Wczorajsze Łużyce Zgorzelec-Wrocław zapchane do granic możliwości. Co za bezmózgi planują 1 szynobus na ten pociąg i to jeszcze w okresie świątecznym. W Miękini i Mrozowie trzeba było wręcz upychać ludzi :/
Wczorajszy (tj. 1.01.15) pociąg REGIO KAMIEŃCZYK z Wrocławia w kierunku Poznania odjeżdżał z napełnieniem około 80%. Zestawienie to dwa Malborasy, potem Malboro z częścią dla rowerów i Malboro z częścią RegioCafe.
Ja w sylwestra widziałem jak zapchany był pociąg rel. Lubań - Wrocław (przyj.13.13).
We Wrocławiu po otwarciu drzwi w Impulsie tłum po prostu wyleciał z pociągu na peron pod wpływem ścisku "od środka". Samo wysiadanie podróżnych ze składu trwało dobre 10 minut. Pociąg napchany do granic.
Ciekawy jestem czy na stacjach pośrednich przed Wrocławiem wszyscy wsiedli do pociągu.
KD muszą myśleć o kupnie następnych impulsów w celu wzmocnienia obecnych kursów a nie w celu przejęcia kolejnych lini.Te bodajże 5 lub 6 które mają kupić na linie do Rawicza powinni przekazać na wzmocnienia na "zgorzelecką" i "jeleniogórską".
A jeszcze pytanie-czy 31we i 36wea mogą jechać ze sobą połączone tz. w trakcji ukrotnionej?
Fizycznie da się jechać składem 31WE i 36WEa, ale ze względu na jakieś pierdoły (np. sterowanie SIP) KD raczej tego praktykować nie będzie. Poza tym jazda ukrotniona w sytuacji, gdy na większości stacji nie ma kas, nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem, bo pierwsza jednostka jest totalnie zapchana, a w drugiej często pustki (choć z braku laku innego wyjścia na razie nie ma). A znacznie zwiększona frekwencja nie dotyczy też wszystkich pociągów i nie występuje codziennie. Nikt nie będzie utrzymywał ogromnej rezerwy taborowej do obsługi kilku pociągów w tygodniu. Jedynym sensownym wyjściem jest zakup jednostek 5- lub 6- członowych do obsługi najbardziej frekwencyjnych pociągów (względnie wydłużenie 31WE o jeden lub dwa człony).
KD muszą myśleć o kupnie następnych impulsów w celu wzmocnienia obecnych kursów a nie w celu przejęcia kolejnych linii.
KD nie mają funduszy na ten cel. Cały tabor jakim KD dysponują (szynobusy i "kible" należące do UMWD oraz Impulsy należące do KD) został zakupiony za nasze podatki. Od razu wyjaśniam, że dotacje unijne to też nasze podatki.
Aby kupić dla KD nowy tabor należy:
- zedrzeć z nas podatki,
- zasilić konto KD poprzez dotację celową z UMWD,
- rozpisać przetarg i postarać się o unijną dotację.
Generalnie wszystko zależy od UMWD, który zarządza kasą z naszych podatków. Same KD mają tutaj najmniej do powiedzenia. Co najwyżej beton KD może namieszać podczas przetargu i opóźnić zakup taboru, co już raz miało miejsce, gdy forsowano Pesę a wygrał Newag.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Dzisiejszy poranny pociąg Węgliniec-Wrocław (odj z Malczyc 6.26) w Malczycach już 120% a w Mrozowie ludzie musieli się wpychać na siłę. Gratulację dla mądrali który puścił na tę trasę krótkiego Impulsa :/
Wczorajszy KD 69575 Wrocław (14:50) -> Węgliniec (16:30) na starcie frekwencja 120%. Dopiero we Wrocławiu Leśnicy 160%. W Mrozowie masa ludzi wysiadło ok 25-30 osób.
Dzisiejszy popołudniowy pociąg rel. Wrocław Gł. (15.56) - Lubań Śl. od Wrocławia załadowany po brzegi (jechała jedna jednostka 36WE). Na Muchoborze, Nowym Dworze to upychanie ludzi na wcisk (byle tylko wejść do składu). W Leśnicy wysiadło trochę osób, ale też dosiadło się. Dopiero od Miękini trochę luźniej się stało. Konduktorzy nawet nie doszli do środkowych drzwi.
Wczorajszy EIC Premium Wrocław (6.18) - Warszawa Wsch. na starcie z frekwencją ok. 50-60%. Sporo osób dosiadło się w Opolu i Częstochowie, ale były jeszcze pojedyncze miejsca wolne.
Powrotny EIC Premium Warszawa Wsch. - Wrocław Gł (20.00) frekwencja 100% W moim wagonie nr 6 wszystkie miejsca zajęte. Prawie wszyscy jechali do Wrocławia, parę osób przesiadło się na pociąg do Gryfowa Śl.
Jechałam dziś z Wrocławia o 11:22 do Zgorzelca z przesiadką w Legnicy. I tak, Impuls Wrocław-Legnica frekwencja ponad 100 proc., szynobus Legnica-Zgorzelec do Bolesławca frekwencja ok. 100%, dalej do Zgorzelca ok. 70-80 proc.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Niedzielny popołudniowy pociąg KD 69546 na trasie Mrozów - Wrocław Leśnica z frekwencją 200% po uwaleniu niedzielnego kursu z rozkładu jazdy na stacji Mrozów o 16:10. Co za debil to planował, żeby puścić jeden impuls (31WE-005) na KD 69546.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum