Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 395, 396, 397  Następny
Rekrutacja na stanowisko maszynisty w PKP IC
Autor Wiadomość

Adrianowro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2014, 19:10    Odpowiedz z cytatem

katowicer napisał/a:
Czyli w wieku 35 lat może spokojnie iść na licencje ? Znacie takie osoby ?


Tak

Ale jak już pisano , badania masakrują połowę zainteresowanych.......................

_________________
pozdr.
AdrianB
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buballo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sty 2013
Skąd: Kraina Oz

PostWysłany: 23-08-2014, 20:24    Odpowiedz z cytatem

Adrianowro napisał/a:


Ale jak już pisano , badania masakrują połowę zainteresowanych.......................


Nie wiem co tak naprawdę dyskwalifikuje ludzi, ale nasz dyrektor na szkoleniu powiedział, że miał ciekawie zapowiadających się kandydatów, tylko większość badań nie przeszła. Nie wiem na co odpadli, ale faktem jest że przez to ostatni kurs u nas ruszył ze znacznym opóźnieniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adrianowro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2014, 20:36    Odpowiedz z cytatem

buballo napisał/a:
Adrianowro napisał/a:


Ale jak już pisano , badania masakrują połowę zainteresowanych.......................


Nie wiem co tak naprawdę dyskwalifikuje ludzi, ale nasz dyrektor na szkoleniu powiedział, że miał ciekawie zapowiadających się kandydatów, tylko większość badań nie przeszła. Nie wiem na co odpadli, ale faktem jest że przez to ostatni kurs u nas ruszył ze znacznym opóźnieniem.


U nas też kilka osób się odwoływało ale z 24 wysłanych - ledwo dychę uzbierali.
Podobno dalszych kursów podobno zaniechano bo PUP się wypłukał z kasy na badania ....
A kto robił we Wrocku to wie że tam niezły "ubaw" jest z badaniami Smile

_________________
pozdr.
AdrianB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PiotrM Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2013

PostWysłany: 23-08-2014, 21:04    Odpowiedz z cytatem

No niestety u nas we Wrocku nie jest łatwo i trzeba to przyznać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 23-08-2014, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Postów szanownego(?) sheva17 komentować nie będę.
Dyskusja jest kompletnie nie na temat wątku więc może skończmy.


Fakty są takie, że koleje dramatyczne sytuacje związane są z błędami mechaników PKP IC, niestety taka jest rzeczywistość. Czas by ta firma wreszcie poważnie zabrała się za szkolenie kandydatów maszynistów i doskonalenie zawodowe tych, którzy nimi już są. MKole szkolący się w PKP IC,. utrzymywani przed podatników, mają pianę na ustach, ale to smutnej rzeczywistości nie zmieni.
Co do maszynisty REGIO nie można mieć żadnych uwag. Zachował trzeźwość umysłu, ale mówimy tutaj o fachowcu, który zna się na robocie. A tu mechanik nie widzi semafora, ale postanawia, że będzie jechał. Taka osoba igra z życiem pasażerów i nie powinna ani dnia dłużej pracować na kolei i narażać życie i zdrowie pasażerów.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!


Ostatnio zmieniony przez sheva17 dnia 23-08-2014, 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 23-08-2014, 21:23    Odpowiedz z cytatem

buballo napisał/a:
Cytat:

Jezzu, no a o czym ja piszę?Noi odpowiec mózowcu, czemu z tymi procedurami nie zachował się zgodnie ale wtedy kiedy trzeba było, czyli wcześniej...


Czy do tej pory nie zrozumiałeś że nie ma żadnych procedur, w które można wpisać oślepienie przez słońce?Próbujesz udowadniać na siłę coś o czym nie masz bladego pojęcia. To jest gdybanie typu co by było gdyby...
Ciekaw jestem czy dalej byłbyś taki elokwentny gdybyś choć z raz przejechał do Poznania gdy słońce zachodzi... Srałbyś po gaciach równo Smile

Ostatni raz spróbuję,ale raczej trud mój daremny będzie,trafiłem bowiem na wyjątkowo oporny na wiedzę materiał...Otóż przed każdym sem.wjazdowym jest tarcza ostrzegawcza a w niektórych przypadkach są jeszcze sygnały powtarzające informujące maszynistę,jaki jest aktualnie sygnał nadawany przez ten semafor.Jeśli chodzi o semafory wyjazdowe albo drogowskazowe,to tarczą ostrzegawczą dla nich jest semafor wjazdowy np.I tak,jeżeli maszynista mija tarczę ostrzegawczą która pokazuje że sem do którego się odnosi wskazuje sygn S1 bezwzględnie musi wdrożyć procedurę hamowania i jednocześnie nawiązać łączność z odnośnym posterunkiem ruchu,celem wyjaśnienie przyczyny niepodania sygn.zezwalającego na semaforze.Jeśli oślepiało go słońce,albo grzmot i mgła np. lub chwilowo oczy zaszły mu ci pą(interpretacja) i nie zauważył badź nie był pewien jaki sygnał nadaje tarcza ostrzegawcza a co za tym idzie semafor do którego się ona odnosi,powinien postąpić tak jakby semafor wskazywał sygnał S1[Ie-1 § 63 dz.1a podp.6,7,8 i inne]Reasumując,nie ma jakiegokolwiek tłumaczenia o oślepiającym słoncu,taki kit można wciskać dzieciom,czy to jest jasne,czy jeszcze dzieciarnia czegoś nie komon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 24-08-2014, 08:29    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co do maszynisty REGIO nie można mieć żadnych uwag. Zachował trzeźwość umysłu


Będąc około 5 kilometrów od stacji.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 24-08-2014, 10:35    Odpowiedz z cytatem

Borys_q, nie ma sensu z pewnymi osobami dyskutować.

Parafrazując pewne powiedzenie... Teoria jest wtedy, kiedy wszyscy wszystko wiedzą, ale nic nie działa. Praktyka wtedy, kiedy wszystko działa, ale nikt nie wie dlaczego..
Tutaj łączy się teoria z praktyką, nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.

Ludzie którzy na podstawie gazetowo telewizyjnych doniesień już wszystko wiedzą, rozwiązali problem, skazali maszynistę i są z siebie zadowoleni, czując się cieplutko w swojej nieomylności.. Po co komu PKBWK...

katowicer, znam osobiście osobę która w wieku 35 lat bez problemu przeszła badania.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 25-08-2014, 09:14    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:

Fakty są takie, że koleje dramatyczne sytuacje związane są z błędami mechaników PKP IC


Szanowny kolego, program szkolenia maszynistów w IC jest ściśle określony i przeprowadzany zgodnie z rozporządzaniami. Nowym program szkolenia na licencję Maszynisty jak i Świadectwo Maszynista jest przeprowadzany tak jak w krajach UE. Dodatkowo pieczę sprawuje nad tym UTK i Ministerstwo z panią Bieńkowską na czele. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia staraj się po raz kolejny wygrać wybory (może zdobędziesz więcej głosów jak tylko 27 w powiecie Starachowickim) i zmienisz całe te przepisy i zlikwidujesz tą spółkę IC.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buballo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sty 2013
Skąd: Kraina Oz

PostWysłany: 25-08-2014, 10:27    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia staraj się po raz kolejny wygrać wybory (może zdobędziesz więcej głosów jak tylko 27 w powiecie Starachowickim) i zmienisz całe te przepisy i zlikwidujesz tą spółkę IC.


Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-08-2014, 13:02   

buballo napisał/a:
siwiutki91 napisał/a:
Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia staraj się po raz kolejny wygrać wybory (może zdobędziesz więcej głosów jak tylko 27 w powiecie Starachowickim) i zmienisz całe te przepisy i zlikwidujesz tą spółkę IC.


Śmiech


Czegoś nie wiemy? Very Happy

[ Dodano: 25-08-2014, 14:29 ]
Sorry, poprawka. Już wiem. Internet skarbnica wiedzy Very Happy
Powrót do góry

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 27-08-2014, 09:08    Odpowiedz z cytatem

No dobra wszystko jasne kolega ma pretensję do całego świata, bo nie może prowadzić nawet swojej lokalnej wąskotorówki Smile Widać już metoda z przełomu lat 90 i 00 nie skutkuje w waszym mieście, i łapówką nic już nie zyskasz Smile Nawet licencji maszynisty Smile

Dobra panowie kończymy temat, wszak jesień przed nami a liście kręcą się pod kołami Smile
Zaraz kolejne ekipy się zlecą z masą pytań na temat pracy i rekrutacji. Może by właśnie im FAQ zrobić?

A teraz pytanie mam, czy wy młoda gwardio szczególnie północ mnie interesuje, mieliście możliwość dosiąść nurka? Czyli te czeskie modernizacje 750 do typów 754? Czy tylko starszyzna je dosiadała?

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 27-08-2014, 15:16    Odpowiedz z cytatem

Tylko starszyzna, z bardzo prostego powodu. Przeszkolenie nas na COKOLWIEK wymaga planu szkolenia, powiadomienia UTK, zatwierdzenia szkolenia przez UTK i masy innych formalności...
Z maszynistami którzy mają prawo kierowania jest nieco inaczej i na pewno dużo prościej.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 27-08-2014, 17:36    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przeszkolenie nas na COKOLWIEK wymaga planu szkolenia, powiadomienia UTK, zatwierdzenia szkolenia przez UTK i masy innych formalności...


Przynajmniej taka jest wersja oficjalna.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 27-08-2014, 17:52    Odpowiedz z cytatem

No dobra, to teraz nasuwa się inne pytanie.
Skoro starszyzna może jeździć tymi 754, to jak to jest z 370? Też tylko starsi mogą jeździć, bo wydaję mi się że i wy się uczycie na tym jeździć. I to już jest niby zgodne z wszelakimi procedurami? Wszak nie ma już podziału na to co możesz prowadzić, jaki był z dobre 10 lat temu, aby na każdego loka musisz mieć świadectwo. Teraz elektryk to elektryk, spalina to spalina. Chyba że się mylę i w dalszym ciągu obowiązuje zasada że uczysz się na 07 to tylko 07, a 09 już nie tkniesz bo nie masz papierów na nią.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 229 z 397 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 395, 396, 397  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl