Jeśli chodzi o rozkład na E20 to ciekawie się on zapowiada. Iwan pisał kiedyś, że w Koninie oprócz BWE zatrzymywać będą się 3 pary EIC. Czyżby miał to być Paderewski, Kiliński i Lech?
Masz rację z tym, że Kiliński skończy bieg w Poznaniu.
Nie wiem dlaczego PKP IC nie może uruchomić EIC z Bydgoszczy do stolicy w miejsce składów z Wybrzeża? Skoro jest zapotrzebowanie to takie pociągi pojechać powinny. Panowie z Żelaznej czas się ogarnąć.
Tylko, że obecnie bilet normalny kosztuje z Bydgoszczy do Warszawy 70 zł. Po skróceniu relacji tych EIC do Wawa-Bydgoszcz powróciły by ceny normalne, a wtedy koszt biletu to już 120zł a nie 70 Nie pamiętacie już jak pociągi EIC z Wawy do Gdyni i via Bydgoszcz mając normalną taryfę miały po 4 wagony i wozily powietrze?
gorzowiak dotrze do wawy po 12 wróci przed 14 ja się pytam dla kogo będzie ten pociąg? na pewno nie dla osób z Gorzowa lub okolic bo co można w stolicy załatwić w tak krótkim czasie? po pierwszej korekcie ten pociąg wyleci bo szefostwo od IC uzna ze wozi on powietrze i znów pasażerowie będą winni,czy to jest robione na złość?. Dla pasażerów z Gorzowa potrzebny jest pociąg z odjazdem z Gorzowa około 5 rano i powrót z wawy około 18 no ale widać ze to jest za trudne aby łosie z IC to zrozumieli
Po skróceniu relacji tych EIC do Wawa-Bydgoszcz powróciły by ceny normalne, a wtedy koszt biletu to już 120zł a nie 70 Śmiech
A dlaczego nie mogą kursować EIC z Bydgoszczy do stolicy nadal w cenie relacyjnej? PKP IC i tak za bilety kasuje więcej niż za TLK-a, chętni są, to w czym problem?
I 12 wagonów na 2 obiegi nie da się wygospodarować? Bez przesady. Trasa przez Włocławek jest marną alternatywą i tych ludzi nie zatrzyma dlatego może czas by tęgie głowy z Żelaznej zapracowały na swoje wynagrodzenie. Połączenie się sprawdza, dlatego nie powodu by psuć coś co dobrze działa. W najgorszym razie nawet 1 para na planie Kaszuba by się przydała.
Przez Toruń i Włocławek można osiągnąć taki sam czas jaki ma dzisiaj Kaszub, wystarczy dać loka pod 160 i zlikwidować niepotrzebne postoje. Niedowiarkom polecam zsumowanie najlepszych czasów jakie osiągają pociągi na poszczególnych odcinkach. Ja to już robiłem nie raz
Mam nadzieje, wprowadzą jakieś pociągi EIC z Katowic do Warszawy, żeby dojechać na 8.30 - 9 już na miejsce.
Przez wiele lat, Górnik docierał na Centralny 8.35 - 8.40, co było dobrą godziną, żeby już od 9 załatwiać sprawy.
Teraz w tym wstępnym rozkładzie, pierwszy EIC 6.48 z Katowic, w WC 9.15. Dalej niepoważne układanie rozkładu, bo jednak doliczmy jakieś opóżnienia, remonty będą trwały nadal i zapewne czas przyjazdu będzie na 9.30 do Warszawy. Dlaczego brak pociągu EIC z Katowic przed godziną 6, z dojazdem na 8.30.
Czy oni chcą żeby ludzie nadal wybierali podróż samochodem. Komuś zależy na czasie, chce załatwić szybko sprawy w Warszawie i jeszcze wrócić do firmy czy biura w Katowicach, to takie godziny jak proponują w rozkładzie jazdy są nieatrakcyjne.
A dlaczego nie mogą kursować EIC z Bydgoszczy do stolicy nadal w cenie relacyjnej? PKP IC i tak za bilety kasuje więcej niż za TLK-a, chętni są, to w czym problem?
Dla mnie mogą, pytanie tylko czy PKP IC utrzymało by tę ofertę, na trasie, na której czas jazdy jest dobry a potoki podróżnych są zadowalające.
Nie przejmujcie sie, w zamian za Kaszuba ma pojechać z Bydzi do Wawy TLK z postojem w Inowrocławiu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum