I stało się... Długo wyczekiwane przez niektórych zawirowania na stanowiskach kierowniczych w CT Dolnośląski stały się faktem.
Czyżby zmiany na stanowisku Dyrektora CT i zarządzanie zakładem przez człowieka z północy miały być początkiem końca CT Dolnośląski przekonamy się już niebawem .
A miało być tak pięknie niestety ale wyszło jak zwykle totalny chaos na stanowiskach pozostali naczelnicy którzy tworzą kolejną klikę związkową i rodzinną , ludzi znających się na swojej pracy zastępują miernymi ale wiernymi jedynemu słusznemu związkowi prym wiedzie chyba łączenie sekcji w Legnicy ,zastraszanie ludzi stało się tu normą niestety. Pozdrawiam
A tymczasem na własnym podwórku dzieją się ciekawe, ba dziwne nawet rzeczy. Oto bowiem mamy sytuację, że po umieszczeniu siedziby dyrekcji Zachodniego w Poznaniu - na 4 tamtejszych dyrektorów - 3 osoby są ze Szczecina w tym jedna ściągnięta z emerytury. Ja już naprawdę nic z tego nie rozumiem. Takie działania przeczą wszelkim zasadom logicznego myślenia i działania. Tak samo jak pierwotna decyzja.
Czyżby okazało się, że poznaniacy nie za bardzo się nadają ?
Nie wiem czemu się dziwicie?
Pupilka Pana JEn... wygryzie dla władzy każdego.
Dla forsy to ludzie Wszystko zrobią.
Knucie ze związkami itp.
wygryzie dla władzy każdego. Dla forsy to ludzie Wszystko zrobią.
Knucie ze związkami itp.
Myślę, że piszesz same bzdury i brednie wyssane z palca. Ta "pupilka" najpierw była odwołana ze stanowiska w trybie natychmiastowym po czym przeszła na emeryturę. Gdzie tu wygryzanie ?
Kolejne pudło to knucie ze związkowcami. Przynajmniej - jak wieść gminna niesie - jeśli chodzi o zwiącholi z Poznania. A to przecież teraz ci graja pierwsze skrzypce.
Coś tam Wiem, kilka lat codziennej styczności.
Bardziej obłudnego człowieka nie widziałam.
Ploty, spotkania, podlizywanie się władzy a w rzeczywistości obmawianie ich do Julka.
No i obżeranie się służbowymi cukierkami.
Zresztą szkoda mówić, jeszcze całe lata muszę wytrzymać.
Dokładnie rok temu na GPW pierwsze kroki postawiła spółka PKP Cargo. Kolejowy gigant, mimo udanego debiutu, na giełdzie jednak nie zachwyca. Według ekspertów podstawową bolączką kolei jest fakt, że transport szynowy jest zdecydowanie mniej konkurencyjny od drogowego.
Urząd Transportu Kolejowego podał, że w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy 2014 r. Grupa PKP Cargo miała 48,01 proc. udziału w rynku pod względem przewiezionej masy, notując wzrost o 0,28 p.p. w porównaniu do poprzedniego okresu. Wzrósł też udział Grupy pod względem pracy przewozowej – o 0,14 p.p. We wrześniu Grupa odnotowała najlepszy od początku roku wynik udziału w rynku pod względem masy, przekraczając poziom 50 proc. Łączna masa przewiezionych koleją towarów we wrześniu wzrosła o 2,3 proc., a praca przewozowa spadła o 3,0 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
W końcu potwierdzono w oficjalny sposób zostały niezdrowe plotki o PDO :http://www.wnp.pl/wiadomosci/238408.html
Ciekawie - zwłaszcza dla niektórych - brzmi wątek dotyczący osób uprawnionych do świadczeń przedemerytalnych w świetle dobrej kondycji finansowej.....Jak się tak głębiej zastanowić niektórym nawet może sie to opłacić...
Nie tylko na Grójeckiej (w W-wie) ale i w całym kraju. Co kilka lat powinna być rotacja. Zasiedziały, wypalony pracownik nie jest efektywny tak jak świeży, oczywiście pod warunkiem, że jest kompetentny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum