Swojego czasu pisałem do IC na Facebooku, odpisali, że w wakacje będzie kursował wagon z placem zabaw dla dzieci. Osobiście liczę, że właśnie ujrzymy go na EIC "Jantar", który w tym roku pojedzie do Kołobrzegu i Helu.
Wczorajszy EC "Polonia" z Wiednia do Warszawy punktualnie, na czele Husarz trzy wagony 2 klasy, restauracyjny i jeden wagon 1 klasy. Frekwencja w 2 klasie w granicach 95%, w 1 klasie również wszystkie przedziały zajęte, po 2-3 osoby na przedział. Bardzo ładna frekwencja, czysto i schludnie, obsługa Warsu jak i drużyna konduktorska bez zastrzeżeń.
Gałczyński często i gęsto zestawiony jest z różnej ilości wagonów. I tak, w pierwszym ujęciu, 30.01 zestawiony był z 10 pudeł, czyli tyle, ile jest najczęściej. Kolejne ujęcie, 25.stycznia to już 11 wagonów, ostatnie z 1.lutego - Gałczyński jadący z Lublina i tylko 8 wagonów (jak na niedzielę trochę biednie).
TLK WIKING 13.02.2015r. relacji Szczecin - Katowice - EU/P07+B(111Arow)+A+B+A/B(zdeklasowana). Frekwencja od Poznania w kierunku Katowic - 2 klasa 105% - parę osób stało na korytarzu, w 1 klasie 60% - zajęte wszystkie przedziały w 1 klasie, od 4 do 2 osób na przedział).
14.02.2015 r. sobota, st. Katowice/Włoszczowa Północ
EIP 4100 Katowice – Warszawa Wsch. ED250-004 – frekwencja kiepska. W pierwszej klasie kilkanaście osób, wagon nr 2 pełny, wagon nr 4 kilkadziesiąt osób, potem pojedyncze osoby.
TLK 54100 „Warmia” Olsztyn – Katowice EP09-017 + B(IC) + B (YB – zielony)) + A(IC) + B(IC) + B + B(IC) – frekwencja prawie 100%. Wagony ze st. Wrocław (poza jedną dwójką ze st. Katowice)
TLK 14102 „Karlik” Warszawa Wschodnia – Katowice. Mistrzowskie zestawienie! EU07-516 + Z2B + 139AOp + Z2B + 111Arow. W Katowicach +120 min. Wagony ze st. W-wa Grochów
TLK 73101 „Cegielski” Poznań Gł. - Kraków Płaszów EP07-1032 (brak EP09) + A(IC – 2 kl.) + A(IC – 2 kl.) + B(IC) + A(IC) + B(IC). Wagony ze st. Kraków
TLK 45100 „Skarbek” Racibórz – Olsztyn Gł. EP09-011 + B + B(IC) + B + A + B(IC) + B(IC). Wagony ze st. Wrocław. Kilkadziesiąt osób wsiadło na st. Włoszczowa Północ – zapewne większość to przesiadkowicze do Warszawy z TLK Sukiennice.
EIC 14003/110 „Praha” Warszawa Wsch. - Praha hl.n. EP09-027 + Bmpeer (ZSR) + Bmz235 (OBB/CD) + Bdmpee233 (CD) + Bdmpee233 (CD) + Bmz235 (OBB/CD) + WRmee816 (CD) + Ampz146 (CD)
EIC 5404 „Eugeniusz Kwiatkowski” Gdynia Gł. - Katowice EP09-037 + XB + Z2A + WR + XB + Z2B. Wagony ze st. Gdynia. Kilkadziesiąt osób wysiadło.
TLK 45104 „Rawa” Katowice – Gdynia Gł. EP07-1050 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B wagony ze st. Kraków oraz Katowice.
TLK 62102 „Sztygar” Zielona Góra/Wrocław Gł. - Lublin EP07-1066 + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B + A(IC) + B + B. Wagony ze st. Wrocław.
Wczoraj jazdy próbne miała świeża po modernizacji EP09-046. Najpierw prowadziła poc. EIC "Górnik" relacji: Gliwice - Warszawa Wschodnia, następnie udała się w drogę powrotną i na stacji Warszawa Wschodnia została doczepiona do składu EIC "Eugeniusz Kwiatkowski" relacji: Gdynia Główna - Katowice, po przyjeździe do Katowic udała się na spoczynek do Newagu Gliwice. EP09-046 w ramach modernizacji dostała m.in. nową kabinę, reflektory typu "zez" czy pantografy połówkowe.
Katowice - 20.02
EIP Warszawa(7.50) - Katowice(10.25), ok. 30 osób wysiadło w Katowicach. Z niektórych wagonów nawet 1
pasażer nie wysiadał. Bardzo słaba frekwencja, wystarczyłby 1 wagon dla tych pasażerów, ceny zdecydowanie odstraszają i pociągi niestety puste.
IC Przemysław z Poznania - 2(IC) + 2(IC) + 1(IC) + 2(111Arow)
pierwsze 3 wagony przedziałowe, ostatni 111Arow starszego typu z kwadratowymi oknami.
wagony przedziałowe nowszego typu.
TLK Wiking do Szczecina - 2 + 2 + 1 + 2*
2* - 111Arow nowszego typu z wyświetlaczami
TLK Noteć z Bydgoszczy - 2(IC) + 1(IC) + 2(IC), większość przedziałów nikogo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum