Kpina z ludzi. Kto tam jest odpowiedzialny za obsluge IT? Zdzichu z Wąchocka? Cała noc to dla nich mało, teraz będą przedłużać. Mieli kilkanaście miesięcy na testy, a w dniu uruchomienia nagle pojawiły się jakieś problemy.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Czy ktoś przejrzał fantastyczny nowy cennik IC, szczególnie w sekcji EIP? Oto kwiatki: z Opola do Częstochowy Stradom cena bazowa wynosi 48 PLN (odległość 92 km). Z Opola do Wrocławia cena bazowa to 81 PLN (odległość 81 km). Widocznie zakładają że będziemy jeździć na pielgrzymki do Częstochowy i dziękować na kolanach za wspaniałomyślność zarządu PKP IC Jeszcze jeden kwiatek: cena bazowa za bilet EIP do Gliwic z Opola to 189 PLN. Jedziemy przez Lubliniec, Częstochowę Stradom, Warszawę Zachodnią, Włoszczowę Północ, Sosnowiec Główny, Katowice i Zabrze. Od tej ceny pewnie wspaniałe upusty koszyczkowe
andrzej_sz, nie widzę sensu w Twojej wypowiedzi i prezentowania takich kwiatków jak dojazd z opola do gliwic. IC nie prowadzi takich połączeń przy pomocy Pendolino (co idzie logicznie wywnioskować chociażby patrząc na to, jakie linie obsługują Pendo). Zapewne są inne połączenia innych przewoźników, które Ciebie mogą zainteresować.
Szukanie dziury w całym, ot co. Byleby dopier***ić tej spółce.
Hapek, to po co takie rzeczy wprowadzają do cennika? Ciekawe że nie skomentowałeś tego co napisałem na początku. Ot szukasz dziury sam. A firmie należy się masę batów i krytyki za to co robi z tak wielkim projektem. NIEKOMPETENCJA i tyle. Pozwalniali specjalistów a zatrudnili przyjaciół królika, licząc że będzie ok i efekty już widać.
W nocy z soboty na niedzielę rozpoczęła się sprzedaż biletów na Pendolino. Biletów nie można na razie kupić przez internet oraz w automatach biletowych. PKP Intercity potwierdza, że w Szczecinie pojawił się również problem z zakupem biletów w kasach stacjonarnych.
Parodia. Pogodziłem się z opóźnieniem, ale myślałem że będzie ono najwyżej kilku godzinne. Obecna sytuacja przekracza moje zdolności poznawcze. Wysiłki Szopowskiej i Czemerejdy mające na celu ocieplenie wizerunku przewoźnika i zachęcenie do podróżowania Pendolino zostały zniweczone. Wszystkie ogólnokrajowe media wypominają PICowi tą klapę, bo dziś z wiadomych przyczyn nie mogą mówić o polityce...
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
andrzej_sz, Hapek, Wprowadzenie biletów relacyjnych pokazuje degrengoladę polskiej kolei w wykonaniu firmy IC - wszystkie pociągi wyższej kategorii jadą do i z Warszawy, naszego pępka świata. Więc jeśli chcesz się przejechać z Poznania do Wrocławia, z Krakowa do Katowic, czy też właśnie z Gliwic do Opola (połączonych pięknie zmodernizowaną trasą), to musisz jechać przez Warszawę. Może kiedyś IC ujawni statystyki ile biletów na takich relacjach sprzedała
andrzej_sz, Hapek, Wprowadzenie biletów relacyjnych pokazuje degrengoladę polskiej kolei w wykonaniu firmy IC - wszystkie pociągi wyższej kategorii jadą do i z Warszawy, naszego pępka świata. Więc jeśli chcesz się przejechać z Poznania do Wrocławia, z Krakowa do Katowic, czy też właśnie z Gliwic do Opola (połączonych pięknie zmodernizowaną trasą), to musisz jechać przez Warszawę. Może kiedyś IC ujawni statystyki ile biletów na takich relacjach sprzedała
Przepraszam bardzo. Ale jeśli możesz się przesiąść we Warszawie to masz przejazd tam i z powrotem 2x taniej. Jedziesz z Katowic rano do Warszawy. Wieczorem Warszawa - Opole. Tylko parę groszy musisz dopłacić za Opole-Katowice.
– Nie dlatego, że w połowie grudnia nowe pociągi mogą zamarznąć albo że przez pewien czas nie można kupić biletów przez internet (choć oczywiście wpadka wizerunkowa z biletami jest koszmarna). Stać się tak może, jeśli na stacjach węzłowych nie będzie skomunikowań, a pociągi przejeżdżające przez Warszawę nie będą czyszczone – pisze Paweł Rydzyński, dziennikarz „RK”.
Za Pendolino przepłaciliśmy ponad 250 mln zł. Dotacja z Unii będzie niższa.
Polska przepłaciła za Pendolino - przyznaje już nawet Komisja Europejska, która po raz kolejny obniżyła kwotę dofinansowania do kupowanych przez PKP Intercity składów. Uznała, że niepotrzebnie zdecydowaliśmy się na superszybkie pociągi, które nie będą miały gdzie się rozpędzić - dowiedział się Biztok.pl.
Najpierw miało być 200 mln euro, potem 88 mln. Skończy się na... 74 mln euro - takie dofinansowanie przyznała Komisja Europejska na zakup Pendolino. PKP Intercity wnioskowało - i przez ostatni rok mówiło - o dofinansowaniu rzędu ok. 22 proc. ceny taboru,
Kwota 74 mln euro to jednak zaledwie 18,5 proc. kontraktu wartego 400 mln euro. Skąd się więc wzięła?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum