1. Zmodyfikowany układ zawieszenia pudła lokomotywy.
2. Przystosowanie do zabudowy sprzęgu samoczynnego.
3. Zabudowa sterowania wielokrotnego.
4. Były jeszcze jakieś drobnostki ale nie wiem dokładnie jakie.
Cechą charakterystyczną tego wagonu jest sposób rozładunku , polegający na zdjęciu pojemników dźwigiem i opróżnieniu poza wagonem w miejscu przygotowanym do tego celu. Pojemniki w ilości 3 szt. były ustawione swobodnie opierając się narożami w gniazdach ostoi wagonu. Załadunek następował przez górne otwory zamykane pokrywami, opróżniane po zdjęciu i ustawieniu w wyznaczonym miejscu poprzez otwarcie dolnego otworu zamykanego stożkiem.
Jaki kraj był dostawcą taboru pasażerskiego dla pierwszego w Polsce (po okresie PRL) przewoźnika niezwiązanego z PKP i który to był rok? Dodatkowo nazwa przewoźnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum