem, co dzisiaj nie jest już modne.
Nędzne ? Chyba zapomniałeś cudzysłowia. Nędzne to są efekty jego pracy a nie zarobki. Za rozrzutność, marnotrastwo i manko w PKP S.A. nie powinien dłużej dostawać nawet 1 grosza. Gdyby był wart tej kwoty to przecież nie pracowałby w PKP. Przecież ma świadomość, że jest w myślach opluwany przez każdego kolejarza zarówno tego chamskiego jak i kulturalnego.
Był rok 2005. Wiceminister Skarbu Państwa, Stanisław Speczik, odpowiadał na interpelację:
(...) Odnosząc się natomiast do podnoszonej przez Pana Posła kwestii zadłużania Spółki WARS S.A. w PKP Intercity Sp. z o.o., uprzejmie informuję, że zadłużenie WARS S.A. w stosunku do PKP Intercity Sp. z o.o. w wysokości ponad 10 000 000 zł powstało przed 31 marca 2002 r., tj. przed objęciem funkcji przez obecny zarząd i na tym poziomie pozostało do 2004 r. Na wniosek Zarządu WARS S.A. Ministerstwo Skarbu Państwa podjęło negocjacje z PKP Intercity Sp. z o.o. w sprawie likwidacji zadłużenia. W wyniku prowadzonych w latach 2003 - 2004 negocjacji, w dniu 09 września 2004 r. pomiędzy Ministerstwem Skarbu Państwa a PKP Intercity Sp. z o.o. zostało podpisane ˝Porozumienie dotyczące własności akcji WARS S.A.˝. Podpisanie porozumienia miało na celu konwersję wierzytelności w wysokości 10 710 000 zł przysługującej PKP Intercity Sp. z o.o. wobec WARS S.A. na akcje WARS S.A. W wyniku tego porozumienia WARS S.A., została oddłużona na kwotę 10 710 000 zł.
Pragnę podkreślić, że podstawą do rozpoczęcia rozmów w sprawie powiązania kapitałowego WARS S.A. i PKP Intercity Sp. z o.o. był fakt, iż wartość Spółki WARS S.A. wynikała głównie z posiadania długoterminowej umowy z PKP Intercity Sp. z o.o.(obowiązującej do 31.12.2003 r.). Dalsze funkcjonowanie Spółki WARS S.A. i jej rozwój uzależnione były od współpracy z grupą PKP, a w szczególności PKP Intercity Sp. z o.o., opartej na udziale Grupy PKP w akcjonariacie WARS S.A. Brak operacyjnego współdziałania obu spółek, tj. WARS i Intercity, oznaczałby w konsekwencji konieczność zaprzestania działalności w ówczesnym kształcie przez WARS S.A. Tak więc, powiązanie kapitałowe pomiędzy WARS S.A. i Intercity Sp. z o.o. dawało szansę na oddłużenie WARS S.A. (objęcie akcji w zamian za wierzytelności) i dalsze funkcjonowanie w przyszłości, a co za tym idzie, utrzymanie miejsc pracy. Niepodjęcie negocjacji z PKP Intercity Sp. z o.o. w sprawie zaangażowania kapitałowego w WARS S.A. groziło niepodpisaniem przez PKP Intercity Sp. z o.o umowy z WARS S.A. dotyczącej operacyjnego współdziałania, co w konsekwencji doprowadziłoby do upadłości spółki WARS S.A., która prowadzi działalność w wagonach będących własnością spółek Grupy PKP.
Witam czy nie orjetujecie sie jak dlugo tak slynna firma jak Wars bedzie bez prezesa?
Wydaje mi sie ,ze minister Nowak nie ma kandydata do slynnej przechowalni jak jest Wars.
Czytajac forum jest tylu podpadnietych dyrektorow az dziw bieze ze nie ma chetnego.
Dalej rej wiedzie konduktor Artur ze swoja Magda dobrana para do niszczenia ajetow,
ktorzy sa zadluzeni po uszy za wagono dni bo nie maja z czego zaplacic haraczu,stawki
za wagono dzien sa wziete z sufitu ceny w hurtowni Wars sa kila razy wieksze niz renomowanym sklepieCzy naprawde nikt nie moze przyjzec sie tym stawka i cenami jakie wymyslili panowie menadzerowie
i markientingowcy tej firmy.Pelniacy obowiazki pan Tereszczuk jest tam wedlug mnie marionetka a kroluje tam
KROL ARTUR ze swoim skromnym rycerstwem Solidarnosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum