Ja myślę o pociągu relacji Węgliniec - Lubań - Jelenia Góra - Wrocław. Czas przejazdu podobny (licząc od Olszyny) jak przez Bolesławiec a poza tym lewa część 274 byłaby połączona z prawą częścią 274
_________________ Czekam na remont 274 odcinek Jelenia - Zgorzelec!
Lil_Peter nie bądź złośliwy, jeszcze nie dawno były dwa pociągi w ciągu dnia w tej relacji (Węgliniec- Lubań- Jelenia Góra- Wrocław), jeden rano, drugi popołudniu. Taka relacja to nic nadzwyczajnego zwykłe połączenie pociągów w dwóch relacjach Węgliniec- Jelenia Góra i Jelenia Góra- Wrocław.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
jeśli zarobią Lubań-Olszyna to już będzie super;) ale nie ma o czym narazie marzyć.... KD zapewne tu wjedzie nam na tory.... a PR zostanie tak jak jest... ;/ szczerze mówiąc jestem ciekaw czy te impulsy dostaną wjazd do Lubania i czy wogle wejdzie pod uwage to zeby zrobic takie relacje jak byly za czasów PR?? ktoś coś wie może czy sie szykuje na 2013/14 coś?
No to ładnie, fajnie jakby na całej linii przeważałaby prędkość co najmniej 60 - 70 km/h. Może będzie w tym roku ten remont 274 na odc. Gryfów Śl - Lubań ale powinni po prosty likwidować ograniczenia zamiast remontować i modernizować linie dopiero jak jest V maks. = 20 km/h.
_________________ Czekam na remont 274 odcinek Jelenia - Zgorzelec!
Światowid, Od nowego rozkładu PRy wylatują z linii zgorzeleckiej raz na zawsze i żadne Łużyce tam jeździły nie będą, więc przestań wypisywać te brednie!
// Post zmoderowany. Za chamskie odzywki doigrasz się bana! ~Pirat
Freddie nie przejmuj się. Przecież fanatycy KD znowu chcą nam dopiec bo dzisiaj wraz z Przewozami Regionalnymi wysłaliśmy pismo do prezes Kuczewskiej o pozostawienie ba a nawet wydłużenie "Łużyc" na linii E-30. Olej to. "Psy szczekają a karawana jedzie dalej" .
Niedługo będzie trzeba ponaciągać szynobusy i te nowe jednostki z Newagu, których notabene jeszcze nie ma do granic możliwości tak, żeby zaspokoić wszystkie potrzeby przewozowe Dolnego Śląska. Zawsze powtarzałem znajomym kolejarzom, że Koleje Dolnośląskie to bardzo biedna firma, która nie ma "nic swojego" nawet dzierżawi firmowy budynek a Przewozy Regionalne to mimo wszystko firma, która posiada bardzo dużo aktywów ja kieruję się wzgledami czysto ekonomicznymi, na przykład kolejny Marszałek jak sie obrazi na Kd to zabierze szynobusy na przykład do PR Wrocław dla swego widzi mi się i co wtedy zrobi KD ?? Bedzie firmą bankrutką
Freddie, nowe ezety z Newagu, choć zakupione za pieniądze podatników w tym za środki unijne, formalnie są własnością KD, więc jakiś majątek spółka posiada. Natomiast szynobusy, które są własnością UMWD, też mogą przejść na stan KD, w ramach zwiększenia kapitału zakładowego spółki. Tak zrobił UMWŚ, żeby ratować przed upadkiem zadłużone po uszy KŚ.
Tyle o majątku KD. Skupmy się na temacie, czyli na linii lubańskiej.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum