PRy mialy opublikowac nowy rozklad, przynajmniej tak podawal RK.
Wywalanie czegokolwiek z CMK oznaczac bedzie cofniecie sie o kilka lat kolei. Kolej wroci do czasow przed IR, kiedy PRy pokazaly, ze mozna jechac szybko i tanio. Wczesniej sam korzystalem z TLK wlokacych sie przez Kielce, Radom, dzieki PR juz nawet nie pamietam tej trasy, teraz bedzie nawet jeszcze gorzej, bo Radom-Warszawa jezdzi sie objazdem.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
A czy osoby, które twierdzą że IR Bolko i składy z PGZ będą jeździć przez Olkusz, mogą podać jakieś źródła? Z całym szacunkiem, ale jakoś jest to mało realne Smile
Cytat:
Bardzo dobrze postawione pytanie. Zastanawiam się czemu hanys nie podał źródła. Skoro wagony REGIOekspress przejmuje PR Poznań - obawiam się, po zmianie prezesa wygaszenia produktu interREGIO
1. Skoro CMK-a będzie zamknięta dla IR to trasa przez Olkusz, Jaworzno wydaje się być naturalna.
2. Przecież była już mowa o tym, że IR Bolko ma nie jechać na wagonach, ale na ED72 albo na SPOT. Tutaj przejęcie wagonów przez Poznań nic nie zmieni. Faktycznie jednak przez CMK nie pojedzie z IR niestety nic, także jeździmy IR Matejko półki jeszcze kursuje.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-09-2014, 15:07
Likwidacja IR-ów spowoduje kolejny odpływ ludzi od pociągów. Monopol dla IC nic jej nie pomoże- tylko zaszkodzi tej chorej spółce.. Przy chorych cenach biletów, braku sensownego systemu sprzedaży dynamicznej i zakupie urojonego pseudo -pendolino, od 2015 r. można się spodziewać kolejnego odpływu pasażerów, o jakieś 20-25 %. Nie wspominam o cenach w Warsie. Kawa 9-10 zł..... Jeśli Pendolino bilet będzie kosztował drożej niż ten w normalnych EIC, to życzę IC powodzenia w pozyskiwaniu klientów.
To nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem!!
Ludzie którzy twierdzą że to dobrze że są likwidowane pociągi dla normalnego Kowalskiego, są po prostu odcięci od rzeczywistości! Kolej kopie dla siebie grób, IC, PKP PL-ka
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-09-2014, 15:24
sheva17, a możesz podesłać jakiś link o tym, że na CMK będzie zablokowana dla wszystkiego oprócz poc. IC?
Rozumiem, że informacja o 2 parach [pociągów interREGIO Kraków - Warszawa jest już nieaktualna?
Skoro na CMK będzie V min 130 km/h - co stoi na przeszkodzie wynająć loki przez PRy?
Roman_Bukowno: jeśli pociągi PGZ pojadą przez Olkusz - wtedy mamy na naszej trasie na odcinku Bukowno - Sędziszów 2 pary pociągów więcej, a jeśli nie - to zostaje to samo dziadostwo co mamy dzisiaj
Jeżeli od grudnia pociągi TLK będą miały takie postoje jak w obecniej korekcie od października to ja nie mam słów. Karkonosze blisko 70 minut postoju, Hetman 40 min itd
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-09-2014, 19:05
tomasso86, wiesz że to mało realne? W Bolka jeszcze można uwierzyć
[ Dodano: 21-09-2014, 19:59 ]
Choć z drugiej strony kończą remontować to wąskie gardło między Sosnowcem Kazimierzem, a Dańdówką. Od grudnia będzie tam szlakowa do 70 (czyt. Siedemdziesiąt!!!) km/h
Likwidacja IR-ów spowoduje kolejny odpływ ludzi od pociągów. Monopol dla IC nic jej nie pomoże- tylko zaszkodzi tej chorej spółce..
Nikt IR nie likwliduje, wylatują te z CMK. Przez konkurencję autostrady A2 pozostawiono PR-y na linii do Poznania, pewna jest już Warta na ED72, zobaczymy co z Mewą i Portowcem...
Cytat:
Jeśli Pendolino bilet będzie kosztował drożej niż ten w normalnych EIC, to życzę IC powodzenia w pozyskiwaniu klientów.
Ale Pendolino to nie produkt dla przeciętnego Kowalskiego, kolej niestety nie będzie dostępna, przynajmniej na tej kluczowej linii, dla przeciętnego Kowalskiego. Schemat był prosty przyblokowano kasę z UE na modernizację siódemek PR-ów do Vmax 160 km/h, zapewne skończy się na modernie do 125 km/h, na to środki się znajdą . I mamy limit 130 km/h, to o czym pisano tu na forum, a także na innych forach branżowych jest niestety prawdą, takie ogranicznie jest przesądzone,kilka żródeł na to wskazuje. Ale to nie tylko kwestia IR, pamiętajmy że z CMK wylatują też towarówki i to jest dopiero ciekawe rozwiązanie.....PKP IC liczy, ze na CMK-a będzie jak kiedyś, jakieś szanse na to są, ale do tego potrzebny jest sensowny marketing.
Cytat:
sheva17, a możesz podesłać jakiś link o tym, że na CMK będzie zablokowana dla wszystkiego oprócz poc. IC?
Masz info o tym na kilku forach, potwierdza to też kilka źródeł wśród znanych mi osób, wygląda to niestety na pewnik. Na 100% potwierdzi się to rzecz jasna w momencie publikacji rozkładu, ale już oficjalnie rzecznik PR-ów mówił, że nic nie pojedzie na protezie, nie powiedział jeszcze że i na całej CMK-a ich nie będzie. Ty jednak powinieneś być zadowolony, IR Bolko szlakiem przez Olkusz jest już przyklepany i moim zdaniem nie jest to głupie rozwiązanie. Obecnie jeździ się głównie przez Zawiercie, a dlaczego kolej nie miałaby zawitać i do innych miejscowości? Obawiałem się wydłużenia czasu przejazdu, ale tu wykazano, że przez Jaworzno wcale nie będzie tak źle. Pozostaje kwestia obsługi, tutaj nie wiemy na 100% czy IR Bolko pojedzie na wagonach czy np. na ED72 albo na SPOT.
Cytat:
Skoro na CMK będzie V min 130 km/h - co stoi na przeszkodzie wynająć loki przez PRy?
Od kogo? Ministerstwo nie zgodziło się na modernizację loków PR-ów do 160 km/h, kasy na to nie dostali. Ktoś mnie może poprawi, ale wydaje mi się, że ostatecznie będą przystosowane do Vmax 125 km/h.
Cytat:
tomasso86, wiesz że to mało realne? W Bolka jeszcze można uwierzyć
Hahaha... . Trzeba będzie się z tą myślą oswoić . Oby tylko skomunikowali IR Bolko w Sędziszowie albo w Kozłowie z kiblem na Kraków i w Jaworznie np. z Orlikiem z Krakowa.
Cytat:
Tomek-Gliwice, chore ceny? Nie przesadzaj, podaj mi przewoźnika, który oferuje bezpośrednie połączenie za 29 zł z Przemyśla do Świnoujścia? Jest taki?
To jest dobra cena i słuszny kierunek. Drobna uwaga, tej relacji nie obsługuje nikt inny .
A PRy "czeszek sobie nie mogą wynają - jak z resztą już bywało?
W tym problem, że tych pod 160 km/h CD nie bardzo chcą im wynająć. A ponadto Malborasy idą do Wielkopolski, a pozostałe wagony są raczej pod Vmax 120 km/h, także sprawa jest złożona. Z tym 130 km/h wiedzieli co robią...Generalnie IR na dziś dzień nie ma na CMK-a wcale, nawet wyjątku dla Bolko nie będzie, a co tu mówić o relacji do stolicy...
Cytat:
Kolejna sprawa - wg Twoich źródeł te impulsy Kato - Kielce przez Olkiusz czy CMKę?
Tu muszę podpytać, ale mieliśmy już zdaje się wyraźną informację w tej sprawie ze strony urzędu marszałkowskiego. To oni te przewozy zlecają i oni też wybierają relację.
Przy czym od grudnia miedzy Warszawa a Krakowem nie pojada 3 planowane wczesniej pociagi ICow, blokowanie IR jest wiec czysta glupota - nie pojedzie IC to nikt nie pojedzie.
29 zl z Przemysla do Swinoujscia na siedzaco 22 godz, srednio zlotowka z hakiem za godzine;-)
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Przy czym od grudnia miedzy Warszawa a Krakowem nie pojada 3 planowane wczesniej pociagi ICow, blokowanie IR jest wiec czysta glupota - nie pojedzie IC to nikt nie pojedzie.
Będzie jak z przysłowiowym psem ogrodnika . Szkoda tylko kolejnej rzeszy osób, które odejdzie z polskiej kolei.
Czy to by znaczyło, ze planowane "Brzechwa" i 'Mazury" nie pojadą między Warszawą a Krakowem przez CMK. ?????
To już byłby idiotyzm w najgorszym wydaniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum