Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 03-11-2014, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Wrocławskie tramwaje są bardziej pojemne niż te malutkie SA135. Śmiech

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 03-11-2014, 21:16    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj 20.30 na Głównym
Szrenica - napełnienie maksymalne, pociąg z Kluczborka EN57- ok 130%, pewnie do Nadodrza - maksymalne, z Głogowa - EN57 ok. 130%, pewnie do Stadionu - maksymalne.


Ostatnio zmieniony przez ufoludek dnia 03-11-2014, 21:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-11-2014, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Wniosek z powyższego nasuwa się taki: UMWD musi przeprosić się z PR, natomiast KD muszą przyznać, że same sobie nie poradzą i powinny spowolnić ekspansję na kolejne linie kolejowe w regionie. Najpierw nowy tabor ilościowo i pojemnościowo dostosowany do rosnących potoków podróżnych, potem przejmowanie połączeń od PR. Nie odwrotnie, prezesie Rachwalski! Już dziś KD nie radzą sobie na linii E30, a od grudnia będzie jeszcze gorzej, gdy część kursów zaczną obsługiwać szynobusy (np. Wrocław-Zgorzelec).

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 03-11-2014, 23:07    Odpowiedz z cytatem

Pasażerowie powinni okrakiem stanąć - jedną nogą na peronie, drugą w jednostce i nie dopuścić do odjazdu tak skandalicznego składu, dopóki nie zostałby doczepiony drugi autobus. Koleje Dolnośląskie na serio zaczynają sobie pogrywać z pasażerami, a to jeszcze nigdy żadnemu przewoźnikowi na dobre nie wyszło!

@Pirat, odnośnie zamieszczonego przez Ciebie filmu - to już jest prawdziwy skandal.
Ja jestem załamany i serce mi pęka, gdy widzę co KD i UMWD wyprawiają z potencjałem wzrastającego zainteresowania koleją. Tylko ślepy głupiec nie zauważy, że ludzie chcą jeździć pociągami - trzeba im to tylko umożliwić! Za taką zbrodnię, która jest przedstawiona w filmie powyżej, ktoś powinien pójść siedzieć!

Musi być dokonany interwencyjny zakup taboru - zarówno elektrycznego jak i spalinowego - najlepiej z wolnej stopy, bez przetargu. Sam proces produkcyjny trwać będzie wystarczająco długo. Województwo Dolnośląskie jest jednym z bogatszych regionów w Polsce i nie uwierzę, że nie da rady wyasygnować odpowiedniej kwoty dla zaspokojenia tak ważnej społecznej potrzeby!
A jak nie, to wydzierżawić! Od Niemców, Czechów, Słowaków, czy obojętnie kogo - nie interesuje mnie to! Tylko aby więcej nie dochodziło do takich sytuacji!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-11-2014, 23:31    Odpowiedz z cytatem

voyager1231, najlepsze są najprostsze rozwiązania. Czyli: przekazanie części połączeń PR (taboru im nie brakuje) lub wynajęcie od PR kilku EZT-ów dla KD. Kilkoma Impulsami i zajeżdżanymi na śmierć techniczną szynobusami KD nic nie zwojują. Ludzie przewożeni jak sardynki i pozostawieni na peronach w końcu się wkurzą i oleją kolej, tak jak to już uczynili za hegemonii PR Wrocław:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=11573

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-11-2014, 17:35    Odpowiedz z cytatem

A co da oddanie połączeń PR-om na liniach niezelektryfikowanych, jak w tej spółce nie ma w ogóle taboru do obsługi takich połączeń?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 04-11-2014, 18:27    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000, a kto mówi o oddaniu PR linii niezelektryfikowanych, skoro rozchodzi się o EZT-y, których KD brakuje? Pirat chyba jasno i logiczne sformułował postulat. Decyzja należy do UMWD, a w tej kwestii pierwsze skrzypce grają panowie z IRiPK zatrudnieni na kierowniczych stanowiskach w UMWD i KD.

IRiPK już raz sobie nagrabił na Dolnym Śląsku i nie chciałabym krakać, że historia lubi się powtarzać. Przed paru laty kompletnie rozwalili ofertę na linii Wrocław - Zgorzelec, co spowodowało drastyczny spadek liczby przewiezionych pasażerów na Dolnym Śląsku (dane UTK). Teraz znów są problemy na tej samej linii, tym razem z "klęską urodzaju", której UWMD i KD nie potrafią bądź nie chcą ogarnąć. A podobne cyrki szykują się od 14 grudnia na linii Wrocław - Jelenia Góra.

Przecież nie może być tak, że ludzie z Malczyc czy Miękini jadąc do pracy i szkoły nie mają pewności czy wejdą do pociągu i dojadą na czas. A to już się dzieje - ludzie zostają na peronach! Niedawno sama ledwo wcisnęłam się do pociągu we Wrocławiu, a to była pierwsza stacja! Jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie zatrudnić upychaczy, jak w tokijskim metrze...

Ostrzegam panowie Zdanowski i Rachwalski - będziemy walić w UMWD i KD jak w bęben!

Przyszłość linii zgorzeleckiej (niewiele brakuje!):


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 04-11-2014, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Oddanie części kursów Przewozom Regionalnym w zasadzie przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego. Jak to nazwałaś "klęska urodzaju" wynika z jednego - na tory zostały wprowadzone nowoczesne, wygodne i szybkie pociągi. Z własnych obserwacji widzę, że ilość pasażerów wzrosła geometrycznie po wprowadzaniu Impulsów na 275.
I teraz chcecie znów cofnąć się o kilka lat i zafundować ludziom podróż w śmierdzącym kiblu - od czego ludzie wyraźnie się odzwyczaili. Jasne, rozumiem że teraz KD wozi ludzi w podłych warunkach. Ale myślą oni sobie "Co tam, że stoję, ważne że jadę szybko". Po zmianach natomiast będzie "Nie dość, że stoję, to jeszcze pociąg się wlecze!". To rozwiązanie, jeżeli byłoby wprowadzone, powinno mieć jedynie charakter tymczasowy. Jedynym rozwiązaniem jest zakup, leasing, dzierżawa lub wypożyczenie szybkich pociągów o standardzie Impulsa.

A ludzie jeździć chcą. Dla przykładu dane z dziś - 69526 - 1xEN57AL - 200%, 69528 - 2x36WEa - 150% w OBU składach, 69531 - 1x31WE - 150%, 69556 - 1xEN57AKD - 180%. A dziś był zwykły dzień...

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 04-11-2014, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I teraz chcecie znów cofnąć się o kilka lat i zafundować ludziom podróż w śmierdzącym kiblu - od czego ludzie wyraźnie się odzwyczaili


I co jeszcze? Śmierdzącym kiblu tak? Jednostki wystawiane Przez PR, zawsze są wysprzątane to bydło syf robi a potem płacz że brudno. W impulsie też się zdarza syf w zależności : im dalej od stacji początkowej i im więcej bydła na składzie tym brudniej.

W EN57 jest za to niezawodny kibel, nie do zdarcia , nie to co w impulsie czy szynobusie - WC DEFEKT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 04-11-2014, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Proszę cię Smile Napisałem o smrodzie, a nie o syfie, co nie jest tożsame. Paradoksalnie, najwięcej smrodu docierało do przestrzeni pasażerskiej właśnie z tak zachwalanej przez ciebie toalety - cudu techniki epoki słusznie minionej. Podróż w przedziale lub przedsionku w jej sąsiedztwie niejednokrotnie do najprzyjemniejszych nie należała.
Poza tym smród jest tylko jednym minusem. Jest wiele innych (np. prędkość).

WC DEFEKT? Podziękuj temu samemu bydłu, które pcha do muszli śmieci, podpaski, ręczniki papierowe itp powodując ich uszkodzenie.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 04-11-2014, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się, że na wzrost liczby podróżnych na linii Wrocław-Legnica-Zgorzelec miał wpływ zakup nowego taboru oraz atrakcyjny czas przejazdu, ale jeśli przez jakiś czas (do momentu kiedy KD będzie miało odpowiednią liczbę taboru) na pojedynczych szczytowych kursach wrócimy do kibelków od PR to przecież nagle ludzie nie rzucą pociągów i nie przesiądą się z powrotem na samochody.
Jeśli KD nie może wystawić podwójnych składów to niech pomiędzy impulsami (tylko w porach szczytowych) jeździ jakiś kibelek PR. Jak już komuś wybitnie będzie przeszkadzał jego "komfort" to niech sobie poczeka 20 min. na pociąg KD.
Jeśli nie ma pieniędzy na codzienne (dodatkowe) połączenie szczytowe to niech chociaż przy okazji piątków i długich weekendów taki pociąg kursuje.

[ Dodano: 07-11-2014, 18:36 ]
Dobrze, że dzisiaj na pociągu rel. Wrocław (15.43) - Lubań Śl. jechały dwie jednostki EN57, bo frekwencja przed długim weekendem była grubo ponad 100%. Czyli w obu jednostkach wszystkie miejsca siedzące zajęte, a sporo osób stało także w przedsionkach. Zazwyczaj na tym pociągu jeździe jeden EN57, więc lepiej sobie nie wyobrażać jak to by wyglądało dzisiaj.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Romario997 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-11-2014, 22:08    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
Oddanie części kursów Przewozom Regionalnym w zasadzie przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego. Jak to nazwałaś "klęska urodzaju" wynika z jednego - na tory zostały wprowadzone nowoczesne, wygodne i szybkie pociągi. Z własnych obserwacji widzę, że ilość pasażerów wzrosła geometrycznie po wprowadzaniu Impulsów na 275.


To ma pewien związek, ale raczej niewielki, o czym poniżej.

voyager1231 napisał/a:
I teraz chcecie znów cofnąć się o kilka lat i zafundować ludziom podróż w śmierdzącym kiblu - od czego ludzie wyraźnie się odzwyczaili. Jasne, rozumiem że teraz KD wozi ludzi w podłych warunkach. Ale myślą oni sobie "Co tam, że stoję, ważne że jadę szybko". Po zmianach natomiast będzie "Nie dość, że stoję, to jeszcze pociąg się wlecze!". To rozwiązanie, jeżeli byłoby wprowadzone, powinno mieć jedynie charakter tymczasowy. Jedynym rozwiązaniem jest zakup, leasing, dzierżawa lub wypożyczenie szybkich pociągów o standardzie Impulsa.


Chyba raczysz żartować. Ludzie będą rezygnować dopóki koleje dziadowskie nie będą w stanie sprostać zapotrzebowaniu. A oczywistą bzdurą jest teoria zwielokrotniania się liczby podróżnych tylko z powodu wprowadzeniu nowego taboru. Ma to swój udział, ale z pewnością dużo ważniejszym jest skracający się czas przejazdu (powodowany głównie dzięki poprawie infrastruktury). Impuls (czy cokolwiek innego, nowego) wcale nie jest do tego NIEZBĘDNIE konieczny (zwłaszcza, że wielokrotnie się zdarzało, iż jechał mocno opóźniony, ponieważ przewoźnik nie potrafił zapewnić dwuosobowej obsługi). To przyciągnie niektórych, ale po przejażdżce SUPERHIPERNOWOCZESNYM POCIĄGIEM z "tyłkiem stojącego przy głowie" lub "ściśnięty w (jak w tramwaju) ponad wszelką miarę, przygnieciony grubej baby ciężarem" normalny człowiek mający alternatywę, więcej tego już nie spróbuje.

A jeśli ja mam wąchać śmierdzącego współpasażera w zadusznym "impulsie" (gdzie klimatyzacja nie wyrabia przy takiej liczbie pasażerów a okna nie ma jak fizycznie otworzyć) zamiast jechać na siedząco w 2xEN57/71 to... wybieram samochód. I dopóki koleje dziadowskie wespół z organizatorem przewozów tego nie zrozumieją tego nie zmienię.

Poza tym sam sobie odpowiedz na pytanie - czy wprowadzenie "nowoczesnych, klimatyzowanych szynobusów" na linie podsudecką spowodowało teraz czy kilka lat temu nagły, geometryczny wzrost pasażerów? Zdecydowanie nie. Na samej relacji Świdnica - Wrocław głównym motorem są jeżdżący na dotowanych politycznie "darmobiletach" oraz studenciaki jeżdżące za półdarmo w okolicach weekendów. W normalne dni tygodnia wielkiej tragedii nikt tutaj raczej nie zgłasza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-11-2014, 22:23   

Z tego co piszecie, nasuwa się jeden wniosek. Wstrzymać się z przejęciem przez Koleje Dolnośląskie linii 274, a pozyskanym nowym taborem wzmocnić połączenia do Legnicy i Węglińca. Myślę że pożytek byłby z tego większy. Na 274 nie ma aż tak wysokich szlakowych, więc czas przejazdu Impulsem nie będzie wiele krótszy od EN57, więc przynajmniej na razie obsługa tej linii może pozostać w obsłudze Przewozów Regionalnych. Za to ludzie korzystający z pociągów w kierunku Legnicy mogli by podróżować nie tylko szybko, ale także wygodnie. Dopiero po pozyskaniu na tyle taboru, żeby długość pociągów mogła być proporcjonalna do potrzeb, Koleje Dolnośląskie mogłyby myśleć o przejmowaniu kolejnych linii w regionie.
Powrót do góry

Romario997 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-11-2014, 23:01    Odpowiedz z cytatem

Ale my sobie możemy pisać. Miłościwie nam panujący już jakiś czas temu zdecydowali że tylko oni mają rację i pomysł na sukces, zatem będzie tak jak twierdzą i osobiście uważają (ewentualnie być może zlecili opracowanko jakiejś firemce żeby podeprzeć znanymi nazwiskami swoje wydumane tezy). Klamka zapadła i kolejna pokraczna obsługa czeka nas od połowy grudnia na kolejnych połączeniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Robcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-11-2014, 23:09    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec, Romario997, proszę trzymać się tematu, bo administrator i moderator będzie usuwał wasze posty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 113 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl