A to bardzo chętnie usłyszę poprawę od Ciebie @Muzeum. Wszak w temacie mostów nie masz sobie równych tutaj myślę
Z tego co wiem most w Stanach (nie mylić z USA) ma wszystkie przęsła poboczne otwarte i tylko nurtowe zamknięte - no ale to nurtowe jest w innej skali i rozmiarach (prawda to, że to najdłuższe nurtowe w kraju?).
Jak się myślę to bardzo chętnie usłyszę szczegóły
PS. Sorki za OT, ale myślę, że to ciekawe i na temat
Spoko. W taki razie nie zrozumieliśmy się w opisie mostu. Pisząc o braku kratownicy u góry, ja zrozumiałem,że chodzi Ci o przęsła z jazdą dołem (odczytałem to jako brak przęseł z jazdą dołem, oprócz przęsła nurtowego) podczas gdy Tobie chodziło tylko o pas górny i jego stężenia wiatrowne, po prostu nie znam takiego określenia jak kratownica od góry, gdyż kratownica odnosi się do całego przęsła . Zdarza się. Oczywiście cały most w Stanach ma przęsła z jazdą dołem.
Sorki - tak fachowych określeń nie znam Faktycznie chodziło mi właśnie o to, że brak "stężeń wiatrownych" , czyli, że konstrukcja nie jest "zamknięta", nie jest wiązana górą, tylko niejako "otwarta"
Tak, czy inaczej zagadka nadal do rozwiązania
po drugie...zaiste wielka jest moc internetu, ale nie we wszystko należy wierzyć tak od razu. Nigdy nikt nie planował budowy linii kolejowej Leszno Górne - Bolesławiec, a to to g...., które jest pokazane na stronie kolesi z Bolesławca, to nie jest żadna nieskończona linia z mostem, tylko konstrukcja od taśmociągu pomiędzy żwirowniami w Olesznej.
A po trzecie --jeśli linia jest nieskończona...to skąd szyny na niej i na tym moście co widać na moje zagadce?
Podpowiedź nr 3---most znajduje się na linii, która odchodzi od sporej stacji węzłowej. Główna linia przez tę stację nosi numer pomiędzy 101 a 200 i nie posiada trakcji elektrycznej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum