jajo31, Chyba puścić. I miasta piszemy z wielkiej litery... na końcu zdania zawsze kropka. Jezu, ludzie wstyd, by Polak robił takie byki i nie znał znaków interpunkcyjnych w swoim ojczystym języku!
Teraz widzę. Sprawdzałem dla Zatora - taka miejscowość nie istnieje ani w tabelach ani w Sitkolu (w Sitkolu to w ogóle połączenia nie ma). Zakładając, że skład nie "przefruwa" ze Skawiny do Oświęcimia, musi tamtędy jechać, ale czy się zatrzymuje?
No w Zatorze już mógłby stawać...
Najdziwniejszy w tym pociągu do Ostrawy jest postój na przystanku Zabrzeg o 20:01. Co to ma być?
A przez stację Brzeszcze-Jawiszowice przejeżdża bez zatrzymania z zawrotną prędkością 30 km/h. Kto układał ten rozkład?
A przez stację Brzeszcze-Jawiszowice przejeżdża bez zatrzymania z zawrotną prędkością 30 km/h. Kto układał ten rozkład?
Ja.
Postoje na odcinku polskim:
Kraków Płaszów
Kraków Łagiewniki
Skawina
Brzeźnica (od 15.III)
Spytkowice Kępki (od 15.III)
Spytkowice
Zator
Oświęcim
Brzeszcze Jawiszowice (od 15.III)
Czechowice Dziedzice
Zabrzeg
Chybie Zebrzydowice
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-11-2014, 10:33
Się znaczy - pociąg pojedzie? Jako Regio czy InterRegio?
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-11-2014, 10:46
Na plakacie dla stacji Kraków Główny jest tak trochę dziwnie wpisany, bo numer pociągu i kategoria (IR) jest na czerwono, a sam rozkład na czarno. Natomiast w tabeli SRJ jest wpisany na czerwono jako IR na odc. Kraków Gł. - Zebrzydowice.
Moim skromnym zdaniem ten pociąg miałby o wiele większy sens i potencjał gdyby z Krakowa do Ostravy wyjeżdżał rano, a wracał wieczorem i jechał przez Kalwarię - Wadowice - Bielsko Białą. Wówczas byłby to dobry pociąg na jednodniowy wypad do Czech, a także w polskie Beskidy. Czesi by stratni nie byli, bo w odwrotnej kolejności jeździ "Silesia".
W zastępstwie za nie które pendolino pojadą "zwykłe" wagonowe EIC (Express InterCity). I przy tych EIC za pendolino pojawiły się nazwy pociągów. Aktualizacja rozkładu z dnia 17.11.2014 ze strony http://rozklad.plk-sa.pl/plakaty W załączniku przykładowy plakatowy rozkład jazdy dla stacji Iława Główna.
Niektóre nazwy nowe, ale większość utrzymana z tego i poprzednich rozkładów:
Katowice - Gdynia, EIC Stanisław Wysocki(6.44) i EIC Eugeniusz Kwiatkowski(14.44)
Katowice - Warszawa, EIC Korfanty(11.44), Warszawa - Katowice(7.50)
Gdynia - Kraków po 11 EIC Norwid, z Krakowa powrotnie po 18.00
Warszawa - Gdynia 6.35 EIC Neptun i powrotnie jako ostatni do Warszawy ok.19.45 z Gdańska
Warszawa - Kraków 15.35 EIC Sawa i powrotnie z Krakowa po 19
Warszawa - Wrocław 6.20 EIC Słowacki i po 11 z Wrocławia powrót
Wrocław - Warszawa EIC Odra po 5 z Wrocławia i powrotnie z Warszawy o 18.20
[ Dodano: 18-11-2014, 17:01 ]
Oczywiście jest jeden błąd na stronach PLK, z Katowic do Warszawy dwa pociągi o tej samej nazwie, być może zmienią to lada dzień:
11.44 EIC Korfanty i 17.32 TLK Korfanty
@sebek, to ciekawe, w wyszukiwarce na intercity.pl 7104 "Paderewski" widnieje jako "Słowacki" Ogólnie zastanawia mnie czemu Paderewski kursuje tylko do Warszawy, a Kiliński i Paderewski do Poznania są wpisane dopiero od marca
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-11-2014, 08:07
Rozkładowiec napisał/a:
Na plakacie dla stacji Kraków Główny jest tak trochę dziwnie wpisany, bo numer pociągu i kategoria (IR) jest na czerwono, a sam rozkład na czarno. Natomiast w tabeli SRJ jest wpisany na czerwono jako IR na odc. Kraków Gł. - Zebrzydowice.
Z PR dostałem informację, że pociąg po polskiej stronie pojedzie jaki IR. Pojedzie ... jeśli ministerstwo da dotację. O tych dotacjach to oni decydują 13 grudnia?
Rozkład jazdy 2014/15 opublikowany na stronach PLK zmienny jest... od grudnia intercity likwiduje ostatni pociąg dalekobieżny na Podlasie, który jedzie dalej niż do Białegostoku. Od 14 grudnia znika Hańcza czyli ostatni pociąg TLK do Suwałk (teoretycznie ma wrócić od 15 marca, ale ciężko w to uwierzyć). Jest to sytuacja, w której pierwszy raz od kilkudziesięciu (?) lat nie będzie pociągu dalekobieżnego na północno-wschodnie Podlasie.
Wszyscy obecnie mówią i piszą o pendolino... a tym samym czasie kolejny region Polski jest odcinany od pociągów dalekobieżnych. Tak jakby ludzie z Podlasia nie płacili podatków, z których póżniej IC dostaje dotacje.
Ale może po kolei....Ic zapewne będzie się tłumaczyć niską frekwencją po zamknięciu linii nr 6. Tylko, że np. pasażerowie z Białegostoku dostali bilet relacyjny w cenie 30 zł i masę dodatkowych autobusów. A co dostali podróżni, gdzie jedynym pociągiem w kierunku Warszawy jest Hańcza? Dostali nic... Zabrano im nawet możliwość zakupu biletu przez internet. Więc jednocześnie zabrano ludziom dostęp do jakichkolwiek ofert promocyjnych np. weekendowa biletomania czy oferta wcześniej, tam gdzie nie ma kas biletowych...
Ale o tym panie Szopowska i Czemerajda zapewne nie wspomną..
W opublikowanej w piątek, 21 listopada br. przez PKP Polskie Linie Kolejowe aktualizacji plakatowego i sieciowego rozkładu jazdy pociągów pasażerskich 2014/2015, ważnego od 14.12.2014 roku pociąg TLK „Hańcza” kursujący dotychczas w relacji Warszawa Centralna – Suwałki – Warszawa Centralna, ma zostać skrócony do Białegostoku.
MIR PKP IC nie żałuje setek milionów, za to na wazne połączenie Poznań -Frankfrurt uruchamiane przez PR-y kasę zabiera. i likwidacja od przyszłego roku.
Ja się pytam MIRU- a od czego jest PKP IC , od brania dotacji tylko?? Bo jakoś z przewozem pasażerów na wielu odcinkach mają powazny problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum