Sprawdziłem jeszcze raz i przepraszam za błąd.
Faktcznie impulsy PGZ pojadą z Kielc do Katowic przez CMK.
Pojadą również z Kielc do Częstochowy, ale o tym pewnie wiecie.
Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-10-2014, 15:28
aso, A z jakim urzędem można konsultować rozkład przewoźnika IC? Bo sam przewoźnik nie raczy na pisma odpowiadać.
W moim piśmie nie miałem oczywiście uwag do PLK tylko do przewoźników, którzy z nieznanych mi i nie tylko mi powodów robią ze zgłoszonych i w jakiś sposób "klepniętych" rozkładów tajemnicę. Po części do urzędów marszałkowskich też.
No dobrze, ale o rozkładzie dowiadujemy się z różnych przecieków, np. wiemy już co pojedzie po CMK po informacji nt. pociągów zatrzymujących się w Opocznie. Gdybyśmy jednak rozkład znali wcześniej, wiele połączeń można poprawić, ale w szczególności zwrócić uwagę na skomunikowania.
Poprawiać r.j. to sobie możesz w kolejce PIKO. Aso wyaźne napisał z kim są konsultacje. Nie z "szarą masą" a z organizatorami. Wiesz co by było dyby mikolstwo chciało wnosić poprawki ? Byłby to niezły pretekt dla zatrudnienia kolejnych znajomych królika
A co pojedzie/nie pojedzie ( w tym po CMK) dowiemy się ( tzn. powinniśmy się dowiedzieć) niedlugo.
Wiem że kącik (nie)spełnionych życzeń jest tuż obok ale
maciekp napisał/a:
tlk POJEZIERZE Relacja Gdynia - Małkinia
to jakieś nieporozumienie. Na czas zamknięcia odcinka Białystok - Warszawa powinien moim zdaniem jeździć jakiś pociąg w dzień pomiędzy Warszawą i Katowicami, a w Polsce północnej NOCNY wariant "Rybaka" w godzinach:
Białystok 16.30 - Gdynia 0.30 - Szczecin 5.00
Szczecin 0.00 - Gdynia 04.30 - Białystok 12.30.
Czy JEZIORAK I SIELAWA codzienne kursy i czy tylko te dwa pociągi będą pojawiać się na trasie Iława-Toruń? Czy KORMORAN czy pojedzie trasą Nidzica, Działdowo i Warszawa Centr.?
aso, A z jakim urzędem można konsultować rozkład przewoźnika IC? Bo sam przewoźnik nie raczy na pisma odpowiadać.
Nie wiem co było w piśmie, ale większość przewoźników odpowiada na "normalne" pisma, zgodne z wymogami KPA. Natomiast jeżeli przewoźnik ewidentnie coś przewali, wówczas jest jeszcze UTK.
Ostatnio zmieniony przez aso dnia 01-10-2014, 22:03, w całości zmieniany 1 raz
Uważam, że pociągi finansowane z kasy podatników tj. regionalne i TLK-a powinny podlegać obowiązkowi konsultacji społecznych. Nie chodzi to o realizowanie wymysłów MK-olstwa, ale zgranie np. skomunikowań, niezachowanych często z braku wyobraźni.
Uważam, że pociągi finansowane z kasy podatników tj. regionalne i TLK-a powinny podlegać obowiązkowi konsultacji społecznych. Nie chodzi to o realizowanie wymysłów MK-olstwa, ale zgranie np. skomunikowań, niezachowanych często z braku wyobraźni.
Z braku wyobraźni, czy z uwarunkowań technicznych?
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-10-2014, 22:18
Jakie warunki techniczne nakazują odjazd ostatniego pociągu KŚ do Zwardonia o 23:00, czyli tej samej, o której wjeżdża do Katowic TLK Gwarek? Jak dla mnie brak wyobraźni. Takich sytuacji można by uniknąć.
Jakie warunki techniczne nakazują odjazd ostatniego pociągu KŚ do Zwardonia o 23:00, czyli tej samej, o której wjeżdża do Katowic TLK Gwarek? Jak dla mnie brak wyobraźni. Takich sytuacji można by uniknąć.
Tu zadziałał zdrowy rozsądek. Chcąc konsekwentnie zachowywać to skomunikowanie, w niektórych momentach ostatni pociąg do Żywca trzeba by opóźnić o ponad godzinę. Prawda, że wracający z II zmiany tylko o tym marzą? W RRJ skomunikowanie było, ale kolejne ZRJ nie pozwoliły go utrzymać. W którymś momencie faktycznie wyszły o tej samej minucie, ale to był czysty przypadek.
Miejmy nadzieje, że TLK "Sielawa" podobnie jak obecnie pojedzie do Wrocławia, bo inaczej Olsztyn nie miałby żadnego bezpośredniego pociągu z Wrocławiem. Wiem, że jest jeszcze IR "Mamry" ale wszyscy znamy miłość PLK i całego betonu do PR i ich pociągów Inter Regio, dlatego jego los też może być niepewny.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2014, 08:03
Cytat:
Miejmy nadzieje, że TLK "Sielawa" podobnie jak obecnie pojedzie do Wrocławia, bo inaczej Olsztyn nie miałby żadnego bezpośredniego pociągu z Wrocławiem. Wiem, że jest jeszcze IR "Mamry" ale wszyscy znamy miłość PLK i całego betonu do PR i ich pociągów Inter Regio, dlatego jego los też może być niepewny.
Sielawa do Wrocławia już nie jako grupa wagonów, ponoć Jeziorak codziennie a Mamry wskakują w jego terminy (to akurat mam na piśmie ale nie mogę ujawnić ze względu na dżentelmeńską umowę z ZZ )
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2014, 08:06
aso napisał/a:
dddbb napisał/a:
Jakie warunki techniczne nakazują odjazd ostatniego pociągu KŚ do Zwardonia o 23:00, czyli tej samej, o której wjeżdża do Katowic TLK Gwarek? Jak dla mnie brak wyobraźni. Takich sytuacji można by uniknąć.
Tu zadziałał zdrowy rozsądek. Chcąc konsekwentnie zachowywać to skomunikowanie, w niektórych momentach ostatni pociąg do Żywca trzeba by opóźnić o ponad godzinę. Prawda, że wracający z II zmiany tylko o tym marzą? W RRJ skomunikowanie było, ale kolejne ZRJ nie pozwoliły go utrzymać. W którymś momencie faktycznie wyszły o tej samej minucie, ale to był czysty przypadek.
Trochę odbiegliśmy od tematu, więc ostatni raz w tej sprawie. W tym wypadku wystarczyłoby przesunąć odjazd do Żywca o kilka minut, a nie godzinę. I dzięki temu "czystemu przypadkowi" będę musiał albo spędzić upojną noc na dworcu w Katowicach, albo wybrać inne rozwiązanie rezygnując z kolei. O to chodzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum