A to już wszystko jasne , brat czeka w Lesznie na IR Mamry wściekły bo nie zdąży na pociąg z Poznania na Szczecinek przed 13stą, IR Mamry opóźniony 100 minut :/
Kolej - Dolny Śląsk
09:07
Pociąg rel. Kłodzko Miasto - Legnica 8:40 jest odwołany. Za odwołany poc.
uruchomiono komunikację zastępczą, która jedzie z ok. 100 min. opóźnieniem.
Z powodu uszkodzenia sieci trakcyjnej występują utrudnienia w ruchu kolejowym między stacjami Miękinia i Wrocław Leśnica. Pasażerowie przewożeni byli autobusami komunikacji zastępczej.
Po godz. 18 przejezdny był już tor dla trakcji spalinowej.
No cóż. Zaufałem kierownikowi pociągu, który tak poinformował nas co się dzieje. Awaria sterowania ruchem. Pociąg Wrocław 15:03 - Legnica dojechał do Legnicy ok. godziny 17:20. 2 długie posotoje na st. Wrocław Nowy Dwór i Wrocław Żerniki (po ok. 35 min na każdy).
Wczoraj ok. 17 pomiędzy Gryfowem Śląskim a Młyńskiem (linia kolejowa biegnie przez moment bardzo blisko drogi krajowej nr 30) widziałem z drogi szynobus Kolei Dolnośląskich stojący "w polu" z wygaszonymi wyświetlaczami. Wie ktoś co się działo? Linia jednotorowa, więc jestem ciekaw jak to wpłynęło wczoraj na ruch na linii.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Wysłany: 02-06-2013, 22:25 Przerwa w ruchu na terenie CD
Dnia 02.06.2013r. - na stronie CD (od Lichkova) od godzin rannych nastąpiła przerwa w ruchu pociągów z powodu powalonych drzew na sieć trakcyjną. Pociągi relacji Wrocław Gł. - Kłodzko Gł. - Międzylesie - Lichkov - Kłodzko Gł. - Wrocław Gł. kursowały w zestaw. 2EN57 lub 1EN57.
Od Lichkova najprawdopodobniej do usti nad Orlici przewoźnik CD uruchomił zast. komunik.
Skład wagonowy z lokom. CD nie wjechał do Polski.
Nie chcę się chwalić, ale organizacja PR Wrocław na tych pociągach wypadła bardzo dobrze .
Ostatnio niemal każdego dnia otrzymuję SMS-y o odwołanych pociągach na linii zgorzeleckiej. Przodują oczywiście Koleje Dolnośląskie, ale i Przewozom Regionalnym też się to zdarza.
Nie wiem jak jest na innych liniach. Myślę, że podobnie, choć najgorzej jest zapewne na linii zgorzeleckiej, ze względu na "docieranie się" Impulsów.
Rozumiem, że awarie taboru się zdarzają (Impulsy padają?), a z rezerwą jest krucho, ale pozostawianie na lodzie ludzi dojeżdżających rano do pracy, bez zapewnienia komunikacji zastępczej jest totalnym przegięciem!
Jeśli tak ma wyglądać kolej regionalna pod banderą KD to wcale się nie zdziwię, gdy za jakiś czas UTK ogłosi, że na Dolnym Śląsku nastąpił znaczący spadek liczby pasażerów. I tylko beton KD będzie z tego zadowolony, gdyż mniej pasażerów to mniej pracy i problemów za te same pieniądze...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 10-07-2013, 15:49, w całości zmieniany 1 raz
U mnie na odrzance prawie wszystkie pociągi obsługuje PR i SMS-y o odwołaniach i opóźnieniach przychodzą bardzo rzadko. Dojeżdżałem pociągiem do Wrocławia przez 3 lata do szkoły i faktycznie - kible w PR Wrocław wydają się być zadbane, bo psuły się b. rzadko.
Ostatnio niemal każdego dnia otrzymuję SMS-y o odwołanych pociągach na linii zgorzeleckiej. Przodują oczywiście Koleje Dolnośląskie, ale i Przewozom Regionalnym też się to zdarza.
Nie wiem jak jest na innych liniach. Myślę, że podobnie, choć najgorzej jest zapewne na linii zgorzeleckiej, ze względu na "docieranie się" Impulsów.
Rozumiem, że awarie taboru się zdarzają (Impulsy padają?), a z rezerwą jest krucho, ale pozostawianie na lodzie ludzi dojeżdżających rano do pracy, bez zapewnienia komunikacji zastępczej jest totalnym przegięciem!
Jeśli tak ma wyglądać kolej regionalna pod banderą KD to wcale się nie zdziwię, gdy za jakiś czas UTK ogłosi, że na Dolnym Śląsku nastąpił znaczący spadek liczby pasażerów. I tylko beton KD będzie z tego zadowolony, gdyż mniej pasażerów to mniej pracy i problemów za te same pieniądze...
Nie wiem czy zauważyłaś że coraz częściej JEST JEDNO OSOBOWA OBSŁUGA IMPULSA ? A DLA CZEGO ?Tak samo na Kłodzku czego jedzie komunikacja zastępcza DLACZEGO Cargo i PR Wrocław wie! bo coraz więcej maszynistów się zwalnia z KD po tym co zaczęli z nimi wyrabiać .U nas w Cargo aż huczy co się tam dzieje. .Sądzę że to nie koniec problemów z opóźnieniami pociągów KD .
kizior11, czyli to problemy kadrowe (brak maszynistów) są powodem odwoływania pociągów KD, a nie awarie Impulsów? No to pięknie...
Słyszałam, że załoga KD psioczy na beton, ze szczególnym uwzględnieniem emerytek PKP, które trzymają władzę w KD, ale nie przypuszczałam, że maszyniści masowo uciekają z KD do innych przewoźników. No ale oni są w o tyle dobrej sytuacji, że znajdą pracę wszędzie z pocałowaniem ręki. Gorzej z innymi grupami jak np. konduktorzy czy serwisanci - oni w zasadzie nie mają wyboru. Zresztą z uciekaniem z KD jest jak z uciekaniem z sekty. Już kilka osób mi mówiło, że beton KD mści się na byłych pracownikach, wydzwaniając do ich obecnych pracodawców i wygadując głupoty na ich temat, żeby im zaszkodzić.
Już dawno pisałam na forum, za co zresztą byłam ścigana przez legnicką prokuraturę na wniosek prezeski Ładniak, że beton PKP rozłoży KD na łopatki i jak widać nie myliłam się. Tej spółce nie pomogą żadne Impulsy, ani nawet rakiety międzygalaktyczne, dopóki z KD nie wyeliminuje się betonu PKP. Albo interes pasażerów, albo interes betonu i kręcenie lodów w KD. Nie da się pogodzić interesu pasażerów z interesem betonu! Niech wreszcie władze UMWD wbiją to sobie do swoich urzędniczych głów!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum