Jeżeli przez Dęblin to wtedy omijałby dworzec centralny a na to IC sobie raczej nie pozwoli, dlatego obawiam się że mogą go przez Koniecpol-Częstochowę-Koluszki puścić.
TLK Mazury w rel. Krakow - Olsztyn, fiu fiu, ale ekstra bez watpienia Kraków to miasto, które po latach zastoju i kasacji najwiecej zyska na grudniowej zmianie rozkladu
Kierunek wschodni i południowy dalej będzie leżał, także byłbym daleki od euforii.
Cytat:
Jeżeli przez Dęblin to wtedy omijałby dworzec centralny a na to IC sobie raczej nie pozwoli, dlatego obawiam się że mogą go przez Koniecpol-Częstochowę-Koluszki puścić.
A czemu nie? Szlakowa i czas przejazdu na pewno lepszy niż przez Radom, poza tym Kraków potrzebuje dobrego połączenia z Częstochową. TLK- i na Wrocław będą zatrzymywać się na Stradomiu, dla pielgrzymów to nie będzie dogodna lokalizacja jeśli chodzi o dojazd na Jasną Górę, dlatego Mazury z powodzeniem mogą jechać przez Częstochowę. Nie byłbym jednak taki pewny, że pociąg ten nie pojedzie przez Dęblin i tylko przez Warszawę Wschodnią. Dawniej Czartoryski miał tak rozkład układany przez lata.
Cytat:
"segment śmieciowy"
Odpuśćmy sobie stosowanie terminologii na tym poziomie .
Sheva, wszystkie pielgrzymkowe TLK (jak i dawniej pospieszne) startowały i kończyły bieg na Stradomiu.... Nie wiem czemu piszesz, że Stradom jest niedogodną lokalizacją dla pielgrzymów skoro ze Stradomia jest bliżej na Jasną niż z dworca "Osobowa".
Jeżeli przez Dęblin to wtedy omijałby dworzec centralny a na to IC sobie raczej nie pozwoli, dlatego obawiam się że mogą go przez Koniecpol-Częstochowę-Koluszki puścić.
nocny TLK Monciak Gdynia - Przemyśl/Zakopane kursował z pominięciem Centralnego na wschodniej zmieniał kierunek i jechał przez Dęblin - Radom, wiele lat temu Ex. Czartoryski Lublin - Gdynia kursował tylko przez Wschodni ze zmianą kierunku właśnie na tym dworcu i bez wjazdu na centralny.
jubikej Być może tu chodzi o część zakopiańską monciaka, od warszawy przez CMK - Kraków a część przemyska cholera wie jak, rozłączanie z częścią zakopianską w warszawie wschodniej i dalej przez Dęblin - radom - ostrowiec - sandomierz czy raczej Dęblin - Lublin - Rozwadów. Chyba że i część przemyską chcą puścić przez CMK i Kraków, wtedy rozłączanie z częścią zakopiańską byłoby w Płaszowie dopiero, jednak myślę, że z uwagi na remont E-30 czas do przemyśla przez Kraków nie byłby atrakcyjny.
Część z Przemyśla wróci tak jak dawniej przez Stalowe Wolę Rozw.-Sandomierz-Ostrowiec Św.-Skarżysko Kam.-Radom-Dęblin-Warszawa Wsch. i doczepiane wagony z Zakopanego.
Nebbud Skoro tak to bez sensu robić postój w skarżysku, łącznicą przez skarżysko kościelne, tak jak było w zeszłym RJ zanim zlikwidowali ten pociąg. Oszczędność 20-25 minut. Wjazd do skarżyska tylko po to by zmienić kierunek jazdy bez sensu. W Skarżysku wymiana podróżnych była praktycznie zerowa.
To w końcu z Warszawy do Krakowa przez CMK będą jeździły jakieś TLK czy żadne? Bo każdy pisze co innego.
Ja oczywiście jestem za tym żeby jak najwięcej było TLK:-)
Czasowo i tak wyszłoby szybciej niż przez Sandomierz dzięki CMK. Ale aż mi się wierzyć nie chce w taką rewelację (co jak co ale na CMK można spokojnie się wyspać).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum