a najciekawsze w Norymbergi wysiadło 68 osób z drugiej klasy
Co to ma do rzeczy? Ile wsiadło osób w Monachium? To jest równie ważne.
Darthlol napisał/a:
widzę, że mnóstwo osób się wypowiada, a nic o tym nie wie zostawię to bez komentarza
Dobrze, że na tym forum jest chociaż jedna taka światowa i wszystko wiedząca osoba.
Darthlol napisał/a:
poczekajmy na oficjalne stanowisko przewoźnika
Na tym bym zakończył, bo jeśli kolega nie pracuje w PIC, to wie tyle samo ile większość osób, czyli mało co jeśli chodzi o przyszły system sprzedaży. Skoro teraz nawet nie można kupić biletu na odległość poniżej 50 km, ani z przesiadką, to wg mnie porównywanie tego do systemu Deutsche Bahn jest trochę nie na miejscu. Ich strona to inna galaktyka.
tomeeek07, pomiary były jak najbardziej miarodajny, bo to było w niedziele, na trasie Monachium- Norymbergia dużo osób ma bilety okresowe bądź BahnCard 100, podróżują głownie w dni robocze i soboty, w niedziele sklepy są zamknięte i głównie spędza się czas z rodziną, a z rana lub wczesnym popołudniem idzie się do kościoła(Bawaria to bardzo katolicki region)
Cytat:
Co to ma do rzeczy? Ile wsiadło osób w Monachium? To jest równie ważne.
Pojemność ICE 3 generacji w zależności od wersji to 356-362, po drodze mój pociąg ICE nie zatrzymywał się na żadnej stacji np. w Ingolstadt (fabryka Audi).
Cytat:
Na tym bym zakończył, bo jeśli kolega nie pracuje w PIC, to wie tyle samo ile większość osób, czyli mało co jeśli chodzi o przyszły system sprzedaży. Skoro teraz nawet nie można kupić biletu na odległość poniżej 50 km, ani z przesiadką, to wg mnie porównywanie tego do systemu Deutsche Bahn jest trochę nie na miejscu. Ich strona to inna galaktyka.
Od grudnia te ograniczenia mają zostać zniesione!! Będzie można kupić bilety z przesiadką, międzynarodowe itp. Mają wprowadzić nowy system sprzedaży, nie pracuje w PKP IC, ale o systemach sprzedaży w środkach transportu zbiorowego wiem dużo bo o tym pisałem pracę licencjacką. Ocena dobry plus
Wyścig z czasem. Zaplecze serwisowe Pendolino niegotowe.
Trwają gorączkowe prace w bazach serwisowych PKP Intercity w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. Terminy trzeszczą, bo z pracami trzeba wyrobić się maksymalnie do grudnia, kiedy pociągi Pendolino mają wejść do eksploatacji.
Pendolino uzyska homologację i będzie mogło rozpędzić się do 250 kilometrów na godzinę. Jak dowiedział się reporter RMF Mariusz Piekarski, Urząd Transportu Kolejowego pozytywnie ocenia dokumentację, złożoną przez producenta pociągu i najpóźniej w ciągu dwóch tygodni wyda pozytywną decyzję homologacyjną.
Trwają gorączkowe prace w bazach serwisowych PKP Intercity w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. Terminy trzeszczą, bo z pracami trzeba wyrobić się maksymalnie do grudnia, kiedy pociągi Pendolino mają wejść do eksploatacji.
Tak z ciekawości jakie to gorączkowe prace trwają w Krakowie ?
Wie ktoś może ?
Bo ja z Krakowa jestem, tom ciekaw
Trwają gorączkowe prace w bazach serwisowych PKP Intercity w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. Terminy trzeszczą, bo z pracami trzeba wyrobić się maksymalnie do grudnia, kiedy pociągi Pendolino mają wejść do eksploatacji.
W Gdyni jest postanowione, dziobaki będą tymczasowo nocowały na cisowej.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Kary dla firmy Alstom są cały czas naliczane i będą wyegzekwowane - zapowiada Marcin Celejewski prezes PKP Intercity. - Sprawę oddamy do arbitrażu, żeby nie blokować płynnego wejścia projektu. Mam nadzieje ze niebawem Alstom dostanie homologację na pełną prędkość i będziemy jeździć Pendolino 250 km/h - dodaje.
Od grudnia będziemy jeździć pendolino. Średnia cena biletu nie będzie odbiegać od tej, jaką płacimy teraz w ekspresach InterCity, zapowiada "Rzeczpospolita".
Z Warszawy do Krakowa dojedziemy za 127 zł. Podobnej ceny można oczekiwać na trasie do Katowic. Podróż ze stolicy do Gdańska skróci się z 4 godzin i 12 minut do około 3 godzin, a pod koniec 2015 r. nawet do 2 godzin i 37 minut. Po zakończeniu remontu torów między Warszawą a Grodziskiem Mazowieckim pod Wawel dotrzemy w 2 godz. i 12 minut, a więc prawie o godzinę szybciej niż obecnie.
Atrakcyjność pendolino mają podnieść elastyczne ceny. Bilety kupione z wyprzedzeniem tygodniowym będą tańsze o 20 proc., a kupowane dwa tygodnie wcześniej - nawet o 30 proc. Najniższą stawką będzie 49 zł.
Pendolino zawiezie nas w trzy godziny ze stolicy do Gdańska. "To nie jest atrakcyjna oferta".
- Zawsze w przypadku pewnych inwestycji musi towarzyszyć im pytanie o zasadność i to, co może spowodować. Ja uważam, że może spowodować bankructwo przewoźnika - ocenił zakup Pendolino w TVN24 Biznes i Świat Czesław Warsewicz, były prezes PKP Intercity, a obecnie szef Blue Ocean Business Consulitng.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum