Teraz to już zaczynasz opowiadac bajki jaką konkurencją kto chce jeżdzić i kiedy złorzył stosowny wniosek do UTK bo chyba nie myślisz o tej parodii z Leo które nie potrafi dokumentów wypełnić. A konkurencja prosze bardzo prze pendolino wszystko inne będzie poprostu śmieszne.
Pendolino półki co jest śmieszne. Jeżeli było tak dobrze to dlaczego tak obawiano się Czechów ? Poza tym IR to dla PKP śmiertelny wróg, Pendolino tu nic nie zmieni, będzie za drogie dla przeciętnego pasażera, a biznes wybrał już samoloty. Nie jest takie pewnie, że wróci do PKP IC, czasy przejazdu Pendolino nie będą niestety atrakcyjne.
Cytat:
I co do ścisłości dawno już nie pracuje w IC bo tak słabo płacą zostali już chyba tylko w wieku przedemerytalnym paru ideowców a reszta to pachołki z układów które nic nie potrafią i nikt inny ich nie zatrudni. Kto cokolwiek umie albo chce sie nauczyc dawno od nich ucekł
Co to dodać?
Cytat:
Teraz to już zaczynasz opowiadac bajki jaką konkurencją kto chce jeżdzić i kiedy złorzył stosowny wniosek do UTK bo chyba nie myślisz o tej parodii z Leo które nie potrafi dokumentów wypełnić. A konkurencja prosze bardzo prze pendolino wszystko inne będzie poprostu śmieszne.
Ty chyba nie jezdzisz za dużo EIC to nie widzisz kto jezdzi w tych pociągach. Gdy pracowałem w Warszawie to sporo się najezdziłem tymi pociągami i biznesmenów jest sporo politycy ludzie widywani w telewizji aktorzy także nie wiem po czym wnosisz że biznes wybrał samoloty. Może taki Czarnecki tak bo ma własny samolot ale jego pracownicy to już nie bardzo. Wsiadam do metra dojerzdzam na centralny wsiadam do pociągu i za 2 godziny i pare minut jestem w Krakowie tak będzie z pendolino kto to przebije i czym ??
A co do czechów to nit się ich nie boi bo mają 5 flirtów i wszystko w temacie w Czechach Leo zamiast konkurować prubuje za pomoca urzedników zmusić CD do podwyrzki cen biletów tacy własnie sa ci twoji prywaciarze jak przyjdzie co do czego.
I musisz to zrozumiec pociągi dalekobierzne nie są dla najbiedniejszych bo warzne ale ludzi jest nie tylko czas ale też towarzystwo cena w EIC skutecznie odstrasz różnej masci łazengów i meneli i to sie ceni.
Dla biednych jest PB i to dobrze.
Gdy pracowałem w Warszawie to sporo się najezdziłem tymi pociągami i biznesmenów jest sporo politycy ludzie widywani w telewizji aktorzy także nie wiem po czym wnosisz że biznes wybrał samoloty.
Tak BTW - kolega chyba nie leciał samolotem krajowym...
Cytat:
I musisz to zrozumiec pociągi dalekobierzne nie są dla najbiedniejszych bo warzne ale ludzi jest nie tylko czas ale też towarzystwo cena w EIC skutecznie odstrasz różnej masci łazengów i meneli i to sie ceni.
Dla biednych jest PB i to dobrze.
Problem w tym że do pociągu, np. między dworcem Wschodnim, a Zachodnim w Warszawie zawsze może wsiąść jakiś np. żebrak.
W pierwszej połowie roku PKP Intercity straciły 2 miliony 800 tysięcy pasażerów. W porównaniu z ubiegłym rokiem, do pociągów PKP IC wsiadło w tym samym czasie 20 procent mniej osób. Przewoźnik twierdzi, że nie jest tak źle, bo wpływy z biletów spadały wolniej - tylko o 9 procent.
A beton PKP Intercity dziwi się, że naród polubił konkurencyjne, tanie interREGIO, zaś garstka nawiedzonych mikoli domaga się, aby po CMK jeździły tylko najdroższe pociągi EIC, na które stać tylko biznes i ponadprzeciętnie zarabiających Polaków.
W pierwszej połowie tego roku PKP Intercity straciło 2,8 mln pasażerów, natomiast w ubiegłym roku przewoźnik stracił 4,5 mln pasażerów. Jeżeli ten trend utrzyma się przez cały rok 2014 to z usług PKP Intercity może zrezygnować w sumie 5-6 mln pasażerów.
Kiedy zarząd PKP Intercity poda się do dymisji? Sądząc po "sukcesach" narodowego przewoźnika, który chce być określany mianem "flagowego okrętu Grupy PKP" (chyba w roli Titanica!) można założyć, że łapanka na Dworcu Centralnym pozwoliłaby sformułować lepszy zarząd PKP Intercity, niż obecny pod wodzą imć Celejewskiego...
Victoria, pasażerowie nie chcą dostosować się do kolejarzy i oto skutki. W PKP IC wszystko idzie zgodnie z planem i w myśl betonowo-kolejarskiej zasady: pasażer to wróg.
A tak w ogóle to w I połowie br. PKP IC straciło nie 2,8 mln pasażerów ale 3 mln wg danych UTK. To spadek o 19,8% - chyba rekord w skali świata!
Kwiaty dla prezesa Celejewskiego!
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
To nie tylko betony.
Parę miesięcy temu jeden z młodych IC-kowych jajogłowych obwieścił, że właśnie odbijają się od dna i teraz to już będzie tylko lepiej.
Niestety, chyba za mocno o nie główką walnął.
Skutek, objaw (jeden z wielu, oczywiście)?
Codziennie wracam z pracy TLK, na który do początku wakacji notorycznie miejscówki kończą się na długo przed odjazdem ze stacji początkowej.
Ale zeby k ..- .-. wa doczepili jakiś wagon - nie.
Bo nie.
I co takim bałwanom zrobić?
16.35 Ajne klajne apdejt.
A jednak doczepili!!!
Wprawdzie podsył, wprawdzie bez miejscówek, wprawdzie o jego istnieniu, tych upartych, co to na złość, na stojąco, ale i tak pojadą (bo muszą?), informuje dopiero drużyna konduktorska, ale zawsze.
PS.: Choroba - i jest problem - to Wasze forum chyba rzeczywiście jest na podsłuchu.
Uważajcie - nie wiadomo co mają na taśmach.
W tym roku pasażerów kolei jako takiej nie przybywa. Gdy przyjrzymy się sprawie dokładniej to zobaczymy jednak, że statystki w dół ciągnie PKP Intercity i w mniejszym stopniu Przewozy Regionalne. Operatorzy aglomeracyjni przyciągają coraz więcej pasażerów.
Jak likwiduje się połączenia którymi ludzie od lat nastu dojeżdżali do pracy, szkoły, to nic dziwnego że coraz mniej pasażerów. Na samych wycieczkach, itp., się nie zarobi.
I wbrew temu co można by sądzić, to nie tylko ludzie bez samochodu pociągami jeździli, chcą jeździć.
Urząd Transportu Kolejowego opublikował dane przewozowe za sierpień tego roku. Wakacje nie przyniosły jednak większych zmian w przewozach pasażerskich. PKP Intercity nadal traci podróżnych.
We wrześniu 2014 roku przewoźnicy kolejowi przewieźli 1290,16 mln pasażerów. To znaczny spadek w porównaniu z miesiącami wakacyjnymi, ale także w zestawieniu z poprzednimi okresami. W porównaniu z rokiem 2013 zanotowano spadek o 5,44%.
PKP Intercity w dalszym ciągu traci pasażerów. – Jednym z powodów są czynniki niezawinione przez PKP Intercity, czyli duży natłok robót kolejowych na infrastrukturze. Po połowie przyszłego roku będzie już lepiej – mówi w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym” Zbigniew Klepacki, wiceminister infrastruktury i rozwoju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum