Frekwencja:
EIC Fredro do Wrocławia, 2 wagony 1 kl +bar+ 4 dwójki .
W całym pociągu w 1 kl 8 osób , w 2 kl 75 osób
EIC Kaszub do Gdyni , 2 wagony 1 kl + restauracja+ 4 dwójki .
W wagonach 1 klasy nie zauważyłem ani jednego pasażera , w dwójkach w sumie około 55 osób
EIC Fregata z Kołobrzegu i Olsztyna do Krakowa .Opóźniony 10 minu.t Zestawienie standardowe 4 * 2kl + bar + 3 * 1kl +2 * 2kl
Frekwencja: w części z Kołobrzegu pociąg odjechał zapełniony w 2 kl w okolo 30 % , w 1kl około 20 % , w części z Olsztyna 1kl brak pasażerów w 2kl zapełnienie około 20 %
EIC Górnik odjazd przeniesiony na 4 peron , wjechał zaraz za Fregatą i odjechał tez tuż za nią (2 minuty) później więc nie byłem w stanie policzyć pasażerów.Ale,na peronie nie było tłumów.
Kaszub frekwencja tragiczna , zważywszy , że po drodze jest jeszcze Bydgoszcz . Czarno widzę zapełnienie w soboty tylu Pendolino do Gdyni .
EIC Górnik do Warszawy, widziany na przelocie przez Katowice Załęże przed 8 rano, zestawienie:
EP09 - 020(białe malowanie) - 152A, 145Ab, restaur, 3 x Z2B, 111 Arow, 136A.
Jak zawsze przed Katowicami, pustki w Górniku, dosłownie garstka ludzi jedzie i dopiero w Katowicach skład sie zapełnia, choć ze względu na zbyt póżny przyjazd do Warszawy, coraz mniej pasażerów korzysta z tego niegdyś najpopularniejszego składu, obecnie z powodu remontów i kiepskich godzin bywa z tą frekwencją do Warszawy bardzo różnie.
sebek, widziałeś na Załężu, więc dokładnie nie wiesz, ile wsiadło osób w Katowicach,a obecnie "Górnik" odjeżdża o 7:55, natomiast przed 1 września odjeżdżał o 8:30. Teraz ma dobre połączenie na przesiadkę do Poznania o wiele szybciej przez Warszawę niż TLK-ą "Zefirem".
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Sobota, 6 wrzesień 2014, stacja Warszawa Wschodnia:
1. EIC "Kaszub" do Gdyni: EP09-030 + Z2A + restaurant + 144A + XB + Z2B + 136A. Na starcie w 2 klasie może z 10 osób, w jedynce nikogo.
2. EIC "Górnik" do Wrocławia i Bielska Białej: EP09-007 + wagony do WRocławia: Z2B + Z2B + 111Arow + XBNMg2 + Z2B + restaurant + 145Ab + 152Aa + wagony do Bielska Białej: Z1A + 136A + 136A-IC5.
3. EIC "Fredro" do Wrocławia: EP09-xxx + 139A-Op + Z2A + bar + Z2B + Z2B + Z2B + 111Arow.
4. EIC "Małopolska" z Gdyni i Olsztyna do Krakowa: EP09-005 +111Arow + 111Arow + 141A + 111Ay + bar + 140A + 140A + wagony z Olsztyna: 112Ag + 111A + 111Ay. Szkoda, że nie jeżdżą na tym składzie ładne wagony jak ostatnio na "Fregacie" kursowały. Bo jedynka z Olsztyna to najzwyklejsza jak na TLK można zobaczyć. Frekwencja spora, tradycyjnie większa w części z Gdyni, 2 klasa około 70-80%.
5. TLK "Nida" do Kielc: EP07-344 + 141A + 141A + 112Ar + 141A + 141A. Klasa 2 około 50%, klasa 1 pustki.
6. TLK "Polonez" do Terespola i Moskwy: EP09-028 + B(IC) + B + B(IC) + A + 4 wagony sypialne kolei rosyjskich do Moskwy: W wagonach komunikacji krajowej około 50%.
7. TLK "Wrocławianin" z Wrocławia: EP07-1029 + B(IC) + B/A + B(IC) + 141A + 112Ar + 141A. Na końcowej stacji około 15 osób wysiadło.
8. EIC "Sobieski" Z Wiednia: EP09-027 + 159A + Z1BBerl. + Z2B + restaurant + 139A-Op.
9. TLK "Kormoran" z Bielska Białej do Olsztyna: EU07-421 + B + A(IC) + B + B. Klasa 2 około 50-60%, klasa 1 kilka osób.
10. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-345 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. W wagonach komunikacji krajowej około 80% klasa 2 , klasa 1 z 10 osób.
07:54 - EP09-044 i EP09-022 z EIC Górnik relacji: Wrocław - Warszawa Wsch.
09:13 - EP07-339 z TLK Podlasiak relacji: Białystok - Szczecin
09:25 - 27WE-004 "Elf" jako pociąg SKM
09:30 - EP09-003 z EIC Sawa relacji: Kraków - Warszawa Wsch.
09:38 - EP07-1060 z TLK Kmicic relacji: Warszawa Wsch. - Katowice
09:45 - EP07-379 z TLK San relacji: Przemyśl - Bydgoszcz
09:54 - 35WE-003 "Impuls" jako pociąg SKM
10:00 - EN57-1908 i EN57-1907 jako pociąg KM
10:07 - EN57AKŁ-1226 jako interREGIO relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
10:13 - EP07-397 z TLK Baczyński relacji: Wrocław - Warszawa Wsch.
10:19 - EP09-039 z BWE / EN Jan Kiepura relacji: Berlin / Amsterdam - Warszawa Wsch.
10:29 - EP07-1007 z TLK Lublinianin relacji: Bydgoszcz - Lublin
10:37 - EP07-1018 z TLK Wrocławianin relacji: Warszawa Wsch. - Wrocław
10:47 - EP09-026 z EIC Słowacki relacji: Warszawa Wsch. - Poznań
10:53 - EP07-410 z TLK Chochoł relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
11:02 - EP09-034 z EIC Artus relacji: Warszawa Wsch. - Gdynia
11:11 - EN57-1813 jako pociąg KM
11:18 - EP09-044 i EP09-022 z EIC Ondraszek relacji: Warszawa Wsch. - Bielsko-Biała
11:31 - ER75-013 i ER75-001 "Flirt" jako pociąg KM
11:39 - EP09-008 z EIC Mickiewicz relacji: Warszawa Wsch. - Kraków
11:45 - EP09-014 z EIC Fregata relacji: Kraków - Kołobrzeg
11:56 - EN57-1338 jako iR Cisy relacji: Warszawa Zach. - Chełm
12:01 - 163 045-8 "Wanda" z iR Mewa relacji: Szczecin - Warszawa Wsch.
12:10 - EP07-385 z TLK Zamenhof relacji: Warszawa Wsch. - Katowice
12:19 - EP07-390 z TLK Łęcka relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
12:29 - EN76-011 "Elf" jako pociąg KM
12:36 - EP07-318 z TLK Sienkiewicz relacji: Kielce - Warszawa Zach.
12:45 - EP08-009 z TLK Skarbek relacji: Racibórz - Warszawa Wsch.
12:52 - EP08-013 z EIC Warmia relacji: Kraków / Warszawa Wsch. - Olsztyn
13:00 - EU44-004 z BWE relacji: Warszawa Wsch. - Berlin
13:09 - 163 021-9 "Małgosia" z iR Mewa relacji: Warszawa Wsch. - Szczecin
13:18 - EN57AKM-1643 i EN57AKM-1700 jako pociąg KM
13:28 - 2x 19WE jako pociąg SKM
13:39 - EP07-1043 z TLK San relacji: Bydgoszcz - Przemyśl
13:47 - EN57AKM-3003 jako interREGIO relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
13:55 - ED74-002 jako TLK Podlasie relacji: Terespol - Kutno
14:01 - EP07-411 z TLK Telimena relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
14:18 - EP07-1034 z TLK Podlasiak relacji: Szczecin - Białystok
14:28 - EU44-010 z BWE relacji: Berlin - Warszawa Wsch.
14:38 - EN57AKM-1636 i EN57AKM-1616 jako pociąg KM
14:45 - EP07-357 z EIC Warmia relacji: Olsztyn - Warszawa Wsch. / Kraków
14:50 - EP07-103 z TLK Kurpiński relacji: Warszawa Wsch. - Łódź Kaliska
15:00 - EP07-376 z TLK Nida relacji: Warszawa Zach. - Kielce
15:07 - EU07A-002 z EIC Fredro relacji: Warszawa Wsch. - Wrocław
15:19 - EU07-540 z TLK Kmicic relacji: Katowice - Warszawa Wsch.
15:26 - EP09-028 z EIC Kaszub relacji: Warszawa Wsch. - Gdynia
15:36 - EU47-009 z pociągiem KM Radomiak relacji: Warszawa Wsch. - Radom
15:43 - EP09-003 z EIC Krakus relacji: Warszawa Wsch. - Kraków
15:54 - EP09-007 z EIC Fregata relacji: Kołobrzeg - Kraków
16:01 - EP09-009 z EIC Górnik / Klimczok relacji: Warszawa Wsch. - Wrocław / Bielsko-Biała
Sobota, 6 wrzesień 2014, stacja Warszawa Wschodnia:
4. EIC "Małopolska" z Gdyni i Olsztyna do Krakowa: EP09-005 +111Arow + 111Arow + 141A + 111Ay + bar + 140A + 140A + wagony z Olsztyna: 112Ag + 111A + 111Ay. Szkoda, że nie jeżdżą na tym składzie ładne wagony jak ostatnio na "Fregacie" kursowały. Bo jedynka z Olsztyna to najzwyklejsza jak na TLK można zobaczyć. Frekwencja spora, tradycyjnie większa w części z Gdyni, 2 klasa około 70-80%.
Jechałem tym pociągiem następnego dnia, w niedzielę, do Gdyni (na czele EP09-004). Te 111 na dwójkach są fatalne. Brak klimy powoduje że przy ciepłej pogodzie podróż, to koszmar. Ludzie otwierają z konieczności okna i jest głośno, choć chłodniej. Nie wspomnę o stanie technicznym toalet, odpryskującej farbie, wodzie, która tryska z kranu zbyt silnym strumieniem i rozpryskuje się po podłodze, przez co mamy jeziorko już po kilku wizytach w WC. Skład na TLK, a nie na Ex.
Mimo wszystko w części gdyńskiej frekwencja świetna, ponad 3/4 zapełnienia. W jedynkach - pustki, może z 10 osób na dwa wagony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum