1/3 tego taboru jeździ i mówię o PR-ach.
A chyba nie muszę mówić jakie są obiegi PR.
Przyjazd 10:00, odjazd 17:00, 20 h postoju w Toruniu i 2 kursy na dzień.
W Arrivie są inne obiegi i dają radę. A prawda jest taka że do Piły PR, do Poznania PR, do Gdyni PR,
Arriva weźmie Bydgoszcz - Toruń, Toruń - Kutno, Toruń - Jabłonowo i Bydgoszcz - Laskowice.
Im więcej jak 20 składów nie jest potrzebne.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-08-2013, 19:08
@danio
Ciekawe jak sobie Dominik sobie wyobrażasz na kursie szczytowym zamiast 2xEN57 2xMRD
Który pociąg jeździ na 2x EN57 ?
Bo ja przez tydzień żadnego nie widziałem. Max EN71
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-08-2013, 21:17
@danio
Taki przykład podałem. EN71 to cztery człony a EN57 trzy.Aby wystawić porównywalny pojemnościowo skład należy dać MRD+SA106 dla EN57 lub 2 x MRD dla EN71
A prawda jest taka że do Piły PR, do Poznania PR, do Gdyni PR,
Arriva weźmie Bydgoszcz - Toruń, Toruń - Kutno, Toruń - Jabłonowo i Bydgoszcz - Laskowice.
Im więcej jak 20 składów nie jest potrzebne.
Skąd u Ciebie taka wiedza? Przecież Arriva wygrała linię do Piły a z kolei nie ma z Bydgoszczy do Torunia, bo to jest w pakiecie BitCity?
Jeżeli mają robić Piłę, to tam max 3 jednostki wystarczą. A potoków tak takich dużych nie ma.
Byłem przekonany że Bydg - Toruń też. Ale skoro nie, to nawet lepiej.
To jakie dokładnie trasy mają przejąc ?
Ze strony Arrivy:
Umowa na Pakiet toruński obejmuje realizację przewozów na odcinkach Toruń – Włocławek/Kutno oraz Toruń – Jabłonowo Pomorskie/ Iława. W ramach „Pakietu bydgoskiego” spółka będzie świadczyć usługi w relacjach Bydgoszcz – Laskowice Pomorskie/Tczew oraz Bydgoszcz Główna – Wyrzysk Osiek/Piła.
kolego danio czegoś nie kumam. Arriva ma jeździć 2 razy więcej km i przewozić pewnie 3,4 razy więcej ludzi a ty twierdzisz że mają tyle sprzętu aktualnie że z palcem w .... to łykną - dobrze zrozumiałem???
dobra, wiemy jak jest i lepiej z taborem nie będzie. Świta mi coś takiego - taka polska prowizorka a mianowicie: czy te stare diesle mogłyby ewentualnie pociągnąć 1,2 wagony??? zna ktoś możliwości techniczne tych szynobusów?
SA106 z bonanzą (120A, ten bezprzedziałowy) czy z Bohunem (piętrowy) da sobie radę bez problemów. Duńczyki dwa wagony spokojnie uciągną, nie wiem ile SA134 ale jeden wagon na pewno dadzą radę uciągnąć.
_________________ Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-08-2013, 19:49
@jaceck1980
MRD mogą ciągnąć jeden wagon osobowy. Na linii Grudziądz-Malbork-Nowy Dwór Gdański prowadzone były składy: MRD+Bmnopux+MRD. Tyle, że te DMU (spalinowe zestawy trakcyjne) niestety wymagają drugiej naprawy głównej, gdyż ostatnie przeszły w latach dziewięćdziesiątych XX wieku a w 2007-2009 naprawy rewizyjne. To jednostki z tego samego okresu co SA110 nawet producent ten sam. I problem ten sam - brak części, drogie silniki, bo trzeba nowych.
No to ja już niczego nie rozumiem... duńczyki stopniowo wypadają więc jest problem z obsługą bieżących linii a tu trzeba radykalnie zwiększyć przewozy... coś mi tu pachnie, że na stacje będą zajeżdżały po 2 Ikarusy przegubowe:P śmieję się a nie mam z czego, bo będę musiał powrócić do dojazdów do Bydzi samochodem.
W sumie to mogłem sam wystartować do przetargu - mam rower i Punto Evo, zaproponowałbym super cenę a później wystawiłbym wszystkich do wiatru. PKS-y czyli m.in. Arriva (przejęła Veolia Toruń) daliby mi medal. Może o to właśnie chodzi:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum