Pendolino przyspiesza! Prawie. Super szybkie pociągi będą się zatrzymywały w takich metropoliach jak: Włoszczowa, Iława i Malbork. A inne samorządy też tego żądają. "Skoro i tak jeździ wolno, to nie zaszkodzi, jak i u nas stanie" - argumentują. Proponuję zatem puścić Pendolino na linii Warszawa-Małkinia. A co sobie będziemy żałować!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
A ja na podwrocławskie trasy wolę "Impulsa". Jest ładniejszy i w dodatku wyrób krajowy.
Z tego "Pendolino" robi się trochę TLK. Może puścić go tak, jak przed laty jeździły pociągi ICE z Berlina? Pamiętam, jak turyści się dziwili (ja też), że miał być superekspres, a on robił postoje co parędziesiąt kilometrów. Ale faktem jest, że jechał szybciej od przeciętnego IC, a jak zjechał na trasę szybkiego ruchu, to pokazał, co potrafi. Może w tym szaleństwie jest metoda?
_________________ Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
PKP negocjują z Alstomem, jak rozwiązać sprawę kar umownych, naliczanych przez spółkę za brak pociągów Pendolino z odpowiednią homologacją. Jak nieoficjalnie dowiedział się reporter TVN24 Biznes i Świat Dominik Cierpioł, wśród propozycji złożonych Alstomowi jest inny niż przelew odpowiedniej kwoty sposób rozliczenia kary, np. w formie gwarancji bankowej. Zgodnie z prawem PKP nie może bowiem całkowicie zrezygnować z kar.
– Rozkład Pendolino prezentuje się niezwykle optymistycznie. Dlatego też sednem jest teraz to, by szansy, jaką daje ta inwestycja, nie zmarnować. A do tego potrzeba szeregu dalszych działań – pisze Paweł Rydzyński, dziennikarz „Rynku Kolejowego”.
OS_24, normalnie to od 49 zł jak napisał Darthlol. A że dla Ciebie pojęcie "dynamiczny system sprzedaży" jest niezrozumiałe, to to już inna kwestia. Człowiek Ci odpowiada na pytanie, to jeszcze problemy robisz.
OS_24, normalnie to od 49 zł jak napisał Darthlol. A że dla Ciebie pojęcie "dynamiczny system sprzedaży" jest niezrozumiałe, to to już inna kwestia. Człowiek Ci odpowiada na pytanie, to jeszcze problemy robisz.
To PB ma od złotówki. I tyle samo to info jest warte
Wykonałem 10 przejazdów za złotówkę, więc uważam, że jest coś warte Wystarczy pojąć system sprzedaży.
http://soplandia.fm.interia.pl/emotki/sciana.gif
Wykonałeś bo rezerwowałeś 4 miesiące wcześniej i są 2 czy 4 takie miejsca w autobusie. Realne znaczenie ma ile kosztuje większość biletów.
OS_24, bilety od 49 zł, będzie dynamiczny system sprzedaży, będą również honorowane ulgi ustawowe
Nie wiadomo jeszcze na jakich trasach, oraz trzeba uwzględnić różnicę w godzinach szczytów przewozowych, oraz przeciwnie. Nigdzie jeszcze nie widziałem zapisu, żeby bilety od 49zł obowiązywały na wszystkich połączeniach i o każdej porze.
Jeśli jest gdzieś o tym informacja, to chętnie wyprowadzę się z błędu.
To 49zł równie dobrze może oznaczać bilet z Gdyni do Gdańska. Wtedy też można śmiało napisać że bilety zaczynają się od tej kwoty.
Na różnych trasach mogą obowiązywać różne progi cenowe.
Wątpię, aby można było za tyle pojechać z Krakowa do Gdańska na przykład.
Uprzedzając, tak wiem co to jest dynamiczny system sprzedaży, wiele razy z niego korzystałem.
Tak samo Ryanair na przykład, bilety ma już od 29zł, co nie oznacza, że taka cena obowiązuje na wszystkich trasach. Trasy, które generują większe potoki podróżnych są odpowiednio droższe.
Oczywiście może być wprowadzony też system a'la Polski bus, czyli na każdej trasie 1 lub 2 bilety w cenie 49 zł, resztą odpowiednio droższa.
OS_24 napisał/a:
Wykonałeś bo rezerwowałeś 4 miesiące wcześniej i są 2 czy 4 takie miejsca w autobusie. Realne znaczenie ma ile kosztuje większość biletów.
Każdy wie, że hasło reklamowe to jedna z najważniejszych rzeczy w marketingu. W polskim busie, przynajmniej na trasach międzynarodowych jest tylko jedno miejsce za złotówkę.
Dlatego tak jak opisałem wyżej, z tym 49 zł w Pendolino też może być różnie. Co nie oznacza, że biletu w tej cenie na w/w pociąg się nie kupi. Może się przejedzie tylko 15 km za tę cenę, a może 600. Dowiemy się mam nadzieję już wkrótce po wprowadzeniu nowego systemu sprzedaży.
OS_24, dynamiczny system sprzedaży stosowany m in. przez Deutsche Bahn Fernverkher (pociągi ICE, IC, EC, RJ, EN, CNL) polega na tym im szybciej nabędziesz bilet tym taniej pojedziesz, czyli promuje osoby znające swoje plany najogólniej mówiąc
i nie jest prawdą, że tych biletów z najtańszej puli jest kilka na cały skład!! to są bzdury powtarzane przez ludzi nie znających tematu
np. bilety z puli za 19 euro kupiłem na pociąg ICE z Monachium do Norymbergi na 3 dni przed podróżą...., a w pociągu 3/4 miejsc było zajętych, dokładnie bilet mnie kosztował 21,75 euro dla dwóch osób z BahnCard 25, bo w Niemczech jest tak, że współpodróżny ma zniżkę a najciekawsze w Norymbergi wysiadło 68 osób z drugiej klasy
Cytat:
To 49zł równie dobrze może oznaczać bilet z Gdyni do Gdańska. Very Happy Wtedy też można śmiało napisać że bilety zaczynają się od tej kwoty.
widzę, że mnóstwo osób się wypowiada, a nic o tym nie wie zostawię to bez komentarza
Cytat:
Każdy wie, że hasło reklamowe to jedna z najważniejszych rzeczy w marketingu. W polskim busie, przynajmniej na trasach międzynarodowych jest tylko jedno miejsce za złotówkę.
W przypadku relacji do Berlina i Wiednia, do Pragi dwa, na połączenia krajowe od zera do pięciu(najmniej rentowne kursy).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum