W Lublińcu musiałaby być zmiana czoła. Przy tej okazji można by (roz)łączyć grupę z/do Opola (albo chociaż do Fosowskich). Wtedy miałoby to pożytek. Ech, marzenia...
Nie do Fosowskich tylko do FOSOWSKIEGO!!! Ludzie, nauczcie sie poprawnie odmieniac tą nazwe.
Pożytek również by był gdyby była to tylko relacja Częstochowa-Lubliniec-Gliwice i nie rozumiem jakim problemem jest zmiana czoła?? Tym bardziej w EZT, przecież to jest moment.
Nie do Fosowskich tylko do FOSOWSKIEGO!!! Ludzie, nauczcie sie poprawnie odmieniac tą nazwe.
Pożytek również by był gdyby była to tylko relacja Częstochowa-Lubliniec-Gliwice i nie rozumiem jakim problemem jest zmiana czoła?? Tym bardziej w EZT, przecież to jest moment.
EZT powinny jeździć wkoło: Częstochowa - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Sosnowiec - Zawiercie - Częstochowa
Ta trasa aż się prosi żeby puścić nią połączenia regionalne. Przecież tyle pieniędzy włożono w jej remont i doprowadzenie do stanu używalności. Jechałem ostatni raz przed zamknięciem w czerwcu 2012 roku TLK "Konopnicka" gdy robiłem objazdówkę stref kibica. Odcinek Częstochowa-Opole prawie 2,5 godziny. Rozpacz. Teraz 2 stycznia jechałem już EIC Premium. Nie jest to oczywiście CMK czy E-65 jeżeli chodzi o prędkości ale w porównaniu z tym co było to rewelacja. Czas przejazdu EIP 55 minut, TLK według rozkładu 72 minuty.
I tym bardziej, musi tą trasą pojechać cos więcej. Przecież 4 pary Pendolino sprawy nie załatwi, bo nikt o zdrowych zmysłach nie przejedzie z Częstochowy do Opola za 100 zł.
Jeden TLK "Opolanin" też trochę za mało. I tym samym małe stacje leżące na tej trasie stają się odcięte od świata.
Relacja Częstochowa-Lubliniec-Bytom-Katowice-Zawiercie-Częstochowa jest nierealna i co najmniej komiczna.
pawelu, pomiędzy Częstochową (Stradom) a Opolem kursuje też 6 par pociągów IC. Według mnie nikt nie pojechałby z Czewy do Opola pociągiem regio skoro za 20 zl może pojechać IC z czasem 60 min.
Co nie zmienia faktu iż połączenia regio/os na linii Czewa-Lbc są jak najbardziej potrzebne.
Fakt. O IC zapomniałem, mam na myśli te kursujące z Krakowa do Wrocławia i dalej na północ.
Tylko, ze małych stacji to nie ratuje. A na niejednej widziałem wyremontowany peron. Jeżeli nie będzie to zagospodarowane to niedługo padnie ofiarą dewastacji i zniszczenia.
Wszystkie małe stacje pomiędzy Lublińcem a Częstochową mają nowe perony, podobnie pomiędzy Lublińcem a Opolem.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-01-2015, 17:32
No i w tym wypadku za fraki trzeba wziąć władze województwa śląskiego (do opolskiego pretensji mieć nie można, robią na swoim terenie co trzeba). Z Bielska-B. do Cieszyna jeździć nie chcą, bo trasa jest w stanie agonalnym. A jakie tłumaczenie mają odnośnie trasy Częstochowa - Lubliniec?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum