Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Zezłomowane lokomotywy mogły wracać tory
Autor Wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 26-09-2014, 13:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Konkretna modernizacja wraz z NG.lok ET22 jest oczywiście tańsza od zakupu nowego Dragona ale różnica z tego co mi wiadomo nie jest jakoś astronomicznie duża,tyle że chopie! ten Dragon dzięki temu że nie wymaga tak czestych przeglądów PK i PO a także jest mniej awaryjny bo nowocześniejszy,wykona w ciagu miesiąca,statystycznie tę samą robotę co 2 byki,czyli chyba ekonomia jest?


Przekonasz się jak ten Dragon będzie miał przeglądy duże i naprawy okresowe jaki jest bilans długoterminowy. Rzadko się psuje ale jak coś polegnie to już konkretnie kosztuje.
Nie jestem przeciwnikiem Dragona, ale chłopie, zdejmij różowe okulary Smile Rzeczywistość jest trochę bardziej brutalna. Język [/quote]
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 26-09-2014, 13:50    Odpowiedz z cytatem

[quote="Taurus"]
Cytat:
Przekonasz się jak ten Dragon będzie miał przeglądy duże i naprawy okresowe jaki jest bilans długoterminowy.

Ty byłeś u wróżki?Skąd wiesz takie rzeczy,to jest konstrukcyjnie nowa lok.i nikt tak naprawdę nie wie jeszcze jaki bedzie koszt jej serwisowania za X lat.Póki co nowy tabor podlega gwarancji.

Cytat:
Rzadko się psuje ale jak coś polegnie to już konkretnie kosztuje.



Być może,ale zarobek dzięki tej lok.też jest konkretny i jest z czego inwestować,pamiętajmy tez że jest to loko.wyprodukowane i skonstruowane w Polsce i przez polską firmę,zatem z częściami i dostępnością nie powinno być kłopotów-to tak w skrócie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 26-09-2014, 13:56    Odpowiedz z cytatem

Nie chadzam do wróżek, widziałem na przykładzie lokomotyw EuroSprinter Siemensa, bo to chyba podobna klasa przedziałów cenowych utrzymania i podzespołów. Chociaż Dragon ma do naprawy 2 silniki i zestawy więcej.
Myślisz że DB Schenker robi naprawy główne lokomotyw ET21 w Newagu bo tak sobie ubzdurali ?
Jeżeli komuś się wydaje że taka firma jak DB Schenker tego nie skalkulowała ekonomicznie to albo jest ignorantem albo niespełna rozumu.

Cytat:
Być może,ale zarobek dzięki tej lok.też jest konkretny i jest z czego inwestować,pamiętajmy tez że jest to loko.wyprodukowane i skonstruowane w Polsce i przez polską firmę,zatem z częściami i dostępnością nie powinno być kłopotów-to tak w skrócie...


Przewóz to przewóz, jak będę rozwoził pizzę to tyle samo ona będzie kosztować klienta czy ją przywiozę trabantem czy Audi A8. Co do części to akurat jesteś w błędzie. Produkcja rodzima to pudło, ramy, itp, cały osprzęt pneumatyczny maszyny elektryczne etc, to "zagramaniczna" produkcja Panie ! Newag je tylko wkłada w pudło, ta produkcja sama co w Bombardierach czy innych Siemensach, to tak w skrócie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 28-09-2014, 11:17    Odpowiedz z cytatem

[quote="Taurus"]
Cytat:
Nie chadzam do wróżek, widziałem na przykładzie lokomotyw EuroSprinter Siemensa, bo to chyba podobna klasa przedziałów cenowych utrzymania i podzespołów. Chociaż Dragon ma do naprawy 2 silniki i zestawy więcej.

Owszem ma dwa silniki więcej dzięki czemu więcej uciągnie a w związku z tym więcej zarobi,więc oso rwetes choopie?
[quote="Taurus"]
Cytat:
Myślisz że DB Schenker robi naprawy główne lokomotyw ET21 w Newagu bo tak sobie ubzdurali ?
Jeżeli komuś się wydaje że taka firma jak DB Schenker tego nie skalkulowała ekonomicznie to albo jest ignorantem albo niespełna rozumu.

Ale oso ci chodzi w kwestii tego wątku,jakiś dziwny jesteś Shocked
[quote="Taurus"]
Cytat:
Przewóz to przewóz, jak będę rozwoził pizzę to tyle samo ona będzie kosztować klienta czy ją przywiozę trabantem czy Audi A8.

I jednym i drugim pizze dowieziesz ale jak nie będziesz chciał kosztów przerzucić na klienta to zarobek na "frachcie" już ten sam nie będzie Wink Ponad to,jest to typowe porównanie z d**y wzięte.
[quote:="Taurus"]
Cytat:
Co do części to akurat jesteś w błędzie. Produkcja rodzima to pudło, ramy, itp, cały osprzęt pneumatyczny maszyny elektryczne etc, to "zagramaniczna" produkcja Panie ! Newag je tylko wkłada w pudło, ta produkcja sama co w Bombardierach czy innych Siemensach, to tak w skrócie...

Tak w skrócie to nie do końca ten osprzęt jest zagraniczny a wrecz odwrotnie,moze z wyj.elektroniki...

"We wrześniu 2006 podpisano umowę z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego na dofinansowanie projektu budowy nowej lokomotywy. Zdecydowano się na jednostkę dedykowaną ciężkim pociągom towarowym, a dodatkowo, ze względu na chęć umożliwienia eksploatacji lokomotywy na bardziej zużytych torowiskach, na konstrukcję 6 osiową. Projekt takiej lokomotywy został przygotowany przy współpracy producenta z EC Engineering i Instytutem Elektrotechniki. Silniki trakcyjne zostały zaprojektowane przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Maszyn Elektrycznych Komel a wykonane przez Zakład Maszyn Elektrycznych Emit"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Newag_Dragon
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 28-09-2014, 14:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Owszem ma dwa silniki więcej dzięki czemu więcej uciągnie a w związku z tym więcej zarobi,więc oso rwetes choopie?


Haha, to się ubawiłem. Czyli jak firma X kupi sobie Dragona to dostanie więcej za kontrakt z przewozu kontererów z punktu A do punktu B argumentując to że więcej uciągnie niż firma Y która posiada ET22 ?
Pokręcone to co piszesz.

Cytat:
Ale oso ci chodzi w kwestii tego wątku,jakiś dziwny jesteś


Jak to o co ? Przecież próbujesz wszystkim wmówić wręcz wprost odwrotnego ok kilku postów. Twierdziłeś że złom powinien znaleźć się na złomie a nie naprawie głównej, bo ekonomia itp...

Cytat:
I jednym i drugim pizze dowieziesz ale jak nie będziesz chciał kosztów przerzucić na klienta to zarobek na "frachcie" już ten sam nie będzie Wink Ponad to,jest to typowe porównanie z d**y wzięte.


Dlaczego ? Przecież tak samo jest na przykład z węglem, podpisujesz kontrakt i odbiorcę nie obchodzi czym ty to przewieziesz, masz to zrobić punktualnie a 90% opóźnień wynika nie z jakości taboru lecz PLKi i nadawcy.
I mam to tak zrobić aby ekpsloatacja taboru nie przekroczyła założeń pod ten konkretny kontrakt. Mam na tytm zarabiać a nie dokładać.

Każda firma sobie weryfikuje i wdraża swoją politykę taborową bez naszego udziału Smile i za kilka lat coś można będzie wywnioskować.
Ponieważ nie chcę już męczyć ewentualnych czytających, temat schodzi na boczne tory oraz widzę że ciężko pojąć ci pewne podstawy i kontynuujesz strzelanie do mnie ze ślepaków (tzn bez choćby prostych argumentów) - mówię PAS. Zdrówko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maruda Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014

PostWysłany: 29-09-2014, 07:25    Odpowiedz z cytatem

[quote="Taurus"]

Cytat:
Haha, to się ubawiłem. Czyli jak firma X kupi sobie Dragona to dostanie więcej za kontrakt z przewozu kontererów z punktu A do punktu B argumentując to że więcej uciągnie niż firma Y która posiada ET22 ?
Pokręcone to co piszesz.

Firma posiadająca"dragony"ma inną pozycję przetargową oraz nastawia się na inną specyfikę pracy i tak na zdrowy rozsądek nie będzie z tego powodu stawać do przetargu o przewóz kontenerów,bo tym"dragonem"to się nie kalkuluje.Ktoś kto ma"dragony"chce nimi ciągnąć duże brutta bo to jest typowy wół pociągowy mogący uciągnąc ponad 4000t.a składy kontenerowe to ok.1200t.
Cytat:
Jak to o co ? Przecież próbujesz wszystkim wmówić wręcz wprost odwrotnego ok kilku postów. Twierdziłeś że złom powinien znaleźć się na złomie a nie naprawie głównej, bo ekonomia itp...
Ponieważ nie chcę już męczyć ewentualnych czytających, temat schodzi na boczne tory oraz widzę że ciężko pojąć ci pewne podstawy i kontynuujesz strzelanie do mnie ze ślepaków (tzn bez choćby prostych argumentów) - mówię PAS. Zdrówko

Owszem tak twierdzę chodź tak naprawdę kontekst mojej wypowiedzi trochę inaczej wybrzmiewa,tyle że trzeba się naumić czytać ze zrozumieniem panie,ty natomiast twierdzisz że do usr..ej śmierci wozić towar należy 40-50 letnim złomem,który w normalnym kraju powinien być już żyletkami i nie chodzi tu o żywotność stali,ale o technologię.To nas różni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 29-09-2014, 20:28    Odpowiedz z cytatem

Tak to jest jeśli się nie pilnuje i nie ma kim pilnować bo nie zatrudnia się w PKP CARGO do kontroli wewnętrznej/audytu ludzi z doświadczeniem w kolejnictwie a zamiast tego bankowców, którzy o taborze nie mają pojęcia. A zajmują się w audycie przewracaniem cyferek w tabelkach z lewej na prawo a następnie z prawej na lewo i na odwrót, nie zauważając niegospodarności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl