Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 79, 80, 81  Następny
Polski sen o Pendolino
Autor Wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 20-12-2014, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Witam, moje wrażenia podobne, spodziewałem się jednak czegoś lepszego , razi brak możliwości podłączenia słuchawek przy fotelu i wybranie interesującej nas muzyki i brak wyświetlaczy prędkości w wagonach , a takie bajery miałem już 20 lat temu jadąc Hiszpańskim AVE, czy ICE Niemieckie. Więc za tak przepłacony pociąg to aż dziwne że tak skąpo go wyposażono.Wyciszenie takie samo jak w naszych najnowszych wagonach, dlatego moja ocena 3+. Mr. Green
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2014

PostWysłany: 22-12-2014, 19:17    Odpowiedz z cytatem

http://www.wprost.pl/ar/486134/772-mln-dol-grzywny-dla-firmy-produkujacej-Pendolino-Za-lapowki/

A kto dostał łapówkę w Polsce?
Pytanie retoryczne bo wystarczy spojrzeć która godzina
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 24-12-2014, 16:04    Odpowiedz z cytatem

UPDATE 2-Alstom to absorb U.S. bribery fine despite GE sale

By Natalie Huet and Benjamin Mallet

PARIS, Dec 19 (Reuters) - Engineering group Alstom unsettled investors on Friday by saying it will not be able to transfer to General Electric a looming U.S. fine over bribery allegations.

The French firm is selling most of its power businesses to the U.S. industrial conglomerate for 12.35 billion euros ($15.15 billion) and transferring their liabilities as part of the package. Alstom investors had assumed that meant any related bribery costs would be GE's.

(...)

Alstom is also the target of an investigation in Britain over claims it paid bribes to win transport contracts in India, Poland and Tunisia.

Reuters
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 24-12-2014, 16:43    Odpowiedz z cytatem

wino napisał/a:
http://www.wprost.pl/ar/486134/772-mln-dol-grzywny-dla-firmy-produkujacej-Pendolino-Za-lapowki/

A kto dostał łapówkę w Polsce?
Pytanie retoryczne bo wystarczy spojrzeć która godzina


Viceprezydent Warszawy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

simplex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2006
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-12-2014, 07:05    Odpowiedz z cytatem

Kilka faktów na temat pendolino.
Ten tabor nie ma szans na siebie zarobić, w Krakowie pilnuje go całą dobe czterech ochraniarzy jednocześnie mając w d... pozostały tabor .
Odfekalniane są wszystkie bez różnicy czy jest zapełnienie zbiornika 5% czy 90% a nawet te które stały w rezerwie i nie były w trasie a za taką usługe płaci się jak za przysłowiowe woły .
Jak na czwartą generacje są bardzo awaryjne ciągle uszkodzone toalety, dzwi wejściowe, windy dla niepełnosprawnych i nagminne samoczynne zrzucanie wody z zbiorników .
Brak WI-FI którego nie może założycz T-Mobile ponieważ tabor jest na gwarancji więc IC znając życie przepłaci ponieważ teraz Alstom dyktuje warunki.
Mógłbym wymieniać bez końca tylko czy to coś zmieni ? Nie ponieważ miał być prestiż, miało być luxusowo i na bogato a wyszło jak zawsze.

_________________
Nigdy nie kłóć się z Idiotą - najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

barciur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2014

PostWysłany: 26-12-2014, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ten tabor nie ma szans na siebie zarobić,

Przez 30 lat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

simplex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2006
Skąd: Kraków

PostWysłany: 27-12-2014, 20:00    Odpowiedz z cytatem

barciur napisał/a:
Cytat:
Ten tabor nie ma szans na siebie zarobić,

Przez 30 lat?


Nie napisałem zwrócić się (koszt zakupu) tylko zarobić na siebie (koszt eksploatacji) a to różnica. Koszty eksploatacji są porażające a podróżnych jest ile wszyscy widzą.

_________________
Nigdy nie kłóć się z Idiotą - najpierw zniży Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

barciur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2014

PostWysłany: 27-12-2014, 20:35    Odpowiedz z cytatem

No tak. Po jakimś tam okresie będzie można zsumować i zobaczyć, czy zarabia na siebie, czy choćby się zwraca i jak to wygląda. A podóżnych ile jest wszyscy widzą? Po 2 tygodniach chcesz oceniać...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 28-12-2014, 11:16    Odpowiedz z cytatem

Z Katowic do Warszawy jeden EIP rano i to o godzinie 8.45. Przed nim odjeżdżają 3 x EIC i 2 x TLK, zaraz po Premium startuje kolejny TLK(Skarbek). Czas przejazdu Skarbka ok. 25 min dłużej od EIP. Rozkład idealny pod wybór innych pociągów, a Premium z godziną przyjazdu do Warszawy o 11.15, raczej jakaś pomyłka.
Jeśli będą narzekania w spółce IC, że z Katowic mało osób korzysta z Premium, niech zmienią godziny odjazdu, trudno żeby po Górniku, Ondraszku i Wysockim, oraz tanich TLK, tłumy jechały do Warszawy póżnym EIP.
Rozkład zdecydowanie skazujący EIP na porażkę.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 28-12-2014, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Jak zrobią taki rozkład, że korzystny będzie tylko dla EIP też będzie larum, że nie pozostawiono ludziom alternatywy, tylko skazano wyłącznie na Pendolino.

Moim zdaniem takie wyjście jest ok, że blisko siebie startują TLK i EIP. Mają ludzie do wyboru realną alternatywę (w obie strony). Ci, u których hasło EIP nie powoduje podniecenia wybiorą tańsze, tylko nieco wolniejsze TLK, a taka pani ministra jedna czy druga zaskoczona tym jak wygląda kolej w Polsce wybierze EIP, co by potem na FB fotek "z trzeciego świata" nie wrzucać. Wszyscy zadowoleni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 29-12-2014, 10:34    Odpowiedz z cytatem

blakop, cena EIP jest taka sama jak w EIC, więc problem jest jedynie beznadziejnej w polityce taryfowej IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

blakop Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Paź 2013

PostWysłany: 29-12-2014, 17:33    Odpowiedz z cytatem

Ale już nie taka sama jak w TLK Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

darian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010
Skąd: Warszawa/Nysa

PostWysłany: 01-01-2015, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Natknąłem się na takie informacje :
http://wpolityce.pl/gospodarka/227733-to-chyba-jakies-zarty-pendolino-nie-wyjedzie-za-granice-to-miedzy-innymi-efekt-lobbingu-niemieckich-kolei

Jeśli dobrze zrozumiałem tekst z powyższego linku, to przez najbliższe 10 lat Pendolino jest "przywiązane" do tras Trójmiasto-Warszawa-CMK z rozgałęzieniem do Wrocławia przez Opole ,Rzeszowa przez Kraków, Bielska-Białej i Gliwic przez Katowice oraz zobligowane do zatrzymywania się na niektórych dodatkowych stacjach jak np Iława.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 01-01-2015, 12:23    Odpowiedz z cytatem

A co w tym dziwnego. Skoro tak "mądrze" zabiegali o pomoc w dofinansowaniu UE. To samo tyczy się wagonów modernizowanych na trasę Szczecin - Przemyśl czy kupowanych na rel Wrocław - Gdynia. Tylko nie wiem ile wynosi w tym przypadku tzw. trwałość projektu. To samo dotyczyło ED74. Przez 5 lat były "uwiązane" na linii W-wa - Łódź. A potem PKP IC "puściło" je w zasadzie w krzaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 01-01-2015, 12:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli dobrze zrozumiałem tekst z powyższego linku, to przez najbliższe 10 lat Pendolino jest "przywiązane" do tras Trójmiasto-Warszawa-CMK z rozgałęzieniem do Wrocławia przez Opole ,Rzeszowa przez Kraków, Bielska-Białej i Gliwic przez Katowice oraz zobligowane do zatrzymywania się na niektórych dodatkowych stacjach jak np Iława.

Tak, to prawda. Mało prawdopodobne że wynika to z lobbngu kolei niemieckich, zresztą ED250 nie są w niemczech dopuszczone do ruchu, a tam homologacja to problem Wink

Cytat:
To samo dotyczyło ED74. Przez 5 lat były "uwiązane" na linii W-wa - Łódź. A potem PKP IC "puściło" je w zasadzie w krzaki.

Nawet do tego niezbyt się nadają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 67 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl