Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 99, 100, 101  Następny
Zagadki kolejowe
Autor Wiadomość

Bilet Ś-krzyski Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Ostrowiec Świętokrz

PostWysłany: 28-01-2015, 21:35    Odpowiedz z cytatem

W Związku Radzieckim był pomysł na kolejowe połączenie z Indiami, w drugiej połowie XX wieku.
Jak była koncepcja na budowę trasy przez Himalaje?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 29-01-2015, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Czy to to gdzie chcieli wyrąbać przejazd atomówkami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bilet Ś-krzyski Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Ostrowiec Świętokrz

PostWysłany: 29-01-2015, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Był taki plan, po 2-3 latach skażenie przestałoby zagrażać ludziom a lokomotywy miały być atomowe.
Twoja kolej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 29-01-2015, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Nie mam pomysłu więc będzie łatwo

Jakie oznaczenie nosił i ile ważył najcięższy parowóz eksploatowany na polskich torach (oczywiscie mowimy o masie z tendrem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-01-2015, 19:02   

Ty51?
131,8t

Natomiast ciężar lokomotywy w stanie czynnym 188,900t
Powrót do góry

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 29-01-2015, 19:57    Odpowiedz z cytatem

było coś cięższego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fiaa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2009
Skąd: Powodowo

PostWysłany: 29-01-2015, 20:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy to to gdzie chcieli wyrąbać przejazd atomówkami?

Można gdzieś o tym poczytać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-01-2015, 17:02   

khamul napisał/a:
było coś cięższego


Jestem ciekaw co? Very Happy
Powrót do góry

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 30-01-2015, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Poczekamy, moze ktos wie. Myslalem ze latwe, jak nie to dam podpowiedz Wink

[ Dodano: 30-01-2015, 21:03 ]
Podpowiedź numer 1

Nie jest to maszyna rodzimej produkcji

(post za postem wynika z obostrzeń forum, przepraszam)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-01-2015, 14:47   

Zwracam Honor!!

Ty246

137,6 t
Powrót do góry

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 31-01-2015, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-01-2015, 16:31   

Niech zada ktoś chętny.
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-02-2015, 01:25    Odpowiedz z cytatem

To ja się znów pokuszę. Smile

Wśród użytkowanych w Polsce lokomotyw typowo manewrowych jest tylko jeden rodzaj, który fabrycznie ma sprzęgi ogrzewania elektrycznego. Proszę podać, która to.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-02-2015, 01:27   

EM10

Masz pecha, bo dzisiaj o nich czytałem Very Happy
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-02-2015, 11:01    Odpowiedz z cytatem

Raczej się spodziewałem, że pójdzie szybko Smile Dodam tylko, że wspomniane sprzęgi przydały się w 2000 roku, kiedy to EM10 wciągały na górę pociągi relacji Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna, bo jako jedyne nie miały oporów rozruchowych, a więc nie miało co się spalić Smile
Zadajesz Smile

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 46 z 101 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 99, 100, 101  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl