Sobota, 19 lipiec 2014, stacja Warszawa Wschodnia:
1. IR "Mewa" ze Szczecina: CD 163030-0 "Agata" + 112 A (z PKP IC w barwach TLK) + 112A + 112A (wagon multimedialny) + 162A + 163A + 161A + 113Aa (wagon cafe regio) + 163A.
2. TLK "Zamenhoff" do Katowic: Ex07-xxx + 112A (IC) + 112A(IC) + 112A + 112A(IC) + 112A(IC). Właściwy wagon klasy 1 to czerwona jedynka, wszystkie wagony klasy 2 to dawne wagony klasy 1 w malowaniu IC przerobione już na stałe na wagony klasy 2. Około 30-40 osób pojechało.
3. EIC "BWE" do Berlina Hbf: Husarz + 154A + Z1B + Z1B + Z1B + restaurant + Z2A (IC). Około 50-60 osób pojechało, w ostatniej chwili nastąpiła zmiana peronu z 1 na 5.
4. TLK "Lublinianin" Lublin-Bydgoszcz Gł: EP07-188 + A (zdeklasowany wagon) + A(IC-zdeklasowany wagon) + B + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Dokładnie frekwencji nie widziałem bo dwa perony mnie dzieliły ale też jakiś wielkich tłumów tam nie było.
5. IR "Mewa" do Szczecina: CD 163040-9 "Edyta" + 163A + 113Aa + 162A + 161A + 112A (z IC) + 112A (z IC) + 112A (wagon multimedialny) + 112A. Około 100 osób wsiadło, w tym jedna zorganizowana grupa młodzieży.
6. EIC "Fregata" Kraków-Kołobrzeg: EP09-031 + Z2A + Z2A + bar + 144A + 144A + 111Arow + 111Arow + XB + 136A. Klasa 1 to około 20 osób, klasa 2 to około 100%, pojedyncze wolne miejsca były widoczne w bezprzedziałowych wagonach.
7. EIC "Warmia" Kraków-Olsztyn Gł: EP08-012 + Z2A + 136A-IC6 + XB. Klasa 1 pojedyncze osoby, klasa 2 około 60-70%.
8. TLK „San” Bydgoszcz Gł.-Przemyśl : EU07-055 + B(IC) + B(IC) + A + B. Wagony kiepskie, frekwencja ponad 100%, brak wagonu z miejscem na rowery co było przyczyną nieporozumienia, bowiem z 10 osób miało bilety na przewóz rowerów i w konsekwencji rowery te zostały ustawione w przedsionkach nie przeznaczonych do tego. Natomiast drużyna, która wsiadła w Warszawie to głęboki PRL, opryskliwa, pytanie podróżnych zbywali lekceważeniem.
9. TLK „Podlasiak” Szczecin Gł.-Białystok: EP07-351 (zmiana z EP09-026) + A(IC) + bar + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + B(IC) + B(IC). Maksymalnie około 40-50% frekwencja w kierunku Białegostoku.
10. EIC „Fredro” do Wrocławia: EP09-023 + 152A + Z2AMg2 + bar + 136A + 111Arow + 111Arow + 111Arow. Kilkanaście osób pojechało.
11. EIC „Kaszub” do Gdyni: EP09-025 + 152A + 152Aa + restauracyjny + 136A + Z2B + 111Arow + 111Arow. Około 20 osób w całym składzie naliczyłem na początku podróży.
12. EIC „Górnik” do Wrocławia i Bielska Białej: EP09-032 + wagony do Wrocławia: 139A + 145Ab + restaurant + Z2B + XB + 159A + Z2B + Z2B + wagony do Bielska Białej: 139A-Op + 136A-IC6 + 136A. Około 15-20 osób na starcie.
13. EIC „Warmia” z Olsztyna: EP09-007 + Z2A + 144A + 136A-IC6. Klasa 2 około 50-70%.
14. EIC „Fregata” z Kołobrzegu: EP09-014 + Z2B + 111Arow + 111Arow + XB + 144A + bar + 139A + Z2A. Około 60-70% frekwencja. Po połąceniu z wagonami z Olsztyna skład jako całość odjechał do Krakowa z opóźnieniem 20 minut, z frekwencją w granicach 60-70%.
15. TLK „Polonez” do Terespola i Moskwy: EP09-027 + B + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 5 wagonów sypialnych z PKPIC do Moskwy. Około 50% frekwencja, pociąg odjechał z dworca wschodniego z opóźnieniem 25 minut z powodu oczekiwania na EIC „Fregata” z Kołobrzegu.
16. EIC „Sobieski” z Wiednia: EP09-017 + Z1B + 154A + Z1B + Z1Bberl. + restauracyjny + 139A-Op.
17. IR „Babie Lato” z Poznania: EN57-1402, spot po naprawie rewizyjnej z 29.IV.2014.
18. TLK „Kiev-Express” do Dorohuska i Kijowa: EP07-1006 + B(IC) + B + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. W wagonach komunikacji krajowej frekwencja bardzo ładna, 80-90%.
19. TLK „Kormoran” Bielsko Biała-Olsztyn: EP07-1065 + B + A(IC) + B + B. Bardzo ładna frekwencja, około 70-80%; może to już na stałe nastąpiło przełamanie niekorzystnego trendu w pociągach do Olsztyna, bo nie po raz pierwszy w ostatnich tygodniach pociąg ten ma ładną frekwencję.
20. EIC „Norwid” Kraków-Gdynia: EP09-038 + 152Aa + 152A + bar + 136A-IC6 + Z2B + 111Arow + 111Arow. Wagony klasy 1 około 15-20%, klasa 2 około 50-60%.
21. IR „Matejko” do Krakowa: CD 163030-0 + 163A + 113Aa + 161A + 163A + 162A. Czyli nic innego jak IR „Mewa” ze Szczecina tylko bez wagonów z przedziałami 112A.
Wiedenka, jak byś wiedział to "Goplana" ma obieg z TLK "Cegielski" skład "Goplany" z Warszawy jedzie na drugi dzień do Krakowa jako TLK "Cegielski" wraca w tym samym dniu do Poznania i na drugi dzień jedzie z tym samym składem jako TLK "Goplana" do Warszawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum